شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 3:38 بعد از ظهر

رنگ ابرو دودی روشن بدون دکلره

رنگ کردن ابروها یکی از آسان ترین راه ها برای زیباتر شدن است. اغلب خانم ها و دختران جوان برای اینکه تغییر مثبتی در چهره خود ایجاد کنند ابروهایشان را متناسب با رنگ پوست، مد روز و سلیقه خود رنگ می کنند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که ابروهایتان تیره رنگ است و قصد دارید آن ها را روشن تر کنید حتما به نکاتی که در اختیار شما قرار می دهیم توجه فرمایید. برای رنگ کردن ابروها می-توان از رنگ مو نیز استفاده کرد اما چون ضخامت و جنس موی سر و ابرو با هم فرق می کند بهتر است از رنگ ابرو استفاده کنید. این روزها بیشتر بازار مصرف رنگ مو و ابروی ترکیبی داغ است.
مهمترین دلیل آن، عدم نیاز به دکلره برای رنگ کردن است. به کار بردن دکلره برای روشن کردن ابروها عوارض بسیاری مثل خشکی مو، شکنندگی مو، سوختگی پوست سر و از دست رفتن لطافت و حالت اولیه موها را به همراه دارد. بهترین راه حل برای روشن کردن موها بدون نیاز به دکلره، استفاده از رنگ ابروی ترکیبی است. از بین رنگ های جذاب و پرطرفدار برای ابروها می توان به رنگ ابروی دودی روشن اشاره کرد. این رنگ ابرو به پوست های گندمی جلوه بیشتری می بخشد. رنگ ابروی دودی روشن معمولا به دکلره نیاز دارد. اگر شما هم دوست دارید رنگ ابرو دودی روشن بدون دکلره داشته باشید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.
راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره

راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره

روشن کردن یا اصطلاحا به پایه رساندن رنگ ابرو در بیشتر مواقع از طریق دکلره امکان پذیر است. امروزه به دلیل آگاهی از آسیب های موقت و دائمی این ماده آرایشی بر روی پوست و مو، این روش کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. سوال اینجاست که چطور بدون دکلره رنگ ابروهای خود را روشن کنیم؟ قبل از هر کاری ابروهایتان را اصلاح و مرتب کنید. قدم بعدی، استفاده از رنگ سه صفر (000) است. زمانی که رنگ سه صفر را روی ابروهایتان قرار می دهید رنگ آن ها به پایه می رسد. مرحله بعد انتخاب اکسیدان مناسب است. بهترین اکسیدان برای ترکیب شدن با این رنگ، اکسیدان شماره یک است. اگر ابروهایی ضخیم و تیره دارید توصیه می کنیم برای بهتر رنگ باز کردن آن ها از اکسیدان 9 درصد استفاده کنید یا میزان اکسیدان مصرفی را افزایش دهید. از این نکته غافل نشوید که هر چه درجه اکسیدان بالاتر برود آسیب بیشتری ایجاد می کند اما به طور کلی نسبت به دکلره ضرر کمتری دارد. حدود یک هشتم از تیوپ رنگ سه صفر را با دو برابر این مقدار اکسیدان مناسب ترکیب کنید و روی ابروهایتان بگذارید. بهتر است اطراف ابروهایتان را وازلین بمالید تا کمتر حساسیت و سوزش ایجاد شود. بعد از حدود 5 دقیقه به کمک گوش پاک کن یا پنبه ابروهایتان را چک کنید. اگر رنگ ابروها نارنجی شده بود آن ها را پاک کرده و فقط با آب بشویید. بعد از انجام این مراحل، ابروی شما مناسب رنگ های روشن می شود. حالا وقت آن است که رنگ مورد علاقه خود را روی ابروهایتان بگذارید. برای داشتن ابروهایی به رنگ دودی روشن از فرمول ترکیبی زیر استفاده کنید:
راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره
  • حدود 40 میلی گرم رنگ بژ متوسط
  • حدود 30 میلی گرم رنگ بژ روشن
  • حدود 30 میلی گرم رنگ زیتونی شماره 7
  • حدود 20 میلی گرم رنگ دودی شماره 6
  • حدود 4 سانتی متر واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شماره یک به مقدار لازم
این ترکیب را به مدت 45 دقیقه روی ابروهای خود قرار دهید. بعد از طی این مدت اگر ابروها نیاز به زمان بیشتری برای رنگ گرفتن داشتند، نزدیک به 10 دقیقه اضافه تر بگذارید رنگ روی آن ها بماند و سپس بشویید.
ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره

ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره

این روزها رنگ ابرو های روشن در بین خانم ها و مخصوصا دختران جوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای داشتن ابروهایی با این تناژ رنگی مثل دودی روشن، لازم است رنگ ابروها به پایه برسد. قدیمی ترین و پرکاربردترین روش برای انجام این کار، استفاده از پودر دکلره است. به علت معایب دکلره کردن مثل خشکی و ریزش موها، حساسیت پوستی و بد حالت شدن موها از رنگ موی سه صفر استفاده می شود. این رنگ بدون نیاز به دکلره، رنگ موها و ابروها را به پایه می رساند. بعد از انجام این کار، ابروی شما مناسب رنگ های روشن می شود. ما به این منظور در سایت سیب، راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره را در اختیار شما قرار داده ایم.
اگر شما هم دوست دارید رنگ ابرو دودی روشن بدون دکلره داشته باشید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. ما به این منظور در سایت سیب، راهنمای ترکیب انواع رنگ ابرو و مو را در اختیار شما قرار داده ایم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳