یکشنبه , 10 تیر 1403 - 0:19 قبل از ظهر

بهترین دزدگیر اماکن در بازار کدامست + معرفی ویژگی ها و لینک خرید

دزدگیر اماکن یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که باید هر فردی از آنها بهره بگیرد. با استفاده از یک دزدگیر اماکن خوب به طور قابل توجهی از وقوع سرقت کاسته می‌شود چرا که این سیستم به قدری دقیق و هوشمند است که سارقین در بدو ورود به مجموعه شناسایی شده و در نتیجه سرقت از منزل و یا دفتر کار شما ناکام خواهد ماند. در این نوشته قصد داریم که شما را با بهترین دزدگیر اماکن موجود در بازار کشور آشنا کنیم که قابلیت‌های ویژه ای داشته و این قابلیت‌ها در کنار قیمت عالی و مقرون به صرفه آن باعث شده است که بسیاری از افراد اقدام به خرید این دستگاه نمایند. در ادامه بیشتر با دستگاه دزدگیر اماکن کلاسیک که تولید ایران است آشنا خواهید شد.

دزدگیر اماکن

بهترین دزدگیر اماکن در بازار کدامست؟

دزدگیر کلاسیک Z4 Ultra بدون شک بهترین دزدگیری است که می‌توانید برای منزل یا محیط کار و حتی باغ و مزرعه خود خریداری نمایید. این دستگاه امکانات زیادی را در اختیار مالک قرار می‌دهد، از راه دور می‌توانید دستگاه را کنترل کرده و حتی اقدام به خاموش و روشن کردن برق و یا درب ساختمان خود کنید. درست خواندید، این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور ساختمان خود را کنترل کنید. در ادامه بیشتر با دزدگیر کلاسیک Z4 ultra آشنا خواهید شد.

سیستم رمز نگاری 64 بیتی ریموت ضد هک

سارقین همواره سعی در دور زدن سیستم حفاظتی و امنیتی منازل دارند، به همین واسطه تلاش می‌کنند که ریموت فیکی را به جای ریموت اصلی جا زده و در هنگام ورود، دستگاه مرکزی را از کار بی‌اندازند و به راحتی وارد مجموعه شوند، در صورتی که شما از دستگاه دزدگیر مرکزی کلاسیک Z4 استفاده کنید، ارتباط میان دستگاه دزدگیر و ریموت‌‎های آن به صورت کاملا رمزنگاری شده بوده و امکان هک کردن ریموت دستگاه به هیچ وجه وجود ندارد، یکی از دلایلی که افراد اقدام به خرید دزدگیر کلاسیک z4 می‌کنند، ضریب امنیت بسیار بالای آن است.

امکان تعریف 15 ریموت مختلف

در صورتی که اقدام به خرید دزدگیر کلاسیک z4 ultra نمایید، امکان اضافه نمودن 15 ریموت به صورت همزمان به دستگاه دزدگیر وجود خواهد داشت، به این صورت شما می‌توانید به تعداد کافی ریموت ضد هک این دزدگیر را خریداری کرده و در اختیار اعضای خانواده و دوستان قرار دهید. هر بار که ریموت دستگاه به دستگاه دزدگیر متصل گردد، کد رمزنگاری شده تغییر پیدا می‌کند و به این صورت امکان هک کردن آن توسط سارقان وجود ندارد.

امکان اطلاع رسانی به مالک با تلفن کننده G1

به صورت پیش فرض، امکان اطلاع یافتن از وقوع ورود غیر مجاز برای مالک دستگاه دزدگیر وجود ندارد چرا که این دستگاه برای اینکه بتواند اقدام به برقراری تماس و یا پیامک به مالک و یا شماره‌های موجود در لیست مخصوصی که خودتان آن را تعین می‌کنید بکند، نیاز است که یک ماژول مجزا به نام دستگاه تلفن کننده کلاسیک G1 نیز برای آن خریداری شود. با بهره گیری از دستگاه تلفن کننده G1 امکان این را دارید که از وقوع ورود غیر مجاز به درون منزل و یا محل کار خود مطلع شوید. بدون شک تلفیق دستگاه تلفن کننده جی وان با دستگاه دزدگیر مرکزی زد 4 الترا کلاسیک بهترین امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خروجی رله

شما با بهره گیری از رله‌های خروجی دزدگیر کلاسیک Z4 می‌توانید که از راه دور دستوراتی را انجام دهید، به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از رله خروجی، سیستم سرمایش یا گرمایش منزل را روشن و خاموش و یا کنترل کنید و یا اینکه به وسیله رله خروجی، باز و بسته کردن درب را کنترل نمایید. دستگاه‌های دزدگیر اماکنی که امکان کنترل رله خروجی را دارند، جزو بهترین دستگاه‌های دزدگیر اماکن در بازار به شمار می‌روند.

جدای از این، می‌توانید از رله‌های خروجی برای مصارف خاص تر نیز استفاده کنید، در واقع رله به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور یک کاری را انجام دهید و این کار می‌تواند با توجه به نیاز شما متفاوت باشد، مثلا شاید شما دوست داشته باشید که از رله برای روشن کردن دستگاه سماور برقی خود استفاده کنید و…

دزدگیر z4 ultra

امکان مدیریت از راه دور با اپ اختصاصی

با خرید دستگاه دزدگیر اماکن زد 4 الترا امکان مدیریت از راه دور دستگاه دزدگیر را تنها با استفاده از اپ اختصاصی خواهید داشت، امکان نصب اپ اختصاصی روی دستگاه ایفون و سیستم عامل IOS نیز وجود دارد.

امکان ایجاد 4 زون

زون یا ناحیه به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، ناحیه مورد پایش خود را به بخش‌های مختلف تقسیم نمایید، به این صورت در هر ناحیه که مد نظرتان است می‌توانید تنظیمات متفاوتی از سایر نواحی پیاده نمایید، به عنوان مثال امکان خاموش کردن یک زون خاص از راه دور برای شما فراهم است و یا اینکه امکان اضافه کردن سنسورهای مختلف به هر زون با توجه به نیازتان وجود دارد.

امکان اضافه کردن 15 سنسور به صورت همزمان

شما با خرید دستگاه دزدگیر کلاسیک z4 این امکان را دارید که تا 15 سنسور مختلف را در محل مورد پایش نصب و راه اندازی کنید، در واقع سنسورها همانند چشمان دزدگیر اماکن هستند و ورود غیر مجاز به مجموعه توسط سنسورهای نصب شده تشخیص داده می‌شود. شما امکان استفاده از هر نوع سنسور دزدگیر اماکن را به این نوع دزدگیر دارید.

بهترین فروشنده دزدگیر اماکن در بازار

وبسایت‌های بسیاری در بازار اقدام به فروش دزدگیر اماکن نموده اند اما بدون شک اگر از ما بپرسید که بهترین فروشنده دزدگیر اماکن در بازار کیست، ما آراز امنیت را به شما معرفی می‌کنیم. آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و کد ساماندهی بوده و سابقه طولانی در بحث فروش انواع تجهیزات امنیتی و حفاظتی اماکن از جمله دزدگیر دارد. آدرس وبسایت آراز امنیت عبارتست از arazamniyat.ir شما با مراجعه به وبسایت آراز امنیت و رفتن به بخش دزدگیرهای اماکن می‌توانید لیستی از بهترین دستگاه‌های دزدگیر اماکن موجود در بازار را مشاهده کنید، همچنین امکان خرید انواع تجهیزات وابسه و سنسورها نیز در آراز امنیت وجود دارد. در صورتی هم که در شهر تهران ساکن هستید با مراجعه به آدرس فروشگاه آراز امنیت می‌توانید انواع تجهیزات حفاظتی مورد نیاز خود را با ارزانترین قیمت در کل بازار خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره با شماره تماس 09120155633 تماس حاصل کنید تا راهنمایی لازم در این خصوص به شما ارائه گردد.

سایت آراز امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *