جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 1:45 بعد از ظهر

رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره

یکی از رنگ هایی که با استفاده از آن می توانید چهره خود را تا حد زیادی تغییر دهید رنگ موی شنی صحرایی است. این رنگ جذاب دارای رنگ های تیره و روشن است و تناژ های مختلف آن باعث شده است که بتوانید هر رنگی را مطابق سلیقه خود داشته باشید. بسته به اینکه از این رنگ با دکلره یا بدون دکلره استفاده می کنید تناژ آن نیز متفاوت است. خوشبختانه این رنگ برای پوست ها سرد و گرم مناسب است و محدودیت سنی در استفاده از آن وجود دارند.

دختران و خانم ها با هر سن و سال و هر نوع سلیقه ای می توانند از تناژ های متفاوت این رنگ استفاده کنند. با دکلره کردن موها، رنگ شنی صحرایی به رنگی که شما در کاتالوگ رنگ می بینید بسیار شبیه است اما به دلایلی مانند آسیب به موها برخی افراد ترجیح می دهند که این رنگ را بدون دکلره بر روی موهای خود استفاده کنند. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

آموزش ترکیب رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره + عکس

آموزش ترکیب رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره + عکس

دکلره کردن موها باعث می شود موها رطوبت خود را از دست دهند یا به اصطلاح دهیدراته شوند. این موارد باعث کم شدن مقاومت مو و خشکی بیش از حد آن ها می شود. افرادی که به رنگ شنی صحرایی علاقمند هستند می خواهند بدانند آیا می توانند بدون دکلره این رنگ زیبا را بر روی موهای خود اجرا کنند. روش هایی وجود دارد که به وسیله آن ها می توان رنگ شنی صحرایی را بدون دکلره اجرا کرد. رنگ شنی صحرایی بدون دکلره را می توان با رنگ های تیره و روشن و یا مخلوطی از این دو، ترکیب کرد.

اجرای رنگ موی شنی با رنگ های روشن

در این روش می توانید به جای دکلره کردن موها رنگ موی سه صفر و یا E20 را با اکسیدان مخلوط کنید و 45 دقیقه تا یک ساعت بر روی موهای خود قرار دهید. بعد از پاک کردن این ترکیب موهای شما زرد و یا نارنجی می شود که از این بابت نباید نگران شوید؛ زیرا بعد از رنگ کردن، رفله های نارنجی موها از بین می رود. در این مرحله بنا به میزان روشنی که از رنگ شنی مد نظر دارید شماره رنگ مورد نظر را خریداری کنید. واریاسیون سبز و بنفش و اکسیدان شماره 6 را نیز به ترکیب اضافه کنید.

آموزش ترکیب رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره + عکس

هر چه میزان شماره رنگ موی شما بالاتر باشد رنگ موی شنی شما روشن تر می شود. بعد از گذشت نیم ساعت می توانید موهای خود را بشویید. اگر موهای شما از قبل رنگ شده هستند ابتدا باید رنگ و یا مش قبلی را به طور کامل پاک کنید. استفاده از شامپو های شیمیایی گزینه مناسبی برای پاک کردن رنگ روی موهاست. اگر موهای شما رنگ طبیعی روشن داشته باشد رنگ شنی صحرایی بر روی موهای شما بیشتر رنگ باز می کند و نیازی نیست که شماره های خیلی روشن آن را انتخاب کنید.

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ های تیره

اگر قصد دارید یک تیره را بر روی موهای خود اجرا کنید نیازی به دکلره کردن موها نیست. رنگ موی شنی صحرایی تیره را از برند های متفاوتی در بازار می توانید تهیه کنید. برند مورد نظر خود را با اکسیدان شماره 6 مخلوط کنید و بر روی موها قرار دهید. رنگ های شنی پایه 4 یا 6 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر قصد دارید که رنگ شنی صحرایی شما خیلی تیره باشد از شماره 4 و اگر کمی روشن تر می خواهید رنگ شنی شماره 6 را انتخاب کنید. یکی از روش های دیگر برای اجرای رنگ شنی صحرایی بدون دکلره این است که ابتدا موهای خود را تیره کنید.

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ های تیره

بعد از اینکه از یک رنگ تیره شنی صحرایی برای کل موها استفاده کردید بین دو تا سه روز به موهای خود استراحت دهید. بعد از این زمان با استفاده از یک کلاه مش، مقداری از موهای خود را بیرون آورید و با رنگ E20 آن ها را به پایه 9 یا 10 برسانید. در نهایت موهای بی رنگ شده را با ترکیب رنگ موی شنی صحرایی شماره 9 یا 10 و اکسیدان شماره 6 رنگ کنید. با استفاده از این روش برخی قسمت ها روشن و برخی قسمت ها تیره هستند و زیبایی موهای شما چند برابر می شود.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *