شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 10:15 قبل از ظهر

رنگ موی ایرانی خوب

 

شناخت بهترین رنگ موی ایرانی برای کسانی که دوست دارند موهایی خوش‌رنگ و جذاب داشته باشند، بسیار لازم است. در این مقاله قصد داریم به رنگ موی ایرانی خوب بپردازیم. معیارهای مهم برای تعیین بهترین رنگ موهای ایرانی عبارت اند از:

  • داشتن ویتامین
  • کیفیت رنگ
  • براق کنندگی
  • نرم کنندگی
  • ارزش خرید به نسبت قیمت

معرفی برند های رنگ موی ایرانی خوب ارائه شده در سیب

در مطلب زیر به معرفی برخی از بهترین برند های ایرانی رنگ مو می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • بیول، پوشش‌دهی خوب

بیول رنگ مویی با کیفیت و بر پایه مواد طبیعی است که به محافظت و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. در سایت این برند رنگ موهای بیول با شعار «بیول اصالت، شخصیت و سلامت» به فروش گذاشته شده است. طیف رنگ‌های این برند از زندگی روزمره انتخاب شده و به گفته سایت بیول مورد تایید کارشناسان گریم، روانشناسی و نقاشی بوده است. رنگ موهای بیول در سایت این مجموعه به دو دسته رنگ موی فشن کلاب بیول و رنگ موی بیول دسته‌بندی شده است. رنگ موی فشن کلاب بیول در ۱۰ رنگ موجود است و رنگ موی بیول در ۱۰۱ طیف رنگ متنوع به فروش می‌رسد.

  • پروکسا، آمونیاک کمتر، کراتین بیشتر

رنگ موی پروکسا برندی ایرانی است که در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را تحت لیسانس یک کمپانی اسپانیایی در زمینه تولید محصولات تخصصی زیبایی و سلامت مو شروع کرده است. این برند ۱۱۰ رنگ متنوع و البته جذاب را در ۲۰ گروه رنگی عرضه می‌کند. برند پروکسا محصولات اختصاصی مو از جمله رنگ مو، اکسیدان، نرم کننده، ماسک مو و شامپو و پودر دکلره، نرم‌کننده و ماسک مو را هم به بازار ارائه می‌کند. این برند مو حفظ سلامت و محافظت از موی مصرف‌کنندگان را ماموریت اصلی خود بیان کرده و تلاش می‌کند محصولاتی با استانداردهای روز دنیا با بهترین فرمول را تولید کند. رنگ موهای پروکسا حاوی ویتامین و پروتئین است و به این ترتیب به لطافت و مراقبت از مو کمک می‌کند. پروکسا پوشش‌دهی بالایی دارد بنابراین برای خانم‌هایی که به دنبال پوشاندن موهای سفید خود هستند مناسب است. این رنگ مو هم آمونیاک زیر یک درصد دارد و همچنین حاوی کراتین است که به بهبود آسیب‌دیدگی موی سر کمک می‌کند.

  • زی فام، همراه با کیت‌های جذاب

این برند رنگ مو محصولی از شرکت گروه زرسیماست. زی فام رنگ موهای خود را در کیت ارائه می‌دهد و از نکات قابل توجه این کیت این است که از مخلوطی از اکسیدان، رنگ مو و سرم مو تشکیل شده، بنابراین مصرف‌کننده برای استفاده آن نیازی به ترکیب کردن ندارد و می‌تواند مطمئن باشد که این محصول آسیبی به موها نمی‌زند و در کنارش ماسک تغذیه‌کننده و تثبیت‌کننده رنگ هم دارد که بعد از رنگ‌گذاری باید استفاده شود. از نکات مثبت این رنگ مو به گفته مصرف‌کنندگان این محصول این است که پوشش‌دهی ۱۰۰ درصد برای موهای سفید دارد. کرم رنگ موی زی فام حاوی فیلتر فرابنفش است، بنابراین از موها در برابر اشعه‌های خورشید هم محافظت می‌کند.

  • مارال، قدیمی و محبوب

مارال برندی ایرانی است که بیشتر از ۴۵ نوع محصول بهداشتی و آرایشی دارد. این برند کار خود را با تولید رنگ مو و اکسیدان شروع کرده و اکنون یکی از برندهای آرایشی بهداشتی با تنوع بالا در میان برندهای ایرانی است.

  • روت، متنوع و جذاب

رنگ موی روت یکی از محصولات مجموعه شرکت ماهر آرا است. این برند علاوه بر رنگ مو، لوازم بهداشتی و آرایشی بسیاری از جمله اکسیدان، ماسک مو، کرم مو، بی رنگ‌کننده مو هم تولید می‌کند. مواد اولیه این برند از فرانسه تامین می‌شود و رنگ موی برند روت کلکسیونی کامل از بیش از ۱۰۰ رنگ مختلف مو است که هم رنگ‌های طبیعی و هم رنگ‌های متنوع جذاب را شامل می‌شود. محصولات این برند ایرانی حاوی ویتامین سی و رنگدانه‌هایی با غلظت بالاست که پوشش‌دهی مناسب را ایجاد می‌کند و باعث دوام بیشتر رنگ مو روی سر می‌شود. رنگ موهای این برند در حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر موجود است. این محصول دارای کراتین، روغن کاستور، روغن آرگان، بادام و روغن زیتون و ویتامین سی است.

کالیون، غلیظ و پوشش‌دهی مطلوب

رنگ موهای برند کالیون که تحت نظر شرکت آرایشی بهداشتی اکسیر کادوس به بازار عرضه می‌شود از برندهایی است که از آغاز به کار، به اهمیت تهیه مواد اولیه باکیفیت و داشتن فرمولاسیون شرکت‌های برتر اروپایی اهمیت داده است. این برند محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به ماسک مو، ژل واکس سیلیکونی گیاهی، سرم کریستال، چسب مو و اسپری حالت‌دهنده مو اشاره کرد. کلیه محصولات برند کالیون حاوی گیاهانی چون سبوس برنج، جنسینگ، آفتابگردان، آلوئه ورا، گزنه، ویتامین و پرو ویتامین هستند. برای اطلاع و خرید رنگ موی ایرانی می توانید به بخش محصولات سایت سیب مراجعه کنید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳