چهارشنبه , 9 اسفند 1402 - 0:28 قبل از ظهر

چاق شدن ران و باسن با غذا

امروزه بیشتر افراد به دنبال تناسب اندام هستند از این رو بهتر است با روش های چاقی و لاغری آشنایی داشته باشید تا در صورت نیاز با استفاده از آن ها به وزن و اندام دلخواه خود برسید. در واقع برخی افراد با توجه به فرمی که دارند به دنبال روشی موثر برای چاق شدن ران و باسن خود هستند. چاق شدن ران و باسن با غذا یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها است که بیشتر افراد از آن استفاده می کنند. به طور کلی سایز ران و باسن تاثیر بسیاری در زیبایی اندام هر فرد دارد در نتیجه با بررسی روش های مناسب برای این کار می توان در کوتاه ترین زمان حجم ماهیچه های خود را افزایش داد.

چاق شدن ران و باسن با غذا

برای چاق شدن ران و باسن با غذا باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است

  • در طول روز کالری بیشتری را دریافت نمایید
  • از مواد غذایی مقوی استفاده کنید
  • خوردن آب مابین غذا را حذف نمایید
  • از انواع شیک ها به عنوان میان وعده استفاده کنید
  • مصرف مواد غذایی پروتئینی را افزایش دهید
  • برای دریافت کربوهیدرات از غلات کامل یا سبوس دار استفاده کنید
  • در برنامه روزانه خود حتما از تخم مرغ، سینه مرغ، گوشت قرمز بدون چربی و … استفاده نمایید.

چاق شدن ران و باسن با غذا

چه هورمونی باعث چاقی پایین تنه میشود؟

همانطور که می دانید بالا رفتن یا پایین آمدن برخی هورمون ها می تواند در چاقی یا لاغری اندام تاثیر گذار باشد در نتیجه این سوال به وجود می آید که چه هورمونی باعث چاقی پایین تنه میشود؟ طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده کاهش یا افزایش سطح استروژن می تواند به افزایش وزن کمک کند. اما دقت داشته باشید که با کاهش سطح استروژن بدن برای افزایش سطح گلوکز منابع انرژی را به چربی تبدیل کرده و این امر سبب چاقی به خصوص در قسمت پایین تنه می شود. رعایت برخی نکات می تواند به کم شدن سطح استروژن کمک کند از این رو در زیر برای آشنایی بیشتر به برخی از آن ها اشاره شده است

  • عدم مصرف گوشت های فرآوری شده
  • پرهیز از مصرف نوشیدنی های الکلی
  • ورزش مداوم به خصوص در دوره یائسگی
  • کاهش استرس با اعمالی مانند یوگا
  • استفاده از غلات، سبزیجات تازه و …

البته هورمون های دیگری مانند کورتیزول، تستوسترون، پروژسترون، ملاتونین و گلوکو کورتیکوئیدها نیز در این امر تاثیر جدی دارند. در واقع با انجام آزمایش های لازم پزشک می تواند سطح این هورمون ها را بررسی کند و براساس نیاز برای افزایش حجم ران و باسن سطح آن ها را کاهش یا افزایش دهد.

چه هورمونی باعث چاقی پایین تنه میشود؟

چاق شدن پایین تنه در یک هفته

پاهای تپل یکی از اصلی ترین ملاک ها برای داشتن اندامی زیبا است و از آن جایی که برخی افراد ژن چاقی ندارند از پاهای لاغر و باسن نافرم خود رنج می برند. راه های بسیار متفاوتی برای افزایش حجم ران و باسن وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان در کوتاه ترین مدت به نتیجه دلخواه رسید. با این تفاسیر در این مطلب به راهکارهایی برای چاق شدن پایین تنه در یک هفته اشاره شده است که با رعایت آن ها می توانید پاها و باسن خود را خوش فرم کنید. در زیر به برخی از این راهکارها اشاره شده است

  • تغذیه مناسب ( باید مقدار مصرف کالری خود را تا حد امکان افزایش دهید)
  • آب و مایعات زیادی در طول روز استفاده کنید
  • در رژیم روزانه خود از انواع پروتئین استفاده نمایید
  • از روغن های سالم مانند روغن کنجد، روغن زیتون و … استفاده کنید
  • استفاده از لبنیات تاثیر بسیاری در افزایش حجم عضلات دارد
  • انجام حرکات ورزشی مانند اسکوات، کیک دانکی، لانگز و …

چاق شدن پایین تنه در یک هفته

بهترین ویتامین برای چاقی پایین تنه

ویتامین ها ترکیبات بسیار مفیدی برای بدن هستند و می توانند انرژی مورد نیاز بدن را تا حد زیادی تامین کنند. در واقع ویتامین ها در رشد عضلانی و ماهیچه ای تاثیر جدی دارند از این رو آشنایی با بهترین ویتامین برای چاقی پایین تنه برای افرادی که تمایل دارند حجم بخش های خاصی مانند ران و باسن خود را افزایش دهند بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی مصرف ویتامین D و E می تواند در زمان کوتاهی سبب افزایش حجم پاها و باسن شود از این رو برای دریافت این ویتامین ها می توان از مواد غذایی مانند میگو، قارچ، مرغ، بادام زمینی، زردآلوی خشک و … استفاده کرد.

این مطلب تنها برای افزایش آگاهی مخاطب است و نباید مبنای تصمیمات مهم مرتبط با سلامتی قرار بگیرد از این رو توصیه می شود برای مشاوره و ارائه راه کار مناسب به پزشک و متخصص مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

پایین بودن پلاکت خون در کودکان

پایین بودن پلاکت خون در کودکان

تقریبا همه با اهمیت پلاکت طبیعی خون آشنایی دارند. از مهمترین وظایف پلاکت خون، جلوگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *