شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 9:47 بعد از ظهر

رنگ موی جوان پسند

 

رنگ کردن مو یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییر در چهره است که با تکنیک های مختلف مش، هایلایت، آمبره، سامبره و … اجرا می شود و هر کدام زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و استایل شما می بخشند. امروزه این امر در دنیای مد و زیبایی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و بیشتر افراد در هر رده سنی تمایل دارند از این روش برای ایجاد تنوع استفاده کنند. البته دقت داشته باشید رنگ مو با تنوع بسیار بالایی تولید می شود که هر فرد باید با در نظر گرفتن جنس گیسو، تناژ پوستی، سن و … بهترین نوع آن را انتخاب نماید تا نتیجه نهایی کار رضایت بخش باشد.

با این تفاسیر ممکن است این سوال برای بیشتر افراد پیش بیاید که رنگ موی جوان پسند کدامند؟ یا چه رنگ مویی می تواند به جوان تر شدن چهره کمک کند؟ از آن جایی که این عمل می تواند تاثیر بسیاری در جوان تر شدن و زیبایی چهره داشته باشد بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای عمل های زیبایی از آن استفاده کنند و با طیف های خاص جذابیت گیسوان خود را بیشتر کنند.

10 ترکیب رنگ جوان پسند که شما را جذاب تر می کند

همانطور که می دانید هر سال طیف های متفاوتی ترند می شوند که بیشتر افراد از آن ها استقبال می کنند اما در سال های اخیر طیف هایی روی کار آمده اند که جوان پسند هستند و استفاده از آن ها می تواند زیبایی چهره را دو چندان کند. علاوه بر این طیف های خیره کننده امروزی کمک می کنند چهره شما جوان تر دیده شود از این رو این ترکیب رنگ ها طرفداران بسیاری دارند و به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. با این تفاسیر برای آشنایی بیشتر در زیر به 10 ترکیب رنگ جوان پسند که شما را جذاب تر می کند اشاره شده است:

  • طیف صورتی: در واقع این طیف شامل صورتی، صدفی، هلویی، پاستیلی و … می شود که طرفداران خاصی دارد و بیشتر رده های سنی پایین از انواع آن استفاده می کنند. برای ایجاد این طیف ها باید از دکلره استفاده کرد تا پایه گیسو 8 تا 10 درجه روشن شود.
  • کاراملی: کاراملی یکی از طیف های پرطرفدار است که بیشتر عموم به آن علاقه دارند. کاراملی، روشنی خاصی به گیسو می بخشد از این رو چهره شما را جوان تر می کند. اغلب آرایشگران از این طیف برای هایلایت، آمبره و … استفاده می کنند زیرا با این تکنیک ها جذابیت کار دو برابر می شود.
  • طیف های فانتزی: طیف های فانتزی که روی زمینه طبیعی مو اجرا می شوند در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده اند. این ترکیب زیبایی فوق العاده ای دارد که به جوان تر شدن چهره کمک می کند. این طیف شامل بنفش، خاکستری، آبی و … است که با زمینه تیره تضاد منحصر به فردی ایجاد می کند.
  • عسلی: یکی از تناژهای زیبا که استفاده از آن چهره شما را عروسکی و ملوس می کند عسلی است. عسلی با ترکیب های متفاوتی قابل اجرا است که هر کدام زیبایی خاصی دارند و پوست را روشن می کنند از این رو مورد استقبال بیشتر خانم ها واقع شده است.

  • میدنایت: این طیف بسیار خاص و شیک است زیرا طیفی از چند رنگ مانند سرمه ای، مشکی و … است که با فرمول های منحصربه فرد اجرا می شود. در واقع این نام را از آسمان نیمه شب گرفته اند که طیف تیره و کهکشان راه شیری در آن مشخص است.
  • رز گلد: رز گلد در واقع جزء طیف های مسی است که بیشتر افراد جوان پسند طرفدار آن هستند.
  • طیف قرمز: این طیف بیشتر برای فصل های سرد سال کاربردی هستند و استفاده از آن ها می تواند چهره شما را خاص و شیک کند. این طیف جوان پسند شامل قرمز، شرابی، قهوه ای شرابی و … می شود که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین آن را انتخاب نماید.
  • طیف های ترکیبی: برای ایجاد این طیف ها باید دقت کرد و ترکیب هایی را انتخاب کرد که تضاد کمی دارد تا جلوه کار زیباتر شود. اجرای طیف های ترکیبی باید توسط افراد ماهر انجام شود زیرا به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد.
  • بلوند تدی: بلوند تدی ترکیبی از رنگ های روشن و گرم است که محبوبیت ویژه ای بین عموم دارد. این طیف زیبا جلوه بی نظیری به چهره شما می دهد اما باید برای حفظ آن نکات مهمی را مد نظر داشته باشید.
  • لولایت: لولایت یکی از مدل های بسیار خاص هایلایت است که با تکنیک متفاوت اجرا می شود و به دلیل اختلاف رنگ زمینه و هایلایت زیبایی بی نظیری را ایجاد می کند.

نکات مهم در انتخاب رنگ موی جوان پسند

برای انتخاب رنگ موی جوان پسند اول باید تناژ پوستی خود را تشخیص دهید و با توجه به آن بهترین و مناسب ترین طیف را انتخاب نمایید. به طور کلی تناژهای گرمی مانند طلایی، مسی، قهوه ای روشن، کاراملی، بلوند عسلی و … برای افراد جوان پسند مناسب تر هستند زیرا گیسو را درخشان تر می کنند و اجازه نمی دهد سن شما بیشتر از میزان واقعی نشان داده شود. تکنیک هایی مانند بالیاژ، آمبره و … برای تینیجرها مناسب تر و کاربردی تر هستند زیرا ریشه زلف را درگیر نمی کنند و فرد احساس شادابی بیشتری می کند.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *