جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 1:15 بعد از ظهر

رنگ سه صفر روی موی دکلره شده

رنگ کردن مو یکی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد تغییر در چهره است که با روش های متفاوتی انجام می شود. رنگ مو در طیف های رنگی بسیار متنوعی تولید می شوند و هر فرد متناسب با رنگ پوست، جنس مو و… می تواند بهترین رنگ را انتخاب نماید. افرادی که در زمینه رنگ مو فعالیت دارند و یا حتی یک بار موهای خود را رنگ کرده اند با رنگ سه صفر و کارایی آن آشنایی دارند. در بیشتر مواقع برای رسیدن به رنگ مورد نظر باید پایه موهای خود را تا حدی روشن کنید تا رنگ پذیری مو بالا رود از این رو با استفاده از دکلره یا رنگ سه صفر مو را تا چند درجه روشن می کنند.

استفاده از دکلره برای روشن کردن مو می تواند آسیب های جدی به بافت مو وارد کند از این رو بیشتر افراد توصیه می کنند از رنگ موی سه صفر برای روشن کردن مو استفاده شود تا آسیب وارده به مو را به حداقل برسد.البته رنگ سه صفر به اندازه دکلره قدرت ندارد و فقط تا حدی مو را روشن می کند از این رو برخی آرایشگرها با ترکیب رنگ سه صفر و دکلره با هم به رنگ پذیری بهتر موها کمک می کنند. با این تفاسیر ممکن است این سوال پیش بیاید که می توان از رنگ سه صفر روی موی دکلره شده استفاده کرد؟

رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده کارایی دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید با کارایی دکلره و رنگ موی سه صفر آشنایی داشت. در واقع رنگ موی سه صفر کارایی روی موی دکلره شده یا سفید ندارد و تنها با استفاده از رنگ سه صفر می توان به مو شوک داد. به طور کلی قدرت رنگ سه صفر نسبت به دکلره برای روشن کردن مو کمتر است از این رو رنگ سه صفر روی موی دکلره شده تقریبا بی تاثیر است.

رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده کارایی دارد؟

با توجه به مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که رنگ موی سه صفر و دکلره هر دو سبب روشن شدن مو می شوند که برخی آرایشگرها از ترکیب این دو با هم موها را تا حد مورد نیاز روشن می کنند. برای افرادی که در زمینه رنگ مو فعالیت دارند این سوال پیش می آید که قرار دادن رنگ موی سه صفر روی دکلره به روشن شدن بیشتر موها کمک می کند؟ پاسخ به این سوال برای افرادی که در این زمینه تجربه بالا دارند آسان است؛ زیرا می دانند که رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده کارایی ندارد و کاملا بی تاثیر است.

رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده کارایی دارد؟

علاوه بر این دکلره کردن موی رنگ شده با رنگ سه صفر کار بی تاثیری است. در واقع کاربرد رنگ موی سه صفر روی موی طبیعی و رنگ شده است، این رنگ مو با ترکیبی که دارد بافت مو را باز می کند و رنگدانه های مو را پاک می کند. از این رو مو به رنگ روشن در می آید و در صورتی که مو با دکلره روشن شده باشد استفاده از رنگ سه صفر بی تاثیر است. در واقع عملکرد رنگ موی سه صفر همانند مواد دکلره است؛ در نتیجه استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده گزینه مناسبی نیست.

دکلره کردن مو آسیب جدی به مو وارد می کند در صورتی که رنگ موی سه صفر بدون هیچ آسیبی مو را روشن می کند با این تفاسیر برخی بر این باورند که استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده می تواند شکنندگی مو را کمتر کند در صورتی که این کار هیچ تاثیری در بافت و رنگ مو ندارد.

معایب استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده

معایب استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده

  • شکننده تر شدن مو:

مو با دکلره شدن روشن می شود و آمادگی دریافت رنگ موی تازه را دارد. در واقع با این کار مو دیگر رنگدانه ای برای از دست دادن ندارد. علاوه بر این رنگ سه صفر نیز برای از بین بردن رنگدانه های مو به کار می رود با این تفاسیر وقتی رنگ موی سه صفر را روی موی دکلره شده قرار می دهیم هیچ تغییری روی مو رخ نمی دهد و این کار هیچ تاثیری ندارد. ترکیب رنگ سه صفر روی موی دکلره شده می تواند مو را خشک و شکننده تر کند از این رو این کار توصیه نمی شود.

معایب استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده

  • زرد یا نارنجی شدن مو:

با دکلره کردن رنگ مو نارنجی یا زرد می شود که این رنگدانه ها با هیچ مواد دیگری حتی رنگ موی سه صفر رنگ باز نمی کنند. در واقع قدرت دکلره برای از بین بردن رنگدانه های نارنجی مو بیشتر از رنگ موی سه صفر است؛ در نتیجه با استفاده از رنگ موی سه صفر مو نارنجی تر می شود.

به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مطالب مجله سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *