جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 4:14 بعد از ظهر

با سه صفر و اکسیدان 12 مو را روشن کنیم

اگر نمی خواهید موهای خود را دکلره کنید بهترین روش استفاده از رنگ سه صفر و اکسیدان 12 است، این روش به شما کمک می کند تا کوتیکول های مو شما برای دریافت رنگدانه های جدید باز شود و به راحتی موهای شما 4 تا 5 درجه روشن تر شود. این روش در سال های اخیر که افراد زیادی از دکلره کردن فراری هستند مرسوم شده است و با دکلره کردن تفاوت های بسیار زیادی دارد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم؛ پس با سیب همراه باشید.

آشنایی با رنگ موی سه صفر ؛ کاربردها و آموزش نحوه استفاده از آن

رنگ موی سه صفر در واقع یکی از انواع رنگ موهایی است که رنگ بسیار روشنی دارد و موها را برای دریافت رنگدانه ها آماده می کند. رنگ موی سه صفر می تواند پایه موها را به شماره 5 برساند و پس از رنگ کردن موها، جلوه بسیار زیباتری به موها بدهد. زیرا دکلره کردن موها به دلیل آسیب زدن، باعث می شود که موها جلوه طبیعی خود را از دست دهند و دیگر شادابی سابق را نداشته باشند. اما در مورد استفاده از رنگ مو 000 این مسئله وجود ندارد. رنگ مو 000 مانند یک دکلره خفیف عمل می کند و می توانیم آن ها را در دسته واریاسیون ها قرار دهیم، زیرا قدرت نفوذپذیری بسیار کمی دارد.

آشنایی با رنگ موی سه صفر ؛ کاربردها و آموزش نحوه استفاده از آن
اگر شما نیز تصمیم گرفته اید از آن برای رنگ مو خود استفاده کنید که موهای خود را روشن تر کنید کافی است که 5 سانتی متر از رنگ مو 000 را با هر رنگ مویی که دوست دارید ترکیب کنید و به صورت رنگساژ روی موهای خود قرار دهید، سپس پس از گذر چند دقیقه موهای خود را بشویید. در صورتیکه موهای شما به دلیل استفاده از دکلره بسیار آسیب دیده است و به هر دلیلی تمایل به روشن کردن موهای خود را دارید توصیه می شود که چندین بار از این رنگ مو استفاده کنید تا زمانیکه موهای شما کمی سرحال تر شدند، سپس از دکلره کردن استفاده کنید.

تفاوت رنگ سه صفر و دکلره

روشن کردن مو با دکلره روشی بسیار سریع و البته آسیب زا است! زیرا دکلره در هر درجه ای که باشد می تواند به موهای شما آسیب جدی برساند. هر چه قدر درجه و دفعات دکلره بیشتر باشد، احتمال آسیب رسیدن به مو نیز بیشتر می شود. اگر این آسیب دیدگی در ناحیه ساقه موها باشد ممکن است موها دچار خردشدگی، ریزش شوند و پس از اتمام کار دیگر نتوانید موهای خود را همچون قبل شانه بزنید. اما اگر موهای شما در ناحیه ریشه آسیب دیده باشد، این مسئله ضعیف شدن فولیکول های مو، ریزش و فنری شدن موها را به دنبال خواهد داشت.

آشنایی با رنگ موی سه صفر ؛ کاربردها و آموزش نحوه استفاده از آن

روش روشن کردن مو با سه صفر و اکسیدان 12 دیگر این دردسرها را نخواهد داشت، اما تماماً بی خطر نیست، بلکه به اندازه دکلره به موها آسیب نمی رساند و می تواند موهای شما را تا 5 درجه روشن کند. به همین دلیل اگر می خواهید موهای خود را به پایه های خیلی روشن برسانید باید از روش دکلره کردن استفاده کنید زیرا رنگ مو 000 نمی تواند بیشتر از حدی که گفتیم موها را روشن کند. مسئله مهمتر این است که زمانیکه موها دکلره می شوند تناژ اصلی رنگ مو که ناشی از غالب بودن یکی از رنگدانه های مو است روی مو باقی می ماند. به همین دلیل برای از بین بردن تناژ قرمز و زرد باید حین دکلره از تونرها استفاده کرد اما برای سه صفر نیازی به این موضوع نیست.

تفاوت رنگ سه صفر و دکلره

نکته جالب دیگر این است که این روش با کمرنگ کردن پیگمنت های مو به جای از بین بردن آن ها با دکلره، سبب حفظ ساختار طبیعی موها نیز می شود و از آنجاییکه تنها پیگمنت ها را کمرنگ تر می کنند ماندگاری بسیار کمتری دارند. این در حالی است که دکلره به دلیل ماندگاری بالا، کمترین میزان تغییر را دارد و از همین رو تنها رشد موها هستند که سبب می شوند دکلره نیاز به تمدید داشته باشد. برای اینکه بدانید موهای خود را با رنگ سه صفر یا دکلره رنگ کنید، ابتدا باید شرایط موهای خود را در نظر بگیرید و سپس نگاهی به مزایا و بدی های هر کدام از این روش ها بیاندازید سپس بهترین تصمیم را برای خود اتخاذ کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *