دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 1:07 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی صورتی صدفی

 

امروزه رنگ های فانتزی در بین نوجوانان و جوانان دارای محبوبیت زیادی است. رنگ هایی مانند صورتی در بین این گروه سنی بسیار پرکاربرد است. بسیاری از متخصصان رنگ‌مو و آرایشگران این رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب می کنند و طیف های جذابی را به وجود می آورند. از زیباترین این ترکیب ها می توان به صورتی صدفی اشاره کرد. از این ترکیب می توان به صورت تکنیک هایی مانند آمبره، سامبره، هایلایت، فیس فریم و … استفاده کرد.

در سال های گذشته کمتر از رنگ های فانتزی مانند صورتی استفاده می شد اما به مرور استفاده از آن به صورت تکنیک های متفاوت رایج شده است. افراد فانتزی پسند و خانم های جوان، صورتی‌صدفی را به عنوان یک رنگ زیبا و مطابق مد روز می پسندند و از آن بر روی موهای خود استفاده می کنند. تمام رنگ‌های فانتزی برای اینکه زیبایی خود را نشان دهند به دکلره نیاز دارند. برای ترکیبات این رنگ بهتر ست که از دکلره پایه 9 استفاده شود. معمولا ابتدا دکلره انجام می شود و بعد با استفاده از شامپوی ضد زردی و تثبیت کننده، مو ها شسته می شوند و در نهایت از ترکیب های متفاوتی بر روی مو استفاده می شود.

معرفی 10 ترکیب رنگ موی صورتی صدفی

برای اینکه بتوانید یک ترکیب موی صورتی‌صدفی جذاب داشته باشید می توانید از سایر ترکیب های معروف این رنگ استفاده کنید و در نهایت از مقداری صدفی نیز در ترکیب آن استفاده کنید. با توجه به اینکه می خواهید تا چه اندازه تناژ آن ملیح شود می توانید از میزان مشخصی صدفی استفاده کنید.

  • ترکیب صورتی‌کوارتز

برای رسیدن به این رنگ ابتدا باید مو های خود را دکلره کنید. پایه مناسب این ترکیب، 9 است. برای این ترکیب رنگ طلایی، صورتی و اندکی صدفی را با هم مخلوط کنید. این ترکیب می تواند چهره شما را بسیار بشاش و جوان نشان دهد.

  • ترکیب صورتی‌چرک

پایه مناسب برای این ترکیب نیز 9 و 10 دکلره است. پایه روشن می تواند باعث شود که این رنگ به زیبایی روی مو ها به اجرا درآید. افرادی که مایل نیستند تا این اندازه مو های خود را روشن کنند، می توانند با شماره 7 مو ها را باز کنند و از اکسیدان 6 درصد نیز استفاده کنند.

  • ترکیب صورتی‌دودی

این ترکیب یکی از ترکیبات پرطرفدار محسوب می شود. تناژ آن سرد است و برای افرادی که چهره های بسیار گرمی دارند مناسب است.

  • ترکیب صورتی‌صدفی

این ترکیب را از مخلوط رنگ‌های صورتی و مرواریدی به دست می آورند. برای اجرای این ترکیب به تخصص و مهارت بالایی نیاز است. پایه مناسب برای آن 9 و یا 10 است.

  • ترکیب صورتی‌فانتزی

صورتی‌فانتزی یکی از ترکیب های جیغ محسوب می شود. این رنگ را می توان به راحتی بر روی مو‌ها اجرا کرد و البته در زمان کمی نیز از روی مو ها پاک می شوند.

  • صورتی‌گلبهی

افرادی که پوست هایی به رنگ گندمیی دارند می توانند از این ترکیب استفاده کنند. افزودن مقداری رنگ صدفی می تواند این ترکیب را فوق العاده جذاب کند.

  • هایلایت ‌صورتی‌صدفی

افرادی که به این ترکیب علاقه دارند اما نمی خواهند تمامی مو‌های خود را رنگ کنند می توانند از این تکنیک استفاده کنند. از این تکنیک می توان برای مو های قهوه ای و حتی روشن نیز استفاده کرد. قسمت هایی از مو ها که قصد دارید رنگ کنید را ابتدا دکلره کنید و به پایه های بالا برسانید و سپس هر ترکیبی که مایل هستید را بر روی مو ها اجرا کنید.

  • ترکیب صورتی‌روشن

این رنگ را می توان با استفاده از ترکیب های متفاوتی به دست آورد. میزان انتظار هر فرد از روشن بودن کاملا بستگی به سلیقه او دارد. دقت داشته باشید که ترکیبات صورتی‌روشن برای پوست هایی روشن و سفید مناسب است و برای افرادی با پوست های تیره توصیه نمی شود. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب تناژ مورد نظر از یک متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

ترکیب شامپاینی‌صورتی

این ترکیب به عنوان یکی از ترکیب های جذاب، روشن و مات معرفی می شود. میزان براق بودن آن کمتر است و افرادی که پوست های روشن دارند می توانند از آن استفاده کنند. به طور کلی تمام ترکیباتی که دارای این رنگ هستند را می توان با صدفی و یا سایر رنگ‌های دیگر ترکیب کرد. انتخاب این ترکیب ها بسته به سلیقه هر فرد، متفاوت است.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *