جمعه , 10 فروردین 1403 - 10:10 قبل از ظهر

روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت

استفاده از رنگ موهای متنوع راهی مناسب برای تغییر ظاهر در بانوان است. با این حال، در بسیاری از موارد ممکن است فرد پس از رنگ کردن موهای خود، رضایت چندانی از آن نداشته باشد. رنگ موی قرمز یکی از رنگ هایی است که علیرغم ایجاد تنوع بالا، ممکن است در طولانی مدت خسته کننده باشد. علت این مساله نیز عمدتا به نگهداری نسبتا دشوار از این رنگ مربوط می شود. همچنین معمولا مدتی پس از شستشوی رنگ قرمز، زیبایی و جلای آن از بین خواهد رفت. حال باید دید که روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت؟ در واقع، باید بدانیم از کدام ترکیب می توان برای رنگ کردن موی قرمز استفاده نمود؟

برای رنگ کردن موی قرمز باید بر اساس روشن یا تیرگی رنگ جدید، تصمیم گیری کرد. در این مقاله قصد داریم به روش های پاک کردن رنگ موی قرمز و رنگ کردن موها با رنگ جدید اشاره کنیم.

برای پاک کردن رنگ موی قرمز چه باید کرد؟

استفاده از رنگ موی قرمز برای بانوانی که به دنبال تغییرات ظاهری قابل توجهی هستند، راهکار مناسبی است. البته نگهداری از رنگ موی قرمز کمی سخت تر از رنگ های عادی خواهد بود. بنابراین ممکن است پس از مدتی، افراد به دنبال استفاده از رنگ موی جدیدتری باشند. حال سوال این است که روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت؟ آیا می توان روی رنگ موی قرمز، از رنگ دیگری استفاده کرد؟

رنگ موی قرمز نوعی رنگ فانتزی به حساب می آید که به شدت در رنگدانه های مو نفوذ می کند. بنابراین برای رنگ کردن موی قرمز لازم است ابتدا این رنگ را از روی موهای خود پاک کنید. استفاده از ریموور رنگ قرمز مناسب ترین راه برای پاک کردن رنگ موی قرمز خواهد بود.

برای پاک کردن رنگ موی قرمز چه باید کرد؟

ریموور رنگ موی قرمز

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که ریموور رنگ موی قرمز چیست. ریموور رنگ موی قرمز یک ماده پودری یا مایع است که با ترفندهای خاصی موها را پوشش می دهد. این ماده با نفوذ در رنگدانه های مو، رنگ های مصنوعی را از بین برده و از رنگ طبیعی مو محافظت می کند. معمولا افرادی که از رنگ های قرمز، مشکی پرکلاغی و رنگ های فانتزی استفاده می کنند، می توانند به کمک ریموور رنگ مو، این رنگ ها را از روی موی خود پاک کنند.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت؟ اصلی ترین سوالی که بانوان قبل از از رنگ کردن موهای خود با رنگ قرمز دارند، همین سوال است. در پاسخ به این سوال می توان گفت که از هر ترکیب رنگی می توان برای رنگ کردن موی قرمز استفاده کرد. اما لازم است قبل از رنگ کردن مجدد موها، رنگ قرمز از روی مو پاک شود.

برای رنگ کردن موی قرمز ابتدا باید ابتدا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بر اساس روشن یا تیره بودن رنگ موی جدید، ترفندهای متعددی برای رنگ کردن موی قرمز به کار می رود. در ادامه به ۵ ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت اشاره می کنیم.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

رنگ موهایی که به دکلره نیاز دارند

اگر قصد دارید موهای خود را روشن نمایید، پس از پاک کردن رنگ موی قرمز، باید از پودر دکلره استفاده کنید. پودر دکلره کمک می کند تا رنگ موها به پایه دلخواه برسد. در نهایت، ترکیب رنگ مورد نظر بر روی آن قرار می گیرد. عمده رنگ موهای روشن به پایه 7 تا 10 نیاز دارند. برخی از زیباترین رنگ موهای روشنی که می توانید برای رنگ کردن موی قرمز از آن استفاده کنید عبارتند از:

  • رنگ موی کنفی با ترکیب رنگ موی دودی شماره ۷، رنگ موی بژ شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد.
  • رنگ موی عسلی زیتونی که شامل رنگ موی طلایی شماره ۸، رنگ موی دودی شماره ۷، رنگ موی بژ شماره ۷ به همراه اکسیدان شماره ۲ خواهد بود.
  • رنگ موی نسکافه ای که برای ساخت آن از ترکیب رنگ موی کرم کاراملی روشن، رنگ موی بلوند شکلاتی روشن، رنگ موی پلاتینه، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد استفاده می شود.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

رنگ موهایی که به دکلره نیازی ندارند

در صورتی که بخواهید برای رنگ کردن موی قرمز از رنگ تیره استفاده کنید، معمولا نیازی به استفاده از دکلره نخواهید داشت. برای رنگ کردن موهای قرمز با رنگ های تیره تنها کافی است تا رنگ قرمز را به کمک ریموور رنگ از روی موهای خود پاک کنید. سپس ترکیب مورد نظر را بر روی موهای خود اعمال نمایید. در ادامه به 2 ترکیب رنگ تیره زیبا برای رنگ کردن موی قرمز اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ موی قهوه ای با ترکیب رنگ موی قهوه ای شماره ۸، رنگ موی قهوه ای شماره 7، رنگ موی طبیعی شماره ۵ و اکسیدان.
  • رنگ موی گردویی با ترکیب رنگ موی بلوند شکلاتی روشن، رنگ موی دودی بنفش و اکسیدان ۶ درصد.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

برای آشنایی بیشتر با نحوه ترکیب انواع رنگ مو می توانید مطالب دیگر وبسایت سیب را مطالعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *