شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 10:17 قبل از ظهر

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید چی پیشنهاد می کنید؟

 

بیایید اول با این پرسش شروع کنیم که کاشی بین کابینتی چیست و چرا این کاشی در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی دارد؟ یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه، کابینت‌ها هستند. در واقع اگر آشپزخانه‌ای کابینت نداشته باشد، به سختی می‌توان آن‌ را آشپزخانه نامید. همه‌ی ما در دکوراسیون خانه از انواع مختلف دیزاین کابینت استفاده می‌کنیم.

معمولا به رنگ، جنس، دستگیره‌ها و جادار بودن آن‌ها توجه می‌کنیم. سعی می‌کنیم برای خرید کابینت‌ها به اصطلاح سر کیسه را شل کنیم و بهترین جنس ممکن را بخریم. اما شاید اکثر ما از اهمیت یک بخش دیگر آشپزخانه که اتفاقا به کابینت‌ها مربوط است باخبر نیستیم. کاشی‌های بین کابینتی همان جزء نادیده گرفته شده‌ی آشپزخانه‌ی ما هستند. ما معمولا یا از این نوع کاشی‌ها استفاده نمی‌کنیم یا سعی می‌کنیم کمترین بودجه را برایشان درنظر بگیریم.

ویژگی‌های کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی معمولا فقط برای پر کردن فضای بین کابینت‌های بالا و پایین استفاده می‌شود. ابعاد این کاشی‌ها می‌تواند کاملا متفاوت باشد و این بستگی به متراژ مورد نظر شما دارد. این کاشی‌ اغلب جنسی سرامیکی دارد و در دو نوع طرح‌دار و بدون طرح در بازار موجود است. این محصولات بر حسب کاربردشان تنوع رنگی خیلی بالایی ندارند و بیشتر در رنگ‌های روشن مثل سفید و کرمی یا خاکستری روشن، یا رنگ های تیره مثل مشکی یا خاکستری تیره  تولید می‌شوند.

نحوه انتخاب کاشی متناسب با دکوراسیون

برای انتخاب و خرید کاشی بین کابینتی عامل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید، رنگ و تم دکور آشپزخانه‌تان است. کاشی بین کابینتی با هر دکوری که مد نظرتان باشد، جور در‌می‌آید اما مهم این است که بدانید چگونه از آن‌ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنید که به یونیک بودن دکور شما کمک کند.

قبل از انتخاب کاشی بین کابینتی به دکور آشپزخانه‌ی خود دقت کنید. دکورهای شلوغ با رنگ‌های روشن، معمولا به کاشی‌های بین کابینتی ساده نیاز دارند. این دکور‌ها به اندازه‌ی کافی رنگی و پر از جزئیات هستند و به جزئیات و طرح بیشتری نیاز ندارند. بنابراین سعی کنید از کاشی بین کابینتی ساده با رنگی ملایم و ساده برای آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

از طرفی اگر دکور آشپزخانه‌ی شما مینیمال و تک رنگ است، سعی کنید کاشی بین کابینتی طرح‌دار انتخاب کنید. این باعث می‌شود که دکور مینیمال شما تک بعدی و خسته کننده نباشد. برای کاشی بین کابینتی دکورهای مینیمال دست شما در انتخاب باز‌تر است و می‌توانید کاشی‌هایی با طرح مر‌مر یا طرح‌های هندسی انتخاب کنید.

برای کابینت‌های سفید موضوع فرق می‌کند. کابینت‌های سفید چون رنگ روشنی دارند، بهتر است از رنگ‌های سفید و روشن برای آن‌ها استفاده نکنید. رنگ روشن در دکوراسیون معمولا باعث بزرگتر نشان دادن محیط و دلباز شدن آن می‌شود اما توجه کنید که زیاد بودن آن باعث خسته شدن چشم می‌شود. علاوه بر آن کاملا سفید بودن یک مکان باعث خستگی و تکراری شدن آن می‌شود. پس استفاده از جزئیات طرح‌دار و غیر ساده در دکوراسیون سفید کاملا ضروری است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای کابینت سفید خود از کاشی بین کابینتی رنگی و طرح‌دار استفاده کنید.

5 مدل کاشی بین کابینتی منحصر به فرد برای آشپزخانه شما

  • کاشی مدل آجرنما

استفاده از کاشی و کاغذ دیواری‌های آجرنما امروزه محبوب شده است. این مدل کاشی بین کابینتی می‌تواند گرمای خاص پاییزی را به دکور تمام سفید شما اضافه کند. طرح آجرنما معمولا باعث ایجاد حسی نوستالژیک درون افراد می‌شود.

  • کاشی مدل استیل

این مدل از کاشی بین کابینتی ظاهری مدرن و جدید دارد که برای دکوراسیون‌های سفید با ترکیب مشکی و خاکستری عالی است. همچنین ظاهر براق این مدل کاشی با کابینت‌های سفید مات تضادی جذاب ایجاد می‌کند.

  • کاشی بین کابینتی طرح گلبرگ

این کاشی‌ها کاملا مناسب سلیقه‌ی ایرانی هستند. نه کاملا سنتی و نه مینیمال! اگر دکور خانه‌ی شما چیزی ما بین این دو سبک است، این کاشی‌ها کاملا مناسب شما طراحی شده‌اند.

  • کاشی طرح سنگ

داشتن یک آیتم از دکور که طرح سنگ داشته باشد و فضای لطیف دکور شما را کمی متعادل کند، بسیار مهم است. این کاشی‌ها در این امر به کمک شما می‌آیند تا فضای خانه را دلنشین‌تر و دلباز‌تر کنند.

  • کاشی طرح آجر قرمز

آجر قرمز براق برای کابینت‌های تمام سفید یک تضاد و جسارت به‌حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار  هم که شده از این مدل کاشی استفاده کنید تا متوجه زیبایی خیره کننده آن بشوید.

  • کاشی‌های پشت چسب دار

اگر وقت و تایم برای نصب کردن کاشی‌های معمولی ندارید این گزینه کاملا مناسب شماست. این کاشی‌ها ارزان‌تر و سبک‌تر از کاشی‌های معمولی هستند و شما می‌توانید با چسب آن‌ها روی سرامیک دیوار نصب کنید و از زیبایی آن‌ها در دکور آشپزخانه‌تان شگفت زده شوید.

کاشی بین کابینتی عضو مهمی از دکور آشپزخانه است که بعضا نادیده گرفته می‌شود. در این مطلب سعی کردیم، نکاتی برای چگونگی هماهنگ کردن کابینت‌های سفید با این کاشی‌ها را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید انتخابی بهتر و به‌صرفه‌تر داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳