دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403 - 9:26 بعد از ظهر

رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

رنگ موی عسلی از رنگ های محبوب و پر طرفدار در بین بانوان از گذشته تا کنون است که همواره در گروه رنگ موهای مد سال نیز به چشم می خورد. این مسئله شاید به این دلیل باشد که عسلی با همه رنگ پوست ها و چشم ها همخوانی دارد و به طور ذاتی نیز جذاب و چشم نواز است. در نتیجه هیچ خانمی در زمان استفاده از آن متحمل ریسک نمی شود و از ابتدا به قطعیت می تواند بگوید که نتیجه کار حتما یک تغییر زیبا و بی نظیر خواهد بود.
رنگ عسلی نه گرم است و نه سرد و در دسته موهای بلوند قرار می گیرد. البته این رنگ نیز می تواند از روشن تا تیره متغییر باشد. به عنوان مثال رنگ عسلی شکلاتی جزء رنگ های تیره این گروه محسوب می شود که برای افرادی که پوست های تیره تری دارند بسیار مطلوب و ایده آل است. اگر چه استفاده از عسلی شکلاتی برای دیگر افراد نیز بدون اشکال است اما جلوه گری این رنگ در کنار پوست های تیره، بسیار خاص تر و مجذوب کننده تر خواهد بود.
در ادامه این مقاله از مجله اینترنتی سیب قصد داریم رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره را با دیدی ریز بینانه بررسی کنیم. با ما همراه بمانید.
فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

رنگ موی عسلی حاصل ترکیب دو رنگ طلایی و مسی است و به همین دلیل نیز گرم و یا سرد نیست. برای داشتن رنگ موی عسلی شکلاتی لازم است در زمان ترکیب کردن رنگ مو از رنگ های دودی و زیتونی استفاده شود تا از تن زردی آن کاسته شود.
برای عسلی کردن موها دو روش وجود دارد. اگر بخواهیم که رنگ موها با آنچه که در کاتالوگ دیده می شود هم رنگ باشد باید حتما نخست با استفاده از پودر دکلره آنها را بی رنگ کنیم. اینکار اگر چه نتیجه را بسیار جذاب و متفاوت می سازد اما می تواند باعث آسیب دیدن موها نیز بشود. واضح است که موهای سوخته و آسیب دیده نه تنها زیبا نیستند بلکه می توانند با ایجاد نقص در ظاهر فرد، وی را در معرض توجهات منفی قرار دهند که این امر خوشایند هیچ خانمی نیست و با هدف از تغییر رنگ مو که افزایش جذابیت است مغایرت دارد.
فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره
در روش دوم از پودر دکلره استفاده نمی کنیم اما تلاش می کنیم که با استفاده از علم آشنایی با رنگ ها، ترکیبی متفاوت ایجاد کنیم که در عین روشن ساختن پایه رنگی موها باعث آسیب دیدن آنها نیز نشود. این روش با در نظر گرفتن مجموعه محاسن و معایب آن می تواند مناسب تر باشد چرا که حفظ سلامتی در همه حال برای افراد در اولویت قرار دارد.
برای درست کردن رنگ موی عسلی شکلاتی بهتر است که رنگ های با شماره روشن تر مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال اگر می خواهیم که از رنگ زیتونی در ترکیبمان استفاده کنیم شماره های 7 تا 9 آن را بکار بگیریم نه شماره های 4 و5 را. برای ساخت این رنگ به رنگ موی عسلی، شکلاتی، زیتونی و واریاسیون دودی، آبی و بنفش احتیاج داریم. مقدار مورد نیاز هر رنگ و شماره آن عبارت است از:
رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره
  • عسلی با شماره 7 به مقدار یک چهارم تیوپ.
  • شکلاتی با شماره 6 به اندازه یک چهارم تیوپ.
  • زیتونی با شماره 7 به میزان یک چهارم تیوپ.
  • دودی به مقدار یک چهارم تیوپ.
  • واریاسیون با رنگ دودی به مقدار یک بند انگشت یا 2 سانتی‌متر.
  • واریاسیون با رنگ بنفش به مقدار یک بند انگشت یا 2 سانتی‌متر.
  • واریاسیون با رنگ آبی به اندازه یک انگشت یا 2 سانتی‌متر.

فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

بهتر است برای دریافت پاسخ بهتر از این ترکیب اکسیدان شماره یک به اندازه کافی به آن اضافه شود. البته بکارگیری دیگر انواع اکسیدان ها نیز امکان پذیر است اما توصیه می شود که شماره و مقادیر ذکر شده در بالا به دقت رعایت شود تا نتیجه قابل اعتمادتر باشد. دقت کنید که رنگ های فوق به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند تا مایعی یک دست حاصل شود چرا که در غیر این صورت می تواند نتیجه تحت تاثیر قرار گیرد.
بعد از آماده شدن ترکیب باید موها از قسمت انتهایی به آن آغشته شوند. چرا که موهای نزدیک سر زودتر رنگ باز می کنند و در صورتیکه همه موها به یکباره با رنگ مواجه شوند، ریشه موها رنگ می گیرند اما ساقه موها هنوز به پایه دلخواه نرسیده اند. به طور متوسط موها ظرف 40 دقیقه رنگ می شوند اما در موارد خاص ممکن است این عدد تغییر کند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *