جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:36 قبل از ظهر

رنگ مو دودی نقره ای بدون دکلره

رنگ مو دودی نقره ای یکی از رنگ های جذاب است که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است و مورد استقبال افراد مختلف واقع شده است. همانطور که می دانید دکلره می تواند مشکلات بی‌شماری را برای موهای افراد به وجود بیاورد به همین دلیل در هنگام استفاده از رنگ مو نقره ای دودی یکی از مهمترین مسائل برای بسیاری از افراد عدم استفاده از دکلره است.

فرمول رنگ مو دودی نقره ای بدون دکلره

در این مقاله قصد داریم شما را با سه فرمول که برای رنگ کردن موها به رنگ دودی نقره ای بدون دکلره مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشنا کنیم.

فرمول رنگ مو دودی نقره ای تیره

رنگ موی دودی نقره ای تیره مشتریان زیادی را در بازار به خود اختصاص می دهد و نسبت به رنگ مو دودی نقره ای متوسط و یا روشن طرفداران بیشتری در بازار دارد. برای استفاده از این رنگ به هیچ عنوان نیاز به دکلره کردن موها و رساندن موها به پایه وجود ندارد و می‌توان از آن روی موهای طبیعی استفاده کرد.

فرمول رنگ مو دودی نقره ای بدون دکلره

برای به دست آوردن این رنگ مو در ابتدا سه چهارم رنگ طبیعی پایه ۵، یک چهارم تیوب رنگ دودی پایه ۵، دو سانتی متر واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۱ را با یکدیگر مخلوط نمایید و ترکیب را به اندازه هم بزنید که ترکیب کاملا یکدست ایجاد شود. با استفاده از فرچه مخصوص در ابتدا ریشه موها را به رنگ آغشته کنید و سپس رنگ را به قسمت های دیگر گسترش دهید. بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه الی یک ساعت می توانید موهای خود را با استفاده از آب بشویید.

یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان رنگ گرفتن مو ها بنابر جنس و نوع مو و همچنین ضخامت آن متفاوت است به همین دلیل قبل از شستشو دادن موها باید موها را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید تا به خوبی رنگ گرفته باشند.

فرمول رنگ مو دودی نقره ای بدون دکلره

رنگ مو دودی نقره ای متوسط

این رنگ به دلیل داشتن زیبایی و چشم نوازی خاص مورد استقبال افراد مختلف به خصوص خانم های میانسال قرار گرفته است. برای به دست آوردن رنگ مو دودی نقره ای متوسط در ابتدا بایدرنگ موی کاکائویی یا گردویی پایه ۷ را با رنگ دودی خاکستری پایه ۷ به صورت نصف نصف با یکدیگر مخلوط کنید و در نهایت واریاسیون بنفش و نقره‌‌ای آبی هر کدام به اندازه دو سانتی متر و اکسیدان ۹ درصد را به ترکیب بیفزایید.

مخلوط به دست آمده را به صورت کامل هم بزنید تا یکدست شود. رنگ به دست آمده را از قسمت ریشه موها روی موها بزنید و آن را به سمت پایین بکشید تا تمامی قسمت های موها به رنگ آغشته شود. در نهایت با استفاده از کلاه مخصوص رنگ کردن موها تمامی قسمت های موها را به صورت کامل بپوشانید.

رنگ مو دودی نقره ای روشنبرای رنگ کردن موها با استفاده از این ترکیب به حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است، اما مهمترین نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که اگر موهای شما به صورت طبیعی مشکی نیست و رنگی مایل به قهوه‌ای دارد می توانید از این ترکیب استفاده کنید در غیر این صورت این ترکیب روی موهای شما باز نمی شود.

رنگ مو دودی نقره ای روشن

برای به دست آوردن رنگ مو دودی نقره ای روشن بدون دکلره در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه مورد نظرتان برسانید. برای این منظور باید رنگ موی سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار بدهید و بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه موهای خود را با استفاده از آب و بدون شامپو بشویید. بعد از رنگ کردن موها با استفاده از رنگ ۳صفر ممکن است متوجه شوید که موهای شما کمی متمایل به رنگ نارنجی شده اند؛ اما در این زمینه نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشید. زیرا بعد از گذاشتن ترکیب اصلی روی موها رنگ نارنجی به صورت خود به خود حذف می شود.

رنگ مو دودی نقره ای روشن
برای به دست آوردن ترکیب رنگ در ابتدا باید رنگ موی دودی شماره ۷ را با رنگ موی نقره ای شماره ۷ و واریاسیون آبی و طلایی مخلوط کنید و سپس به آن اکسیدان ۲ درصد بیافزایید. بعد از به دست آوردن ترکیب از قسمت ریشه موها شروع کنید و سپس رنگ را در تمامی قسمتهای موها گسترش دهید و در نهایت بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۱۵ دقیقه موها را به صورت کامل با استفاده از آب بشویید.
مجله اینترنتی سیب به شما انواع رنگ مو را آموزش داده تا بتوانید به راحتی موهای خود یا اطرافیان‌تان را در منزل رنگ کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *