دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 10:38 بعد از ظهر

مش تکه ای پهن

 

مش تکه ای پهن یکی از انواع مدل های رنگ مو است که با زیبایی خاص خودش، می تواند چهره شما را خاص و جذاب نشان دهد. این مش که با نام مش فویلی نیز معروف است، با فرمول های مختلفی قابل اجراست. به همین خاطر، می توان آن را برای هر رنگ پوستی و هر استایلی ست کرد. اگر دوست دارید از این مدل مو برای زیباتر کردن موهای خودتان استفاده کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. در ادامه این مقاله 10 فرمول برای مدل های مش تکه ای پهن را به شما توضیح می دهیم که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند.

10 مدل از جدیدترین مدل های مش تکه ای پهن + فرمول ترکیب

اگر به مش تکه ای پهن علاقه مند هستید و می خواهید با فویل یک مدل رنگ موی خاص داشته باشید، ابتدا باید ترکیب دلخواه رنگ موهای خودتان را مشخص کنید. آنقدر تنوع رنگ های مش تکه ای پهن زیاد است که می توانید با خیالی راحت بر اساس مدل مو و رنگ پوست خودتان آن ها را روی موهای خود اجرا کنید. در ادامه 10 مدل از جدیدترین مدل های موی مش تکه ای را به شما توضیح می دهیم که می توانید با ترکیبات هر کدام، آن ها را روی موهای خودتان اجرا کنید.

  • فرمول اول

پایه موهای شما باید 6 دکلره باشد. سپس، می توانید موهای خودتان را با رنگ طلایی شماره 6 و رنگ نسکافه ای و مسی شماره 5 رنگ کنید. سپس، لایت های دکلره را به پایه 10 برسانید. برای اجرای مش تکه ای پهن می توانید 10 سانتی متر رنگ مسی شماره 9 و 30 سانتی متر رنگ طبیعی را با اکسیدان 1 درصد مخلوط کنید.

  • فرمول دوم

برای اجرای این مش تکه ای پهن، نیازی نیست موهای خودتان را رنگ کنید. فقط کافیست که لایت ها را به پایه 9 دکلره برسانید. سپس، دو سوم از موی کنفی شماره 9، یک چهارم رنگ موی نسکافه ای شماره 8 و 10 سانتی متر رنگ موی عسلی شماره 9 و 5 سانتی متر رنگ موی طبیعی شماره 9 را ترکیب کنید و روی موهای خودتان قرار دهید.

  • فرمول سوم

برای اجرای این رنگ مو باید ریشه موهای خودتان را با ترکیب بژ شماره 7، تنباکویی شماره 7 و اندازه یک نخود رنگ بنفش و یک سانت دودی شماره 7 رنگ کنید. سپس، لایت ها را به پایه 9 برسانید و از فرمول بژ شماره 9، شامپاینی به مقدار کم، دو نخود بنفش، یک نخود قرمز و اکسیدان 6 رقیق استفاده کنید.

  • فرمول چهارم

ریشه موهای خودتان را دودی تیره پایه 9 کنید. سپس، می توانید برای اجرای مش تکه ای پهن از رنگ دودی شماره 10، رنگ یخی و واریاسیون نقره ای با اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.

  • فرمول چهارم

اگر دوست دارید زمینه موهای شما طبیعی باشند و نمی خواهید موهای خودتان را دکلره کنید، می توانید از این فرمول استفاده کنید. کافیست که بخش هایی از مو که قصد دارید مش کنید را به پایه 9 یا 10 برسانید. با ترکیب رنگ کاراملی و نسکافه ای روی موهای خودتان، مش تکه ای جذابی را اجرا خواهید کرد.

  • فرمول پنجم

ابتدا موهای خودتان را با ترکیب نسکافه ای شماره 6 و دودی شماره 6 رنگ کنید. لایت ها را به پایه دکلره 9 برسانید و از ترکیب رنگ موی زیتونی شماره 9، رنگ موی طلایی شماره 9 و رنگ دودی برای مش موهای خودتان استفاده کنید.

  • فرمول ششم

ابتدا موهای خودتان را با بژ تیره، 10 سانتی متر قهوه ای تیره و 5 سانتی متر واریاسیون نقره ای رنگ کنید. سپس، می توانید برای مش از رنگ موی طبیعی شماره 10 و رنگ c10 استفاده کنید.

  • فرمول هفتم

برای اجرای این مش تکه ای پهن، باید ابتدا موهای خودتان را با رنگ شکلاتی شماره 4، طبیعی شماره 3، دودی شماره 4 رنگ کنید. سپس پایه لایت های خودتان را به شماره 9 برسانید و از ترکیب رنگ موی نسکافه ای شماره 8، رنگ موی دودی شماره 9، مقداری بنفش، رنگ موی طبیعی شماره 9 برای مش استفاده کنید.

  • فرمول هشتم

می توانید موهای خودتان را با زمینه دودی رنگ کنید و برای مش تکه ای از این فرمول استفاده کنید. 10 سانتی متر بلوند روشن پایه 8، 10 سانتی متر واریاسیون دودی شماره 11 و 30 سی سی اکسیدان شماره 1 مخلوط کنید.

  • فرمول نهم

می توانید موهای خودتان را بلوند کنید و برای مش تکه ای پهن از رنگ صورتی استفاده کنید. برای اجرای این ترکیب کافیست که 10 سانتی متر بلوند دودی روشن 8.1 را با 10 سانتی متر واریاسیون دودی شماره 11، 3 سانتی متر قهوه ای قرمز متوسط 4.66 و 30 سی سی اکسیدان نمره یک مخلوط کنید.

فرمول دهم

اگر به رنگ موی صورتی و دودی علاقه مند هستید، می توانید پایه موهای خودتان را دودی کنید. سپس، از ترکیب رنگ موی بلوند دودی روشن، قهوه ای قرمز، صورتی و اکسیدان شماره 1 برای مش تکه ای استفاده کنید.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *