شنبه , 6 مرداد 1403 - 12:46 بعد از ظهر

رنگ موی ابی سرمه ای بدون دکلره

رنگ مو های تیره مانند مشکی، مشکلی سورمه ای و آبی سرمه ای از رنگ هایی است که همواره طرفداران خود را داشته است و هیچ وقت قدیمی نمی شود. معمولا  رنگ های ابی سرمه ای را با دکلره کردن مو انجام می دهند اما روش هایی وجود دارد که بتوان موها را بدون دکلره رنگ کرد. اگر مو هایتان را دکلره نکنید و رنگ ابی سورمه ای را روی آن قرار دهید علاوه بر داشتن مو های سالم  این امکان نیز وجود دارد تا با استفاده از رنگ های دیگر در زمان کمتری رنگ مو های خود را تغییر دهید.

می توانید به راحتی و در منزل مو های خود را بدون دکلره به رنگ آب سورمه ای دراورید. برای این کار ابتدا باید وسایل و تجهیزات مربوط به رنگ کردن مو ها مانند رنگ موی با کیفیت را در اختیار داشته باشید. در ادامه با دانستن اطلاعات اندکی درباره چگونگی  رنگ کردن مو ها می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما باشید تا با چگونگی رنگ کردن بدون دکلره مو ها به رنگ سورمه ای آبی، آشنا شوید.

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چطور دربیاریم؟

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چطور دربیاریم؟

ابتدا مو های خود را شانه کنید. با شانه کردن موها گره موها را باز می شود و رنگ پذیری بهتر انجام می شود. بهتر است حداقل دو قبل ازینکه از رنگ استفاده کنید موهای خود را نشویید. در هنگام رنگ کردن، موها باید تمیز و بدون هیچ ماده ای مانند ژل، تافت و … باشد. برای جلوگیری از رنگ گرفتن پوست می توانید از کرم مرطوب کننده روی گوش ها، گردن و پیشانی خود استفاده کنید. برای جلوگیری از رنگ گرفتن لباس هایتان می توانید از لباس هاس کهنه استفاده کنید یا از یک روپوش برای پوشاندن آنها استفاده کنید.

رنگ موهایی که بدون دکلره می توانند به طرز شگفت آوری عمل کنند رنگ های special یا همان خاص خودمان هستند. رنگ آبی سورمه ای که انتخاب می کنید نیز باید خاص باشد. برای جلوگیری از زرد و نارنجی شدن مو ها از واریاسیون های آبی و بنفش استفاده کنید. مقدار مناسبی از رنگ را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید از هر دو واریاسیون به اندازه یک سانت در ترکیب رنگتان استفاده کنید. رنگ را با فرچه و از پشت سر شروع کنید و برای آغشته شدن تمام بخش های مو این کار را به صورت لایه ای انجام دهید.

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چطور دربیاریم؟

ریشه مو ها را بعد از اینکه تمامی ساقه مو را به رنگ آغشته کردید رنگ کنید. زیرا کف سر دارای حرارت است و باعث می شود که مو های ریشه زودتر رنگ بگیرند. مطمئن شوید که تمام قسمت مو ها را به خوبی با رنگ آبی سورمه ای آغشته کردید و بعد از یک ربع با یک برس مو ها را شانه کنید تا رنگ یکنواخت روی تار ها قرار بگیرد. بعد از گذشت 45 دقیقه تا یک ساعت می توانید مو ها را آب کشی کنید. مو ها را فقط با آب ولرم بشویید و تا چند روز از شامپو استفاده نکنید زیرا باعث پاک شدن رنگ از روی مو ها می شود.

چگونه بدون دکلره مو ها را آبی سورمه ای کنیم؟

چگونه بدون دکلره مو ها را آبی سورمه ای کنیم؟

رنگ آبی سورمه ای یکی از رنگ مو هایی است که می توان با دکلره یا بدون دکلره آن را استفاده کرد. بسیاری افراد به دلایلی مانند آسیب کمتر مو ترجیح می دهند که این رنگ را بدون دکلره انجام دهند. برای رنگ کردن موها بدون دکلره باید دقت داشته باشید که ماندگاری این رنگ آنقدر بالا نیست. زمانی که مو ها  را با استفاده از دکلره رنگ می کنید به دلیل خارج کردن رنگ دانه اصلی مو ها، رنگ جدید، مدت زمان بیشتری بر روی مو ها می ماند.

چگونه بدون دکلره مو ها را آبی سورمه ای کنیم؟

اگر قصد دکلره کردن موها را ندارید و می خواهید بدون دکلره کردن به یک رنگ آبی سورمه ای دست پیدا کنید می توانید از شامپوهای شیمیایی برای بی رنگ کردن مو های خود استفاده کرد. رنگ مو های فانتزی سورمه ای آبی نیاز به دکلره دارند. ماندگاری این رنگ ها در بهترین حالت می تواند تا یک ماه باشد. این رنگ ها به تدریج روشن می شوند و تغییر رنگ می دهند به همین دلیل اینکه این رنگ را از چه برندی تهیه می کنید بسیار حائز اهمیت است. مجله اینترنتی سیب اینجاست تا به شما برای رسیدن به رنگ موی دلخواهتان کمک کند.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *