شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:03 قبل از ظهر

مهسا صالحی کیست؟

مهسا صالحی کیست

‌مهسا صالحی هنرمند اندیمشکی بافعالیت در رشته های مختلف از جمله طراحی چهره، طراحی لوگو، کالیگرافی، رنگ روغن ،مداد رنگی ، خوشنویسی و … است.

با توجه به فعالیت های انجام شده و تجربه ارزشمند خانم مهسا صالحی در زمینه طراحی و نقاشی، او توانسته جایگاهی در خور ستایش در میان هنرمندان شهر اندیمشک را از آن خود نماید. از موفقیت های چشمگیر ایشان می توان به اخذ مدرک بین المللی نقاشی اشاره نمود.

مهسا صالحی کیست؟

بیوگرافی مهسا صالحی

خانم صالحی متولد 12 اردیبهشت ماه 1380 و دانشجوی رشته ی گرافیک است، وی با شرکت در نمایشگاه های مختلف و متعدد در استان خوزستان و لرستان توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد.

بیوگرافی مهسا صالحی

فعالیت های هنری خانم مهسا صالحی

مهسا صالحی ازسال 1399 وارد عرصه هنر شد و اولین نمایشگاه خود را با موضوع حمایت از پرستاران کرونایی در استان لرستان درتاریخ 12 تیرماه 1400 برگزار نمود.

فعالیت های هنری خانم مهسا صالحی

از دیگر افتخارات خانم مهسا صالحی می توان به کسب رتبه اول در رشته کالیگرافی در نمایشگاه آرتز استانبول را اشاره نمود.

از آخرین فعالیت های خانم مهسا صالحی می توان به برگزاری نمایشگاهی با موضوع حمایت از شهدای مدافع حرم اندیمشک اشاره کرد که موضوع طرح های ارائه شده در این نمایشگاه، طراحی و نقاشی چهره ی شهدا مدافع حرم اندیمشک است در نهایت این آثار هنری به خانواده های این شهدای گرانقدر اهدا خواهد شد.

مهسا صالحی

کسب مقام اول توسط خانم مهسا صالحی در نمایشگاه هنرهای تجسمی کشور

نمایشگاه هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی، طراحی، نقاشی خط، حجم، آبرنگ و دیجیتال آرت و… با حضور خانم مهسا صالحی، هنرمند اندیمشکی و دیگر هنرمندان در برج میلاد تهران برگزار شد. مهسا صالحی هنرمند اندیمشکی از بین ۱۵۸ شرکت کننده برتر استان ها در نمایشگاه، مقام اول را بدست آورد. این نمایشگاه به مدت ۳ روز در سالن نمایشگاه برج میلاد برگزار شد و در نهایت به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

کسب مقام اول توسط خانم مهسا صالحی در نمایشگاه هنرهای تجسمی کشور

در صفحه اینستاگرام خانم مهسا صالحی می توانید نمونه کارهای بیشتری از این هنرمند خلاق و جوان را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت شکستگی بینی و ضرب دیدگی و راه های درمان با جراحی

تفاوت شکستگی بینی و ضرب دیدگی و راه های درمان با جراحی

شکستگی بینی اغلبا به صورت شکاف یا ترک بر روی پل بینی می باشد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *