سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 6:26 قبل از ظهر

رنگ مو برای عروس گندمی

برقراری تناسب میان رنگ پوست، رنگ مو و ترکیب رنگی آرایش شما همان چیزی است که می‌تواند از یک بانو، یک عروس زیبا بسازد. در این مقاله از سیب قصد داریم به راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی اشاره کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه بمانید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

هر عروسی تمایل دارد در شب عروسی بهترین حالت چهره را داشته باشد. در این میان رنگ مو نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند. اما بهترین رنگ مو مناسب عروس گندمی کدام رنگ است؟

رنگ طلایی

به طور کلی رنگ‌هایی که دارای تناژ طلایی هستند، برای پوست‌های گندمی بهترین گزینه به شمار می‌روند. این رنگ‌ها امروزه بیش از پیش محبوب شده‌اند. به طوری که هر بار در خیابان قدم می‌زنید، امکان ندارد خانمی با رنگ موی تناژ طلایی پیدا نکنید. اما رنگ طلایی حتی اگر برای عروس‌های گندمی انتخاب شود، باز هم محدودیت‌هایی را برای شما به همراه دارد. این رنگ اگرچه چهره شما را با طراوت‌تر نشان می‌دهد، سن شما را افزایش می‌دهد. بنابراین در صورتی که عروس سن بالا دارید، به سراغ رنگ بعدی بروید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

رنگ موی قهوه‌ای متمایل به قرمز

رنگ موهایی که ترکیبی از قهوه و قرمز درون خود داشته باشند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عروس‌های گندمی به شمار می‌روند. این رنگ مو به شما امکان می‌دهد از تکنیک‌های مختلفی همچون بالیاژ، کنسانتره و… استفاده کنید. مهم این است که بدانید بهتر است قهوه‌ای رنگ پایه شما باشد. یکی از اصلی‌ترین ترکیب‌های قهوه‌ای متمایل به قرمز، ماهاگونی است. این رنگ می‌تواند رنگ سبز چهره شما را خنثی کند. خنثی شدن این رنگ موجب درخشنده و روشن شدن رنگ و روی عروس شما می‌شود. از این رو اگر آرایش با پوست هماهنگ است، کمی تغییر دلچسب است.
یکی دیگر از مزایایی که استفاده از ترکیب قرمز و قهوه‌ای برای عروس گندمی به همراه دارد، قابلیت تنظیم تیرگی و روشنی رنگ مو است. رنگ موی ماهاگونی تیره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عروس‌های گندمی به شمار می‌رود.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

رنگ موی سرخ شرابی

شرابی یکی دیگر از رنگ موهایی است که برای بانوان گندمی خوب به شمار می‌رود. این رنگ به دلیل خنثی نمودن رنگ گندمی پوست، چهره‌ای جذاب برای شما به همراه می‌آورد. این رنگ شگفت آور در صورتی که برای آرایش عروس مناسب باشد، بهترین انتخاب است.

رنگ عسلی

رنگ موی عسلی یکی از بهترین رنگ‌ها برای پوست‌های تیره به شمار می‌رود. گندمی یا جوگندمی یکی از بهترین رنگ پوست‌ها برای عسلی به شمار می‌رود. اگر یکی از آن عروس‌های با پوست تیره هستید، رنگ موی عسلی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند.

انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

رنگ موی کاراملی

اگر به دنبال یک رنگ موی جسورانه هستید، کاراملی بهترین ایده برای پوست شما به شمار می‌رود. این رنگ را می‌توان به اشکال مختلف به کار گرفت. اگر عروس شما برای جشن عقد به دنبال یک انتخاب زیبا اما جسورانه است، کاراملی بهترین انتخاب برای او به شمار می‌رود.

انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

رنگ موی مسی
اگر کمی صبر دارید، رنگ موی مسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما به شمار می‌رود. این رنگ برای افرادی مناسب است که به طور کلی می‌خواهند رنگ موهای روشن‌تری داشته باشند. از این رو باید زمان زیادی را به روشن کردن موها اختصاص دهند. از سوی دیگر رنگ موهایی که برای آن‌ها باید پایه موها را به سرعت کاهش دهید، نیاز به دکلره دارند. دکلره یکی از انواع مواد شیمیای است که می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به موها وارد کند. از این رو اگر موهای قوی و با پایه مویی مناسب دارید، این رنگ مو را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس گندمی

بلوند توت فرنگی

از دیگر رنگ‌هایی که می‌توان به عروس‌های گندمی پیشنهاد کرد، بلوند توت فرنگی است. این رنگ مو آنقدر عالی است که می‌تواند توجه همه را به خود جلب کند. اما این رنگ مو نه به فراوانی بلوند روشن و نه به اندازه قرمز زننده است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شب عروسی به شمار می‌رود. این رنگ مو ترکیبی از قرمز، صورتی و طلایی است که دارای یک سایه گرم است. این سایه گرم همان چیزی است که می‌تواند به آرایش شما کمک کند. اما این سایه باید متناسب با پوست شما انتخاب شود. در غیراینصورت پوست شما را تیره‌تر از پیش نشان می‌دهد.
انتخاب رنگ موی عروس گندمی در نگاه اول آسان است. چرا که رنگ‌های روشن با این پوست ترکیب جذابی می‌سازند. در این مقاله از سیب به بررسی رنگ موهای مناسب این عروس‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم ترکیب جسورانه اما جذابی برای این رنگ پوست سراغ دارید، در انتهای این مقاله با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *