جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 8:29 قبل از ظهر

رنگ موی ماسه ای نقره ای

امروزه اغلب خانم ها به دنبال تجربه رنگ های زیبا، جذاب و جدید بر روی موهای خود هستند. در واقع استفاده از رنگ هایی مانند قهوه ای و تناژ های مختلف آن دیگر طرفداران زیادی ندارند و خانم ها در تلاشند تا با یک رنگ موی جدید و زیبا جلوه ای زیباتری به موهای خود بدهند. رنگ های ماسه ای و نقره ای از رنگ هایی است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی داشته اند. در کاتالوگ رنگ ها معمولا رنگی به نام ماسه ای نقره ای وجود ندارد و آرایشگران و رنگ کاران این رنگ را با اجرای واریاسیون و رنگ نقره ای بر روی رنگ موی ماسه ای اجرا می کنند.

رنگ ماسه ای به دلیل شباهتی که به رنگ ماسه های کنار دریا دارد رنگ ماسه ای نام گرفته است. رنگ های ماسه ای دارای تناژ های متفاوتی هستند. در این مقاله با ترکیب رنگ ماسه ای نقره ای آشنا می شویم. با سیب همراه باشید.

آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

رنگ ماسه ای در رده رنگ های بلوند قرار می گیرد و به عنوان یک رنگ لوکس شناخته می شود. این رنگ سایه روشن های زیبایی دارد که از رنگ طلایی تا بژ متغیر هستند. این تغییر تناژ ها می تواند رنگ ماسه های کنار دریا زیر تلالو خورشید را تداعی کند. رنگ موی ماسه ای نقره ای برای افرادی با چشم های سبز و آبی بسیار مناسب  و زیباست. با اینکه این رنگ جز رنگ های بلوند محسوب می شود اما استفاده از آن حتی برای افرادی با پوست های تیره نیز مناسب است.

اجرای رنگ ماسه ای نقره ای بر روی مو ها را می توان با دکلره یا بدون دکلره انجام داد. اگر دارای مو هایی سالم با قدرت و استحکام بالا هستید برای اینکه این رنگ روی موهای شما بسیار زیباتر باشد بهتر است موهای خود را دکلره کنید.

ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

در صورت دکلره کردن موها باید ابتدا موهای دکلره شده را به طور کامل خشک کنید. پس از آن رنگ بلوند خاکستری، بلوند پلاتینه و واریاسیون ها را با هم ترکیب کنید و 1.5 برابر اکسیدان شماره یک را به آن اضافه کنید. پایه مناسب برای این رنگ مو 9  است زیرا در این صورت بهترین نتیجه حاصل می شود. افرادی که قصد ندارند پایه مو های خود را به 9 برسانند می توانند با پایه 7 دکلره نیز یک ماسه ای نقره ای داشته باشند. برای این ترکیب رنگ می توانید رنگ های شماره 3 و 6 را به همراه اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید.

افرادی که مو های ضعیف یا تار های نازک دارند نمی توانند مو های خود را دکلره می کنند و باید بدون دکلره کردن مو های خود را به رنگ نقره ای ماسه ای دراورند.

آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

مناسب ترین ترکیب رنگ مو برای این افراد استفاده از رنگ دودی شماره 8.1 و واریاسیون دودی به همراه اکسیدان شماره 1 است. رنگ نقره ای برای تمام افرادی که دارای پوست سبزه دارند مناسب است؛ از این رو خانم های ایرانی تمایل زیادی به استفاده از این رنگ ها دارند.

ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

اگر قصد دارید مو های خود را ماسه ای نقره ای کنید باید زمینه مو های خود را یکدست کنید. افرادی که دارای مو های مش شده، هایلایت و … هستند باید برای استفاده از این ترکیب رنگ مو های خود را به طور کامل بی رنگ کنند تا این چند رنگی به طور کامل از بین برود. رنگ ماسه ای نقره ای دارای ترکیب های متفاوتی است. این ترکیب ها  با توجه به رنگ زمینه مو، رنگ چشم، رنگ پوست، سن و … قابل اجرا هستند. متخصصان در زمینه رنگ می توانند با توجه به این ویژگی ها بهترین ترکیب موها را پیاده کنند.

آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

یکی از ترکیب های پرطرفدار نقره ای با هایلایت اسموکی است. برای این رنگ باید بلوند نقره ای را با سوپر پلاتینه دودی و واریاسیون ترکیب کنید. برای این ترکیب باید از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. اگر این ترکیب را بر روی موی دکلره با پایه 9 اجرا کنید نتیجه منحصر به فرد می شود. یک ترکیب پرطرفدار دیگر این  است که رنگ بلوند دودی و بلوند خاکستری را با هم مخلوط کنید. مقدار کمی واریاسیون خاکستری  و اکسیدان 6 درصد را نیز به این ترکیب اضافه کنید.

برای رنگ نقره ای ماسه ای می توانید ترکیب های متفاوت و بی نظیری را بر روی موهایتان اجرا کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *