جمعه , 10 فروردین 1403 - 3:29 قبل از ظهر

رنگ سه صفر روی موی مشکی

رنگ موی شرابی، مشکی و پر کلاغی از جمله رنگ موهای سمجی هستند که برداشتن آن‌ها از روی سر کار حضرت فیل است! اما یکی از کارهایی که رنگ سه صفر روی موی مشکی انجام می‌دهد، برداشتن این رنگ از موهای شما و آماده کردن موها برای دریافت رنگ موی جدید است. اگر تمایل دارید بیشتر با این روش و رنگ موی سه صفر آشنا شوید، توصیه می‌کنم تا انتها با این مقاله سیب همراه بمانید.

از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر

رنگ موی سه صفر، در واقع رنگ مو نیست. این محصول در دسته واریاسیون‌ها قرار می‌گیرد. چرا که درون خود رنگدانه‌هایی برای تغییر رنگ موی مشکی شما ندارد. سه صفر تنها می‌تواند پیگمنت‌های رنگ موی فعلی شما را بدون رنگ کند. از این رو از این رنگ مو برای از بین بردن رنگ مشکی موها استفاده می‌شود. اما واریاسیون‌ها دارای ترکیبات غلیظی هستند که اگر هنگام استفاده از آن‌ها بی‌احتیاطی کنید، ممکن است به موها آسیب بزنند. از این رو از همه واریاسیون‌ها از جمله رنگ موی سه صفر در ترکیب استفاده می‌شود. واریاسیون‌ها به طور کلی موجب نزدیک‌تر شدن رنگ موی فعلی شما به رنگ مویی که تمایل دارید داشته باشید می‌شوند.

از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر
برخی تصور می‌کنند رنگ موی روشن کننده یا همان رنگ موی سه صفر، یکی از انواع رنگ موست که پیگمنت‌ها را ضعیف می‌کند. این تصور از پایه اشتباه است. اگر به کاتالوگ‌های رنگ برندهای مشهور نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید رنگ موی سه صفر جایی در میان آن‌ها ندارد. این رنگ مو عملکردی شبیه به دکوپاژ یا دکلره دارد. از خود رنگی ندارد! یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های رنگ موی سه صفر با دیگر رنگ موها، مقدار آمونیاکی است که در رنگ مو یافت می‌شود. مقدار آمونیاک رنگ موی سه صفر بسیار بیشتر است. به طوری که مقدار کمی از آن می‌تواند کار راه انداز شما باشد. از سوی دیگر تعداد رنگ دانه‌های این رنگ مو بسیار کمتر است.
برای از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر به مواد زیر نیاز پیدا می‌کنید:

  • رنگ موی سه صفر
  • اکسیدان
  • کاسه رنگ و برس رنگ
  • دستکش پلاستیکی به همراه پیش‌بند
  • شامپو و نرم‌کننده
  • گیره مو برای جدا کردن موها

از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر

در اولین گام باید خود را نسبت به مواد شیمیایی بیمه کنید. پس از دستکش پلاستیکی وپیش بند استفاده کنید. پس از آن نوبت به ترکیب اکسیدان و رنگ موی سه صفر می‌رسد. این دو ماده شیمیایی را به نسبت دو به یک به اندازه موها ترکیب کنید. طبیعی است که هرچه حجم مو بیشتر باشد، به مخلوط بیشتری نیاز خواهید داشت. حالا موها را تقسیم بندی کنید و گیره بزنید. بهتر است موهای جلوی صورت از موهای پشت سر جدا باشند. چرا که قدرت این دو قسمت از موها با یکدیگر متفاوت است.
حال که موها را تقسیم بندی کردید، ساقه موها را رنگ بزنید. پس از ساقه‌ها به سراغ ریشه موها بروید. چرا که ریشه موها به دلیل گرمایی که از سر می‌گیرند، رنگ پذیری بیشتری دارند. به همین نسبت موهای پشت سر قوت بیشتری دارند. بنابراین رنگ پذیری آن‌ها کمتر است! پس از حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه می‌توانید موها را با شامپو و نرم کننده بشویید. پس از استفاده از رنگ موی سه صفر موهای شما کمی حالت نارنجی به خود می‌گیرد. نگران نباشید این زردی به زودی از بین خواهد رفت. بهتر است پس از استفاده از این رنگ مو، حدود دو روز به موها استراحت دهید.

از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر پاک کردن رنگ مشکی با سه صفر

در این ترکیب از اکسیدان‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. بسته به اینکه موهای شما چقدر مقاومت در برابر رنگ از خود نشان می‌دهند، اکسیدان مدنظر خود را انتخاب کنید. اکسیدان‌ها در سه دسته ۶، ۹ و ۱۲ درصد در بازار به فروش می‌رسند. اکسیدانی که انتخاب می‌کنید رابطه‌ای مستقیم با رنگ مدنظر شما دارد. برای مثال اگر می‌خواهید پایه موهای خود را تنها سه درجه روشن‌تر کنید، توصیه می‌شود از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید. اما اگر موهای ضخیم، مقاوم و پر پشتی دارید که می‌خواهید تنها سه درجه روشن‌تر شوند، باید از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده کنید.

پاک کردن رنگ مشکی با سه صفر 
رنگ سه صفر روی موی مشکی باعث از بین رفتن این رنگ می‌شود. رنگ مشکی از آن دست رنگ‌های سمجی است که به سختی از روی موها کنار می‌رود. با استفاده از واریاسیون سه صفر می‌توان با کمترین آسیب این رنگ را از روی موها برداشت. تنها کافی است دستورالعمل مجله اینترنتی سیب را دنبال کنید. در صورتی که شما هم از این رنگ مو استفاده کرده‌اید، خوب است نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *