سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 11:47 بعد از ظهر

رنگ دودی روی موی مشکی چه رنگی میشه

رنگ دودی یکی از رنگ های سرد و زیبا است که برای افراد با پوست سفید کاملاً مناسب است. در برخی از موارد یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که رنگ دودی روی موی مشکی چه رنگی میشه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر رنگ دودی بیش از اندازه روشن باشد، این رنگ بدون استفاده از دکلره و یا رنگ سه صفر اصلا روی مو باز نمی شود، اما اگر از رنگ دودی تیره استفاده شود، رنگی جذاب و زیبا به وجود می آید که با آرایش چشم ساده و رژ صورتی کمرنگ زیبایی و چشم نوازی خاصی خواهد داشت. در این مطلب ببینیم رنگ دودی روی موی مشکی چه رنگی میشه؟ با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

فرمول رنگ دودی روی پایه تیره

برای به دست آوردن رنگ دودی روی پایه تیره باید مراحل زیر را طی کنید:

پیدا کردن زمان مناسب برای رنگ کردن موها

اولین مرحله ای که برای پیاده کردن رنگ دودی روی پایه تیره باید طی کنید این است که زمان مناسبی برای این کار انتخاب کنید. برای مثال بهتر است زمانی که در دوره عادت ماهانه به سر می برید و یا باردار هستید اقدام به زدن رنگ روی موهای خود نکنید به علاوه زمانی که برای زدن رنگ دودی روی موهای خود انتخاب می کنید باید حداقل ۲۴ ساعت از زمان شامپو کردن موهایتان گذشته باشد.

فرمول رنگ دودی روی پایه تیره

خریدن مواد اولیه لازم

برای رنگ کردن موها با رنگ دلخواهتان باید حتماً حوله، کاسه مخصوص رنگ، کلاه مخصوص رنگ، فرچه رنگ، پیشبند و غیره داشته باشید تا بتوانید موهای خود را مانند آرایشگاه و به صورت کاملا حرفه‌ای رنگ کنید.
علاوه بر موارد بالا باید رنگها و مواد اولیه مورد نیاز خود را تهیه کنید که برای به دست آوردن رنگ دودی تیره حتماً باید رنگ دودی شماره ۸، رنگ زیتونی شماره ۷، اکسیدان شماره ۶، دو سانتیمتر واریاسیون نقره خریداری کنید.

پوستتان را چرب کنید

رنگ دودی تیره به راحتی می تواند روی پوست شما رنگ ایجاد کند به همین دلیل برای رنگ کردن موهایتان به رنگ دودی تیره در ابتدا قسمت هایی از صورت که ممکن است در قسمت رنگ قرار بگیرند را با استفاده از وازلین و یا کرم به صورت کامل چرب کنید.

فرمول رنگ دودی روی پایه تیره

موهایتان را رنگ کنید

یک تیوپ رنگ دودی شماره ۸ را با نصف تیوب رنگ زیتونی شماره ۷ مخلوط نموده و به اندازه دو سانتیمتر واریاسیون نقره ای به مواد بیفزایید و در نهایت اکسیدان ۶ درصد را به اندازه مخلوط کنید که رنگ به غلظت مورد نظر شما برسد. در نهایت با استفاده از فرچه مخصوص رنگ را در تمامی قسمت‌های سر خود پخش کنید کلاه مخصوص رنگ را روی موهای خود قرار بدهید.

موها را بشویید

بعد از گذشت مدت زمان تقریبی ۴۵ دقیقه تا یکساعت موهای شما به صورت کامل رنگ گرفته اند و می توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید. نقطه ای که در این زمینه حائز اهمیت است این است که برای رنگ کردن موها به رنگ دودی تیره موهای مختلف ممکن است جوابگویی متفاوتی داشته باشند و در برخی از موارد موها زودتر رنگ بگیرند و در برخی دیگر از موارد با توجه به بالاتر بودن ضخامت موها میزان زمان رنگ گرفتن آنها بیشتر باشد.
به همین دلیل قبل از شستن موها حتما باید موها را مورد بررسی قرار دهید تا به صورت کامل تمامی قسمتهای موها رنگ گرفته باشد.

مراقبت های بعد از رنگ را جدی بگیرید

مراقبت های بعد از رنگ را جدی بگیرید

بعد از رنگ کردن موها با استفاده از فرمولی که در بالا به آن اشاره شد به هیچ عنوان نباید تا ۲۴ ساعت بعد از رنگ کردن موها موهایتان را با استفاده از شامپو بشویید، زیرا شستن موها با استفاده از شامپو بلافاصله بعد از رنگ کردن می تواند رنگ را از بین ببرد و زیبایی و جلای آن را تحت تاثیر قرار دهد.
یکی دیگر از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که اگر موهای شما بیش از اندازه در معرض نور خورشید قرار بگیرد کم کم رنگ آن کمرنگ‌تر می‌شود و زیبایی و جلای آن از بین می رود به همین دلیل برای بیرون رفتن بهتر است از روغن هایی استفاده کنید که موهای شما را از اشعه یووی در امان نگه می دارد. انواع مختلف محصولات به راحتی در داروخانه ها یافت می شوند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *