دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 12:32 بعد از ظهر

رنگ موی بلوند پلاتینه خیلی روشن بدون دکلره

 

حتما شما هم با ضرر های دکلره آشنا هستید و به دنبال رنگ موهای خاص و جذاب بدون استفاده از دکلره می گردید. در بین انواع مختلف رنگ موهای جذاب و منحصر به فرد، رنگ موی پلاتینه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل به استفاده از رنگ موی بلوند پلاتینه خیلی روشن بدون دکلره را دارید، باید به شما بگویم که متاسفانه این مسئله به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. زیرا رنگ های خیلی روشن همچون رنگ پلاتینه فقط بر روی موهایی که عاری از هرگونه رنگدانه باشند قابل اجرا خواهند بود. در غیر این صورت شما نتیجه دیگری را مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال اگر که این رنگ را بر روی موهای مشکی خود قرار دهید، خروجی آن یک رنگ قهوه خواهد بود. بنابراین اگر قصد داشتن موهای زیبا و پلاتینه را دارید باید دکلره شدن موهای خود را نیز بپذیرید. البته نگران نباشید. زیرا راه های زیادی وجود دارد که شما می ‌توانید با استفاده از آن ها جلوی آسیب های دکلره را بگیرید و موهایتان را بدون هیچ گونه آسیب زیبا و منحصر به فرد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را تا انتهای این مقاله از سیب همراهی کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینه خیلی روشن روی موی مشکی

همانطور که قبلا هم گفتیم استفاده از رنگ موی پلاتینه در حضور رنگدانه های مو نتیجه دلخواه را به شما نخواهد داد، و شما باید حتما در درجه اول رنگدانه ها را از موی خود خارج کنید. خروج رنگدانه ها نیز صرفا به واسطه دکلره امکان پذیر است. بنابراین اگر خودتان در زمینه دکلره کردن موهایتان تجربه و تخصص کافی ندارید، بهتر است از این کار صرف نظر کنید و آن را به یک آرایشگر ماهر بسپارید.

قبل از تصمیم به اجرای رنگ بلوند پلاتینه، خیلی روشن بهتر است که در ابتدا به رنگ پوست خود توجه کنید. لازم به ذکر است که این رنگ فقط برای پوست های سفید مناسب است و به هیچ عنوان رنگ مناسبی برای پوست های تیره نیست. همچنین اگر شما هم جزو افرادی هستید که آرایش کردن جزو برنامه روزانه تان نیست بهتر است که از این تصمیم صرف نظر کنید. زیرا رنگ موی پلاتینه خیلی روشن نیاز به آرایش نسبتا غلیظ دارد و در صورت عدم آرایش ممکن است شما رنگ پریده به نظر برسید.

مراحل رنگ کردن رنگ موی بلوند پلاتینه

زمانی که تصمیم خود را گرفتید نوبت به عملی کردن آن می‌ رسد. برای این کار شما ممکن است نیاز داشته باشید که طی ۲ الی ۳ مرتبه به صورت یک روز در میان به آرایشگاه مراجعه کنید. در مرحله اول آرایشگر موهای شما را دکلره خواهد کرد و تمام رنگدانه ها را از موهای شما خارج میکند.

البته اگر موهای شما از قبل رنگ داشته باشند یک مرحله دیگر نیز اضافه می شود و قبل از دکلره کردن شما باید تمام رنگ های موی خود را با استفاده از ریموور خارج کنید و سپس در روز بعد برای دکلره کردن مجدد به آرایشگاه مراجعه نمایید. بعد از اینکه موهای شما دکلره شدند نوبت به سفید کردن آنها می‌ رسد. بعد از سفید کردن موها نوبت جذاب ترین مرحله یعنی استفاده از رنگ موی پلاتینه خیلی روشن است.

وقتی که تمام مراحل به اتمام رسیده و شما موهای خشک شده و سشوار شده خود را دیدید، امکان دارد که درجه روشنایی آن با آنچه که مد نظر شما بود کمی متفاوت باشد. این مسئله بستگی به نوع بافت موی شما دارد. بنابراین در صورتیکه تمایل به روشن تر شدن رنگ موی خود دارید به آرایشگر خود بگویید و یک جلسه دیگر نیز برای روشن کردن آن مراجعه کنید.

رنگ موی پلاتینه خیلی روشن حالتی شبیه به رنگ موی استخوانی براق دارد و باعث جذاب تر شدن و منحصر به فرد شدن استایل و ظاهر شما می شود. اما بسته به نوع رنگ و همچنین بسته به نوع بافت موی شما ممکن است که رنگ پلاتینه کمی متمایل به آبی و یا کمی متمایل به طلایی باشد که در هر صورت شما می توانید با کمک آرایشگر خودتان آن را به رنگ دلخواه خود در بیاورید. البته فراموش نکنید که استفاده از رنگ موی پلاتینه روشن نیاز به مراقبت های خاص خود را نیز دارد. در صورتی که شما از ماسک مو، سرم مو و روغن های مخصوص استفاده نکنید امکان خشک شدن و از بین رفتن کامل موهایتان وجود دارد. بنابراین بعد از رنگ کردن موهایتان از مراقبت‌های آن غافل نشوید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *