دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403 - 6:42 بعد از ظهر

رنگ موی شرابی چه مارکی خوبه

برای یک تغییر ناگهانی  و جذاب بهترین گزینه تغییر در رنگ موها خواهد بود. از جمله رنگ های پرطرفدار و جذاب رنگ موی شرابی است؛ رنگ مویی که استایل ثابت موهای بازیگران هالیوودی از جمله کتی پری و ریحانا را رقم می زند. رنگ مو شرابی، رنگی است که غالباً روی هر نو پوستی می نشیند و کمتر کسی پیدا خواهد شد که بعد از رنگ کردن موهایش پشیمان شود. البته اگر  از مورد توجه بودن در جمع واهمه دارید، بهتر است سراغ این رنگ مو نروید؛ چرا که رنگ مو شرابی جایگاه ویژه ای در جمع های دوستانه و مهمانی ها به شما می دهد و بی شک نگاه همه را در جمع به خود جلب می کند.

حتی ممکن است در بین افراد حاضر بانوانی به سراغ شما بیایند و از ترکیب ، مارک رنگ مو یا سالن آرایشی شما سوالاتی بپرسند، اما نکات و اصولی در رنگ مو وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به تغییر دلخواهتان برسید. از جمله اصلی ترین نکات می توان به مارک رنگ مو اشاره کرد. اینکه چه مارکی با موی شما سازگار است و شما را به رنگ دلخواه تان می رساند مطلبی است که در این مقاله به آن می‌رسید پس تا پایان متن با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

بهترین مارک رنگ موی شرابی

اگر جز افرادی هستید که دیگر  رنگ موی بلوند و طلایی برایتان جذابیتی ندارد و به دنبال تناژ رنگی هستید که پوست تان را جوان تر و شاداب تر نشان دهد، رنگ موی شرابی بهترین گزینه پیش روی شما است. بسیاری از افراد رنگ مو شرابی را قرمز رنگ می دانند، اما پایه رنگ مو شرابی بنفش تیره مایل به قرمز است. باید گفت این رنگ موی جذاب طیف گسترده ای از رنگ ها را پوشش می دهد. این طیف گسترده شامل رنگ های قرمز تیره تا بنفش تیره،  رنگ بادمجونی روشن تا تیره، شاه بلوطی، شرابی آبی و شرابی قهوه ای است. حتما شما هم با خواندن این رنگ ها وسوسه شده اید که برای یک تغییر ناگهانی به سراغ این طیف جذاب بروید، اما بهترین مارک های این رنگ مو کدامند؟

بهترین مارک رنگ موی شرابی

والنسیا

در اولین معرفی به سراغ رنگ موی والنسیا سری شرابی خیلی روشن شماره v6  می رویم .حجم این رنگ مو ۱۰۰میل عنوان شده که ساخت ایران است. پایه این رنگ مو به ماه گونی و قرمز می رسد که دارای ویتامین  c ، کراتین، روغن زیتون، بادام و آرگان است. دوام طولانی مدت، پوشش دهی کافی، ایجاد درخشندگی روی موها از  دیگر خصوصیات این رنگ مو به شمار می آید.

کالیون

گزینه بعدی  پیش روی شما رنگ موی کالیون شماره 5.56 رنگ شرابی است. این رنگ مو ۱۲۵میلی لیتر حجم دارد که پایه آن شرابی است .کالیون از روغن آووکادو و آرگان سرشار است. از دیگر ویژگی های آن می‌توان به  آب رسانی بالا و مغذی بودنش اشاره کرد. همچنین این رنگ مو توسط شرکت گلدن اشمیت آلمان فرموله شده است.

رنگ موی نیو پرستژ

نیو پرستیژ شماره  ۳.۲۰ سومین رنگ موی شرابی منتخب ما است. این برند محصول کشور ایران  بوده که رنگ شرابی متوسط را پشتیبانی می کند. حجم این رنگ مو ۱۲۰ میلی لیتر است. داشتن ویتامین  سی،  نرم کننده، کراتینه و پروتئینه، پوشانندگی کامل، دوام بالا، غلظت مناسب از ویژگی های این رنگ مو به شمار می آیند.

بهترین مارک رنگ موی شرابی

بیوتی گارنیک

رنگ موی بیوتی سری شرابی ساخت کشور فرانسه با ۱۲۰میلی لیتر حجم است. سری شرابی این رنگ مو در  5 رنگ تولید و عرضه می شود:

  • شماره ۳.۹۹: رنگ شرابی ماهاگونی
  • شماره۴.۹۹:شرابی تیره
  • شماره ۵.۹۹: شرابی متوسط
  • شماره۶.۹۹: شرابی
  • شماره ۷.۹۹: شرابی روشن

این رنگ مو  با کمترین آمونیاک حاوی روغن ارگان، مواد کراتینه، مولتی ویتامین و درخشان کننده  با ماندگاری بالا است.

بهترین مارک رنگ موی شرابی

بیول

بیول برند ایرانی است که با فرمالیسون آلمانی ارائه می شود. رنگ موی شرابی بیول با شماره ۴.۶۶ به پایه رنگ قرمز خیلی تیره می رسد. حجم این محصول ۱۰۰میلی لیتر است.  خاصیت درخشان کنندگی مو، پوشش دهی  تارهای سفید و خاکستری، رنگ دانه های قوی و وجود کراتین و ویتامین سی، روغن کنجد و بادام از خصوصیات رنگ موی بیول محسوب می‌ شوند.

کلام آخر

رنگ موی شرابی جز دسته رنگ موهایی است که روی هر صورتی فارغ از رنگ پوست می نشیند؛ رنگ مویی که با پوشانندگی طیف های مختلف رنگی طرفداران مخصوص به خود را دارد. انتخاب برند معتبر رنگ مو نکته ای است که شما را هر چه بیشتر به پایه رنگ مورد نظرمان می رساند. از این رو در متن فوق به معرفی بهترین مارک رنگ مو شرابی پرداختیم.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *