یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 4:05 بعد از ظهر

خرید رنگ مو فانتزی بدون دکلره

رنگ های فانتزی به دلیل استقبال بی نظیری که دارند در رنگ ها و مدل های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. خرید رنگ موهای فانتزی بدون دکلره به صورت جزئی و یا عمده از طریق فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. رنگ موهای فانتزی دارای انواع متفاوتی هستند. رنگ های کلاسیک، فانتزی، لاکچری و … از جمله این رنگ موها ب حساب می آید. معمولا رنگ موهای فانتزی به گونه ای هستند که برای استفاده از آن ها باید موها را دکلره کرد. با دکلره کردن موها رنگ دانه های طبیعی از موها خارج می شود  و رنگ دانه های مصنوعی این رنگ ها به مو وارد می شود.

رنگ های فانتزی معمولا  رنگ های ترند شده و به روزی هستند که در بین دختران محبوبیت بالایی دارند. انواعی از رنگ های فانتزی وجود دارند که می توان بدون دکلره از  آن ها استفاده کرد. این رنگ ها به صورت اسپیشال  هستند و در اغلب فروشگاه ها و ارائه دهندگان برتر لوازم رنگ مو وجود دارند. با سیب همراه باشید.

رنگ مو فانتزی بدون دکلره جدید و لاکچری 20 مدل متفاوت زیبا

رنگ موهای فانتزی دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند . به طور مثال رنگ قرمز فانتزی طیف گسترده ای دارد و دارای زیر مجموعه هایی است. از مهم ترین مدل ها و رنگ های رنگ موهای فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ مو فانتزی بدون دکلره جدید و لاکچری 20 مدل متفاوت زیبا

  1. رنگ موی فانتزی آبی
  2. رنگ موی فانتزی صورتی
  3. رنگ موی فانتزی بنفش
  4. رنگ موی فانتزی سبز
  5. رنگ موی فانتزی شرابی
  6. رنگ موی فانتزی یاقوتی
  7. رنگ موی فانتزی قرمز
  8. رنگ موی فانتزی زرشکی
  9. رنگ موی فانتزی سرمه ای
  10. رنگ موی فانتزی هلویی
  11. رنگ موی فانتزی سرخابی
  12. رنگ موی فانتزی نارنجی
  13. رنگ موی فانتزی یاسی
  14. رنگ موی فانتزی قرمز نارنجی
  15. رنگ موی فانتزی قرمز نارنجی
  16. رنگ موی فانتزی زرد
  17. رنک موی فانتزی بادمجانی
  18. رنگ موی فانزی نقره ای
  19. رنگ موی فانتزی نقره ای
  20. رنگ فانتزی طرح کالیدوسکوی ( ترکیبی از رنگ های فانتزی )

رنگ مو فانتزی بدون دکلره جدید و لاکچری 20 مدل متفاوت زیبا

در میان رنگ های فانتزی رنگ های آبی و صورتی با استقبال بیشتری مواجه هستند. افرادی که به استایل های اسپرت علاقه دارند می توانند از رنگ آبی فانتزی برای موهای خود استفاده کنند.کسانی که برای بار اول می خواهند یک رنگ فانتزی را امتحان کنند به سمت رنگ صورتی می روند. رنگ صورتی یک رنگ دخترانه و زیباست و باعث می شود که صورت شما جوان تر نشان داده شود. این رنگ هم بر روی موهای صاف و هم موهای فر زیباست.

برای افرادی که دوست دارند رنگ های فانتزی را امتحان کنند اما علاقه ای به رنگ های روشن ندارند رنگ بنفش فانتزی یک گزینه مناسب است. رنگ بنفش یک رنگ لاکچری و زیباست که شما می توانید با استفاده از این رنگ، جذابیت موهای خود را چند برابر کنید.

رنگ موی فانتزی بدون دکلره

رنگ موی فانتزی بدون دکلره

رنگ های فانتزی بدون دکلره از مهم ترین رنگ هایی هستند که افراد با مراجعه به آرایشگاه ها خواستار آن ها هستند این رنگ موها شامل رنگ های بنفش، قرمز، سبز، آبی و … هستند. رنگ های فانتزی معمولا به صورت تکنیک های آمبره، سامبره و یا لایت خواهان بیشتری دارند. نکته مهم در رنگ موهای فانتزی این است که برای ماندگاری بیشتر باید دکلره شوند اما شما می توانید با توجه به رنگ زمینه ای که دارید از رنگ های نزدیک به رنگ موهایتان استفاده کنید و موهایتان را دکلره کنید.

رنگ موی فانتزی بدون دکلره

اگر موها را دکلره نکنید تشابه موهای شما با رنگی که انتظار دارید کمتر است اما رنگ های مخصوصی در بازار هستند که با استفاده از آن ها می توانید تا حد زیادی  بدون دکلره به رنگ دلخواهتان نزدیک شوید. موهایی که تا بحال رنگ نشده اند این رنگ ها را راحت تر می پذیرند و زیبا تر می شوند. موهایی که دارای تناژ های قهوه ای، قرمز و نارنجی هستند و قبلا رنگ شده اند رنگ های فانتزی را تغییر می دهند. به طور مثال اگر بر روی موی قهوه ای رنگ فانتزی آبی بگذارید این رنگ به سمت قهوه ای یا بنفش تیره می رود. برای اینکه رنگ فانتزی زیبایی بر روی موهای رنگ شده داشته باشید باید رنگ قبلی را از روی موها پاک کنید یا رنگ فانتزی را انتخاب کنید که به پایه مو شما شباهت داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *