جمعه , 10 فروردین 1403 - 1:45 بعد از ظهر

برق انداختن کابینت های گلاس

کابینت های گلاس چند سالی است که مورد توجه بیشتر افراد بوده و به دلیل زیبایی ظاهری و جنس جذابی که دارد با بیشتر سلیقه ها همخوانی دارد. همچنین نحوه تميز كردن كابينت ام دي اف را در سایت سیب گفته ایم.

برق انداختن کابینت های گلاس

نکته مهمی که در نگهداری این نوع کابینت ها اهمیت دارد تمیز کردن و برق انداختن آن است. از آن جایی که کابینت های گلاس دارای تنوع بسیاری است بهتر است در هنگام خرید رنگی را انتخاب نمایید که کثیفی و لک را کمتر نمایان کند.

نگهداری از کابینت های گلاس

جنس این کابینت به گونه ای است که بیشتر در معرض دید بوده و از این نظر برق انداختن و تمیزی برای مصرف کنندگان آن حائز اهمیت است. آشپزخانه یکی از بخش های مهم در هر خانه است که هر روز با وسایل آن در ارتباط هستید، اثر انگشت، لکه و … از این رو امکان کثیفی و کدری این مدل کابینت ها بیشتر است.

روش های تمییز کردن کابینت های هایگلاس

در کل برق انداختن کابینت های گلاس نسبتا آسان است با این حال بهتر است از پاشیده شدن سس و قطرات چربی روی سطح کابینت جلوگیری کرد و در صورت  بروز همچین اتفاقی با شوینده های ملایم و اسفنجی نرم کثیفی و لکه را از بین برده وآن را برق بندازید، دقت کنید که نباید از برس، اسکاج و پاک کننده های خشن برای کابینت های گلاس استفاده کرد زیرا درخشش بالای آن ها را کاهش می دهد.

نکات قابل توجه در هنگام برق انداختن کابینت های گلاس

نکات قابل توجه در هنگام برق انداختن کابینت های گلاس

یکی از وسایل ضروری برای آشپزخانه هایی که کابینت های گلاس دارند، دستمال میکروفیبر نرم است. این دستمال ها ضد خراش هستند و به برق کابینت لطمه ای وارد نمی کنند، دستمال میکروفیبر ازالیاف مصنوعی ریز ساخته شده اند در نتیجه به خوبی گرد و غبار و کثیفی را از سطح کابینت می زدایند و به برق انداختن آن کمک می کنند.

براق نگه داشتن سطح کابینت های هایگلاس

همانطور که گفته شد برق انداختن این کابینت ها کار مشکلی نیست و با استفاده از هر پارچه نرم تمیز و مرطوبی می توان سطح کابینت را تمیز و سپس با پارچه خشک نرم دیگری رطوبت را گرفته و کابینت را برق انداخت. مهمترین دلیل محبوبیت کابینت های گلاس سطح براق این کابینت ها است.

نحوه برق انداختن کابینت های هایگلاس

به همین علت همه می خواهند همانند روز اول کابینتی براق و درخشان داشته باشد علاوه بر روش آسانی که در بالا گفته شد می توان با استفاده از محلول آب و سرکه معجزه کرد و به صورت تضمینی کابینت را همانند روز اول برق انداخت، بهتر است این محلول را روی کابینت اسپری کرده و با دستمال میکروفیبر آن را کاملا تمیز و خشک کنید.

برق انداختن کابینت های گلاس

برای برق انداختن کابینت های گلاس به نکات زیر توجه کنید:

  • بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا هرچه رنگ کابینت شما تیره تر باشد برق انداختن آن دشوارتر خواهد شد.
  • از آب بیش از حد استفاده نکنید زیرا نتیجه عکس خواهد داشت و سطح کابینت را کدر می کند و رد پارچه پس از خشک شدن روی کابینت می ماند.
  • استفاده از ابزار زمخت و زبر سطح کابینت را کدر کرده و از زیبایی آن می کاهد.

برق انداختن کابینت های گلاس

  • هرگز برای برق انداختن این نوع کابینت پارچه مرطوب را به مدت طولانی روی سطح کابینت نگه ندارید زیرا سبب کدری و تغییر رنگ کابینت می شود.

در کل بهتر است روزانه کابینت های گلاس را با دستمال بسیار نرم نیمه مرطوبی تمیز کنید تا همیشه براق باقی بمانند.

 

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *