شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 3:35 قبل از ظهر

ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز

رنگ سه صفر یکی از رنگ هایی است که بدون استفاده از دکلره موها را به پایه می رساند. این رنگ در هنگام سفید کردن موها باعث ایجاد تناژ قرمز روی موها می شود، به همین دلیل یکی از راه حل هایی که برای حل این مشکل می توانید از آن استفاده کنید،  استفاده از واریاسون سبز برای از بین بردن تناژ قرمز روی موها است. در این مقاله قصد داریم شما را با ترکیب رنگ مو سه صفر با واریاسون سبز آشنا کنیم.

ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟

افرادی که از رنگ مو سه صفر روی موها استفاده می کنند، در برخی از موارد بعد از رنگ کردن موها متوجه می شوند که موهای آنها شکل ظاهری مناسبی ندارد و نارنجی رنگ شده است. در اینگونه مواقع اگر از رنگ سه صفر در کنار واریاسون سبز استفاده شود، قرمزی موها به صورت کامل گرفته می شود.ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟
در برخی از موارد اگر پایه موهای افراد روشن باشد، بعد از رنگ کردن موها با استفاده از رنگ سه صفر موها کاملا سفید می شوند، اما افرادی که موهای آنها کاملا مشکی و تیره است، در هنگام کار با رنگ سه صفر دچار مشکل می شوند و حتی ممکن است موهای آنها به اندازه ای تناژ قرمز و یا نارنجی به خود بگیرد که ادامه کار با سایر رنگها امکان پذیر نباشد.
ترکیب رنگ سه صفر با واریاسون سبز به تنهایی نمی تواند قرمزی موها را بگیرد و برای بدست آوردن ترکیب بهتر باید رنگ زیتونی شماره ۸، رنگ دودی شماره ۸ و اکسیدان ۹ درصد با یکدیگر مخلوط شوند و روی موها مورد استفاده قرار گیرد.
اگر قبل از گذاشتن رنگ سه صفر روی موهایتان از رنگ هایی مانند کاراملی یا نسکافه ای روی موها استفاده کردید، حتی بدون استفاده از واریاسون سبز می توان موها را رنگ کرد بدون اینکه با تناژ قرمزی مواجه شوید. به همین دلیل می توان گفت واریاسون سبز مکملی برای رنگ سه صفر برای از بین بردن تناژ قرمزی است و به هیچ عنوان نمی توان به تنهایی از آن استفاده کرد.
ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟

آیا واریاسون را با سه صفر بزنیم یا صبر کنیم بعد از شستشو واریاسون بزنیم؟

یکی از اشتباهاتی که افراد در هنگام استفاده از رنگ سه صفر با واریاسون سبز دارند، این است که در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه می رسانند و سپس از واریاسون سبز روی موها استفاده می کنند.
استفاده از این روش به هیچ عنوان مناسب نیست، برخی از دلایل در ادامه به شما توضیح داده می شود:
۱. در برخی از موارد با استفاده از رنگ سه صفر موها کاملا قرمز و یا نارنجی می شوند و انجام هیچ عملیاتی روی موها ممکن نیست.
۲. واریاسون سبز رنگی کاملا قوی و غلیظ است، به همین دلیل اگر بعد از استفاده از رنگ سه صفر از آن استفاده کنید موهای شما کاملا سبز می شوند و رنگ زیبایی به دست نخواهد آمد.
ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟
۳. استفاده از رنگ سه صفر به خودی خود باعث تضعیف موها می شود و برای زدن هر رنگ دیگری بعد از رنگ سه صفر حتما باید حداقل دو روز صبر کرد، به همین دلیل اگر بعد از رنگ سه صفر و شستن موها از واریاسون سبز روی موها استفاده شود، موها مقاومت خود را بیشتر از دست می دهند و امکان سوختگی و وز شدن آنها بیشتر می شود
۴. واریاسون سبز به هیچ عنوان به تنهایی نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برای زیبایی و جلوه بهتر روی موها حتما باید با ترتیباتی مخلوط و سپس روی موها قرار داده شود.
با توجه به موارد بالا حتما در ابتدا واریاسون سبز را با رنگ زیتونی شماره ۸، رنگ دودی شماره ۸، اکسیدان ۹ درصد، رنگ سه صفر و واریاسون نقره ای ترکیب کنید و سپس آن را از قسمت پشت سر به سمت جلو بکشید و با استفاده از یک شانه پلاستیکی رنگ را در تمامی قسمت های مو پخش کنید.
آیا واریاسون را با سه صفر بزنیم یا صبر کنیم بعد از شستشو واریاسون بزنیم؟ 
این ترکیب رنگ با توجه به ضخامت تارهای مو، برند رنگ مویی که از آن استفاده می کنید و …، بعد از گذشت مدت زمان ۴۰ تا ۴۵ دقیقه روی موها رنگ باز می کند و ترکیب بسیار زیبا بدون تناژ قرمز روی موها خواهید داشت.
مجموعه سیب به عنوان یک مجله اطلاعاتی به شما کمک می‌ کند تا در زمینه های مختلف بتوانید اطلاعات خود را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

یک دیدگاه

  1. سلام، آیا میشه از ترکیب پودر دکلره و واریاسیون سبز همزمان به روی مو استفاده کرد؟ برای اینکه به پایه رسوندن مو هیچ قرمزی نداشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳