سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 8:41 بعد از ظهر

بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی زنانه

امروزه نسل جدیدی از رنگ موها وارد بازار شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان مو را زیباتر کرد و بدون مراجعه به سالن زیبایی، به‌راحتی، در منزل مو را رنگ کرد. نام این محصولات، شامپو رنگ است که در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصولات دارای رنگدانه‌هایی هستند که با قرار گرفتن روی مو، رنگ جدیدی می‌سازند. البته رنگی که تولید می‌کنند، به مرور زمان، از بین می‌رود.

شامپو رنگ دارای مزایا و معایبی است که قبل از استفاده، بهتر است نسبت به آن آشنایی داشته باشید. این محصولات در انواع مدل،کیفیت، برند و…تولید می‌شوند و هر فرد، متناسب با شرایط خود، می‌تواند بهترین‌ها را خریداری کند. در کل، بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند از محصولاتی برای موهای خود استفاده کنند که آسیب کمتری به بافت مو وارد کند. در نتیجه شامپو رنگ گیاهی بهترین گزینه است. با این تفاسیر، این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی زنانه چیست؟

در واقع اکثر تولید کنندگان شامپو رنگ در تلاش هستند تا با ترکیبات گیاهی، این محصولات را تولید کنند. چون شامپوهای رنگ، طرفداران زیادی دارند و آقایان و خانم‌ها، به وفور، از آن استفاده می‌کنند. در کل بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی زنانه باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • کمترین آسیب را به بافت مو وارد کند
  • رنگدانه‌های طبیعی مو را فعال کند
  • مانع از ریزش مو شود
  • برای محافظت از مو، دارای ترکیبات خاصی مثل کراتین، پروویتامین و…باشد
  • موهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند
  • زردی یا قرمزی بیش از حد مو را از بین ببرد

۱۰ تا از بهترین شامپو رنگ مو گیاهی را بشناسید!

۱۰ تا از بهترین شامپو رنگ مو گیاهی را بشناسید!

با توجه به مطالبی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شامپو رنگ مو گیاهی، طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، برندهای بسیاری، انواع محصولات را با کیفیت متفاوت تولید می‌کنند. از این رو، برای تهیه این محصولات، توصیه می‌شود که ۱۰ تا از بهترین شامپو رنگ مو گیاهی را بشناسید! در این راستا، در زیر به ۱۰ تا از بهترین انواع آ‌ن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. گلینت: یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین شامپو رنگ‌ها، گلینت است. این محصول در ترکیبات خود مواد گیاهی دارد و به‌سرعت روی مو اثر می‌گذارد. در واقع گلینت دارای پیگمنت بسیار قوی است که به‌سرعت روی مو اثر می‌گذارد.
  2. تونیکا: این شامپو محصول کشور روسیه است و با داشتن ترکیبات بسیار خاص، به براقیت مو کمک بسیاری می‌کند. تونیکا به خوبی از موها در برابر آسیب دیدگی مراقبت می‌کند و بعد از استفاده مو، دچار بهم ریختگی نمی‌شود. تنوع شامپو رنگ این برند بسیار بالا است و با استفاده از آن، به آسانی می‌توان انواع رنگ مو را روی موهای خود امتحان کرد.
  3. مارال: شهرت شامپو رنگ مو مارال، بین مصرف‌کنندگان بسیار زیاد است. از این رو، جزء پر فروش‌ترین‌های بازار محسوب می‌شود. فرمولاسیون این محصول بسیار پر قدرت و پیشرفته است و با استفاده از آن می‌توان زردی و قرمزی مو را به‌خوبی از بین برد.
  4. سوبارو: این محصول در هر پک دو شامپو دارد و جزء بهترین شامپو رنگ‌های موجود در بازار است. سوبارو سبب تقویت مو می‌شود و از ریزش مو هم جلوگیری می‌کند. در ترکیبات سوبارو، مواد گیاهی و ارگانیک مثل گانودرما، گلپر، جینسینگ و… وجود دارد. این محصول در کوتاه ترین زمان، موها را به بهترین شکل مشکی می‌کند.
  5. فاربن: این شامپو با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود و بیشتر مورد استفاده آقایان است. در فرمولاسیون شامپو رنگ فاربن، از مواد کاملاً گیاهی و طبیعی استفاده شده است. از این رو، کمترین آسیب را به بافت مو وارد می‌کند.
  6. دوماسی: شامپو رنگ مو دوماسی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است و با ترکیبات خوبی که دارد، در کوتاه‌ترین زمان، شما را به رنگ دلخواهتان می رساند. از ویژگی‌های آن می‌توان به جلوگیری از آسیب به بافت مو، از بین بردن خشکی مو، نرم و لطیف کردن مو و…اشاره کرد.
  7. فارا: فرمولاسیون بی نظیر شامپو رنگ مو فارا، سبب شده در کوتاه‌ترین زمان، بتوان موها را رنگ کرد. این محصول به بافت مو وارد نمی‌شود. از این رو آسیبی جدی به مو نمی‌زند. در واقع ترکیبات این محصول به گونه‌ای است که با پوششی از رنگدانه، روی کوتیکول‌های مو اثر می‌کند و سبب تغییر رنگ می‌شود. در ترکیبات فارا، مواد شیمیایی و حساسیت‌زا وجود ندارد. در نتیجه آسیبی به سلامت مو وارد نمی‌کند.
  8. بدگرل: شامپو رنگ مو بدگرل، ساخت کشور روسیه است و به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند. فرمولاسیون آن با انواع پوست و مو سازگار است و تنوع رنگی زیادی دارد. در نتیجه با در نظر گرفتن شرایط خود، می‌توان بهترین طیف رنگی آن را انتخاب کرد.
  9. بس: عدم وجود آمونیاک در ترکیب شامپو رنگ مو بس، موجب محبوبیت این محصول شده است. در واقع با استفاده از آن، هیچ آسیبی به مو وارد نمی‌شود و به‌آسانی می‌توان رنگدانه‌های مو را عوض کرد. علاوه بر این، شامپو رنگ بس برای از بین بردن زردی و قرمزی مو بسیار مناسب است. کیفیت محصولات این برند بسیار بالا است و ماندگاری نسبتاً خوبی دارد. به گونه‌ای که بعد از 6 تا 8 بار شستن، رنگ آن از بین می‌رود.
  10. استارلیدی: با استفاده از شامپو رنگ مو استارلیدی، می‌توان زیبایی مو را چند برابر کرد. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای ترکیبات غنی و مفیدی است. در واقع ساختار آن به‌گونه‌ای است که به بافت مو آسیبی وارد نمی‌کند و به حفظ سلامت مو هم کمک می‌کند.

بهترین شامپو رنگ مو گیاهی

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم که به سایر مقالات مجلات اینترنتی سیب در زمینه‌ی رنگ مو، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *