شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 1:45 بعد از ظهر

فرش آبی با چه مبلی ست میشه

اگر تاکنون از فرشی با رنگ خنثی استفاده می کرده اید، دکوراسیون اتاق پذیرایی و انتخاب رنگ مبلمان به همراه فرش آبی، می تواند چالشی جدی برایتان باشد.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود؟

با این وجود، بسته به سایه ی آبی فرش می توانید طرح-های گوناگونی را انتخاب کنید که یا رنگ آبی فرش را بیشتر جلوه دهند و یا آن را کم رنگ تر نمایش دهند.

ست کردن فرش آبی با مبل

این موضوع به سلیقه ی شما بستگی دارد. رنگ آبی نشانه ی آرامش و راستی است و استفاده از آن می تواند حس آرامش را به فضای شما القا کند.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود

می توانید در کنار فرش آبی، برای سایر لوازم موجود در دکوراسیون از سایه ی دیگر این رنگ و یا رنگ های نزدیک به آن استفاده کنید تا فضایتان مثل یک خانه ی ساحلی، آرامش بخش باشد. اگر فرش درخشان شما خیلی آبی درخشان و برجسته ای دارد، می توانید از رنگ های خنثی برای مبلمان استفاده کنید تا تعادل در ظاهر فضا ایجاد شود.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود؟

رنگ هایی مانند سفید، کرم، خاکستری یا بژ می توانند گزینه-های مناسبی برای مبلمان باشند. همچنین اگر می خواهید از آرام بودن فضا بکاهید، می توانید در کنار فرش آبی برای مبلمان از رنگ های نامتعارفی مثل قهوه ای مایل به زرد و خاکستری مایل به قهوه ای استفاده کنید.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود

همچنین اگر می خواهید جلوه ی لوکس تری به خانه تان بدهید می توانید از رنگ های تیره ی خنثی مانند قهوه-ای شکلاتی یا ذغالی برای مبلمان استفاده کنید تا فضای خانه ظاهری خاص و شیک پیدا کند.

دکوراسیون منزل با فرش آبی

همچنین می توانید در کنار فرش آبی برای بخشیدن ظاهری برجسته تر به خانه تان از سایه های متضاد این رنگ برای مبلمان استفاده کنید.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود؟

این کار مطمئنا چنان ظاهر درخشانی به خانه تان می دهد که مهمان هایتان را به خود خیره خواهد کرد. اگر می خواهید فرش آبی خود را کاملا چشمگیر کنید از رنگ متضاد آن در چرخه ی رنگی یعنی نارنجی برای مبلمان یا کوسن های آن استفاده کنید. اگر رنگ فرش تان آبی کم رنگ است، از سایه های روشن رنگ هلویی برای مبلمان استفاده کنید.

فرش آبی با چه مبلی ست می شود؟

همچنین اگر رنگ فرش تان آبی تیره است می توانید از سایه های تیره تر نارنجی مثل ترا کوتا یا رنگ پوست نارنگی استفاده کنید. از آن جایی که تمرکز رنگی اتاق بر رنگ های آبی و نارنجی شکل می گیرد، سعی کنید رنگ بقیه ی لوازم موجود در دکوراسیون رنگ هایی خنثی مثل سفید، قهوه ای یا خاکستری باشد.

مطلب پیشنهادی

از کجا موکت بخریم

از کجا موکت بخریم

موکت یکی از کفپوش‌های مهم است که از زمان‌های قدیم برای منازل مورد استفاده قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳