پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 3:16 بعد از ظهر

تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری

دودی و خاکستری تناژهای رنگی متفاوتی ندارند اما ترکیب رنگ‌های آن‌ها متفاوت است. همین تفاوت کوچک منجر به هزار تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری شده است. آنقدر زیاد که حتی طیف آن‌ها را متفاوت کرده است. در ادامه این مقاله سیب قصد داریم شما را با ترکیبات و ویژگی‌های این دو رنگ آشنا کنیم. با ما همراه بمانید.

رنگ خاکستری مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

رنگ خاکستری از آن دست رنگ‌های همیشه محبوب سوپر لایت است که تفاوت خیره کننده‌ای روی موها ایجاد می‌کند. این رنگ مو طرفداران بسیاری دارد، چرا که در حذف تناژ نارنجی و هویجی بسیار خوب عمل می‌کند. رنگ خاکستری ترکیبی از سه رنگ اصلی است. از این رو دارای رفله یا بازتاب خاصی است که می‌تواند به زیبایی چهره شما بیفزاید. اما این رنگ را در ترکیب‌های خاص دیگر نیز می‌توان به کار گرفت. برای مثال رنگ خاکستری ویولت یکی از زیباترین رنگ‌های خاکستری است که می‌تواند تناژ ملایم زردی مو را نیز از بین ببرد. این رنگ از ترکیب خاکستری و بنفش استفاده می‌کند.

رنگ خاکستری مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

از سوی دیگر رنگ خاکستری از آن دست رنگ‌هایی است که برای داشتن آن، نیازی نیست پایه موهای خود را خیلی تغییر دهید. تنوع این رنگ به قدری زیاد است که می‌تواند موهای پایه ۶ تا ۱۰ را پوشش دهد. این رنگ معمولاً در دسته رنگ‌های A و با نام ash جای می‌گیرد. اما رنگ خاکستری یک رنگ خاص است که هر ترکیبی از آن برای کاربرد متفاوتی استفاده می‌شود. برای مثال هایلایت خاکستری با دکلره رنگ کنفی زیبایی ارائه می‌کند. رنگ خاکستری دارای یک تناژ ملایم از رنگ آبی است. از این رو اگر موهای پایه ۸ داشته باشید و این رنگ را مستقیم روی دکلره قرار دهید، ترکیبی از زرد و آبی کمرنگ خواهید داشت.
اگر به دنبال رنگ خاکستری حرفه‌ای هستید، استفاده درست از دکلره و رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ خاکستری، آماده کردن مو برای رنگ موهای دشوار سرد است. چرا که این رنگ می‌تواند تمام تناژهای گرم مو را از بین ببرد.

رنگ خاکستری مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

رنگ دودی مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

همه تصور می‌کنند رنگ خاکستری مخلوطی از رنگ سیاه و سفید است. این در حالی است که ترکیب این دو رنگ با هم، رنگ دودی ارائه می‌کند. رنگ دودی تنها از دو تناژ رنگی تشکیل شده است. از این رو دارای رفله یا سایه خاصی نیست. اما هنوز هم انتخاب بسیاری به شمار می‌رود. رنگ موی دودی از آن دست رنگ‌هایی است که هیچگاه قدیمی نمی‌شود. این رنگ مو هر سال به عنوان یکی از پر طرفدارترین رنگ موها انتخاب می‌شود. چرا که با تمام پوست‌ها و موها سازگار است. این رنگ مو نیز دارای طیف‌های گسترده‌ای است که انتخاب‌های بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
از سوی دیگر رنگ موی دودی از آن دست رنگ موهایی است که بدون دکلره نیز می‌توان به آن دست یافت. از این رو می‌توان گفت برای رسیدن به رنگ دودی، نیازی نیست پایه موهای خود را تغییر دهید. بلکه باید انتخاب کنید دودی شما چقدر روشن باشد. به یاد داشته باشید اگر به دنبال دودی‌های خیلی روشن هستید، موها باید دکلره شوند! بالیاژهای رنگ دودی نیز این روزها شهرت بسیاری پیدا کرده‌اند.

رنگ دودی مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

این روزها رنگ نسکافه‌ای در کنار رنگ دودی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای این بالیاژ بهتر است موها را به رنگ نسکافه‌ای روشن در آورید. سپس از رنگ دودی برای بالیاژ استفاده کنید. به طور کلی تمام رنگ‌های قهوه‌ای می‌توانند تحت بالیاژ دودی جلوه خوبی داشته باشند. اگرچه تعداد تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری بسیاری زیاد است، اما هنوز هم می‌توان از این رنگ‌ها در کنار هم استفاده کرد. ترکیب این دو بسیار جذاب به نظر می‌رسد. البته به یاد داشته باشید تنها زمانی این ترکیب جذاب می‌شود که از مواد مرغوب استفاده کنید.

رنگ دودی مخلوطی از کدام رنگ‌ها است؟

همچنین این ترکیب مناسب افرادی است که موهایی محکم و قوی دارند. یکی از تکنیک‌هایی که به تازگی مد شده است، رنگ کردن نیمه پایینی موهاست. تناژها و بالیاژهای بسیاری از رنگ دودی را می‌توان با این تکنیک داشت. این تکنیک مناسب همه نیست. بهتر است نوع موها و اندازه آن‌ها را برسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. به طور کلی این تکنیک روی موهای کوتاه جلوه بیشتری دارد.تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری از زمین تا آسمان است. اما این دو رنگ را در ترکیب با یکدیگر نیز می‌توان استفاده کرد. کافی است بدانید به دنبال چه چیزی هستید.
در این مقاله از سیب تلاش کردیم شما را با تفاوت‌ها و ویژگی‌های این دو رنگ موی پر طرفدار آشنا کنیم. بهتر است گشتی هم در میان تصاویر بزنید. تصویر موردعلاقه خود را انتخاب کنید و بقیه کارها را به آرایشگر خود بسپارید!

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *