جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 8:24 بعد از ظهر

امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کوروش

از دیرباز تا به امروز ایرانیان از فرش برای پوشاندن کف خانه استفاده می‌کنند. فرش کاشان نیز از معروف‌ترین انواع آن به حساب می‌آید که امروزه با به‌وجود آمدن کارخانه‌های کاشان و شرکت‌های بافندگی بسیاری از تولیدات به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود. اگر شما هم قصد خرید این محصول که یار قدیمی خانه‌ها است را دارید، بهتر است بدانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه می‌توانید آن را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.که علاوه بر اشنای با خرید مستقیم فرش از کارخانه معتبرترین کارخانه فرش کاشان را برای شما معرفی میکنیم.

ویژگی فرش کاشان

یکی از وسایل ضروری در هر خانه‌ای فرش محسوب است و در منازل ما ایرانی‌ها همیشه یافت می‌شود. از فرش برای پوشاندن کف سالن و یا اتاق‌ها بهره می‌گیرند. بسیاری از افراد برای خرید این فرش‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و یکی از سخت‌ترین خریدها به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

اگر بخواهیم به طور کلی دسته‌بندی کنیم فرش‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • ماشینی
  • دستباف

فرق بین این دو در متریال به‌کار رفته در آن و بافت یا الیاف آن می‌باشد. از شهرهای پیشرو در این صنعت می توان به کاشان، اصفهان، مشهد و تبریز اشاره کرد که علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، محصولات خود را در کشورهای خارجی و حتی اروپایی به‌فروش می‌رسانند.

فروشگاه‌‌ها و مراکز بسیار زیادی در ایران در حال عرضه و فروش انواع فرش ماشینی و دستباف هستند که قیمت‌های مختلفی را روی تولیدات خود می‌گذارند و دقیقا نمی‌توان مطمئن بود که آیا گران است یا ارزان. به همین علت است که خرید مستقیم فرش از کارخانه را همه ما ترجیح می‌دهیم چراکه روشی مطمئن است.

فرش کوروش به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد و همچنین طرح‌های متنوع و قیمت ارزان، طرفداران زیادی پیدا کرده و این موضوع افراد را مجبور کرده تا به کاشان بیایند تا خرید خود را انجام بدهند.

بسیاری از افراد که هزینه زیادی هم نمی‌توانند برای فرش بکنند به کاشان سری می‌زنند. چون تنوع قیمت نیز بسیار بالا است و تنها به دلیل رقابت زیادی است که به‌وجود آمده است.

دانستنی های فرش ماشینی

به دلیل اطلاعات کمی که افراد دارند خرید فرش ماشینی همواره کار دشواری بوده است و زمان زیادی را از ما خواهد گرفت. اگر به دنبال فرشی با مقاومت بالا در برابر پارگی، ثابت ماندن بافت و رنگ بعد از شستشو، تغیر نکردن رنگ بر اثر روشنایی زیاد هستید نخ‌های 100درصد اکریلیک ماندگاری بسیار بالایی را دارند.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید خودتان فرش را به لحاظ کیفیت بررسی کنید ظاهر آن است. اغلب فرش‌هایی که ظریف هستند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند به مراتب از نمونه‌های ضخیم و سفت بهترند.

اگر در خانه کودک یا افراد مسن زندگی می‌کنند بهتر است از فرش‌هایی استفاده شود که دورتادور دوخته شده است. این فرش‌ها باعث می‌شود از زمین خوردن افراد جلوگیری به‌عمل بیاید. بهتر است به شناسنامه آن نیز در هنگام خرید توجه کنید که شامل نوع دستگاه بافندگی و شرکت یا کشور سازنده آن است.

فرش‌هایی با رنگ تیره و نقش‌های تزئین شده نیز برای خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند مناسب است. طرح‌هایی که برگرفته از طبیعت هستند موجب صمیمیت و آرامش منزل می‌شوند و طرح‌های مدرن، دکوراسیون خانه شما را خیلی زیبا نشان می‌دهد.

دانستنی های فرش ماشینی

دانستنی های فرش دستباف

پشم و موی حیوانات اولین ابزارهای انسان برای گرم کردن خود و بافندگی بوده است. با استفاده از الیاف این پشم‌ها زیر انداز‌هایی برای خود تولید می‌کردند تا پوششی برای زمین سرد ایجاد کنند.

فرش دستباف سه ویژگی کلی دارد

  • دارای تاروپود است
  • همواره پرز دارد
  • دور تارهای آن گره خورده است

به‌طور کلی در تولید آن نیز از 5 گروه زیر بهره می‌گیرند:

  • پشم: تارپود استفاده شده در آن از پنبه و پشم می‌باشد.
  • تمام ابریشم: متریال به ‌کار رفته در آن از ابریشم خالص می‌باشد.
  • گل ابریشم: متریال به‌ کار رفته در آن به گونه‌ای است که دور حاشیه فرش، از ابریشم جایگزین پرز پشمی، استفاده شده است.
  • کف ابریشم: زمینه این فرش‌ها را از پرز ابریشمی است.
  • سوف: فرشی است که زمینه آن از تار ضخیم بوده و طرح و نقش ‌آن پرزدار است.

با این وجود بهتر است برای خرید مستقیم فرش از کارخانه با مسیرهای ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

با داشتن دانش کافی از انواع فرش می‌توانید خریدی راحت‌تر را تجربه کنید. با این حال خرید مستقیم فرش از کارخانه با قیمت بهتری همراه است. برای این‌کار نیاز به حضور فیزیکی در کارخانه ندارید و تنها می‌توانید به صورت اینترنتی انواع مدل‌ها را ببینید و ثبت سفارش کنید.

کاشان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش در خاورمیانه شناخته می‌شود و در نمایشگاه‌های شهرهای دیگر نیز محصولاتش به فروش می‌رسد. بالغ بر 1200 کارخانه تولید در کاشان در حال فعالیت هستند و این یک رقابت بزرگ محسوب می‌شود. ما نیز امکانی را فراهم کردیم تا به صورت اینترنتی خرید مستقیم فرش از کارخانه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

فروشندگان و تولیدکنندگان این شهر برای اینکه بتوانند فروش بهتری داشته باشند همواره کیفیت خود را بالاتر می‌برند و تلاش می‌کنند که قیمت پایین‌تری را نسبت به رقبای خود تعیین کنند اما این موضوع به نفع مشتری است و می‌تواند با خیال راحت، خرید مستقیم از کارخانه را انجام بدهد.

کاشان به دلیل تولیدکنندگان فراوانی که دارد دارای فرش‌های بسیار متنوعی است و با به‌روزترین متریال بافته می‌شود و در کل به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • ترنج مرکزی
  • لچک ترنج مرکزی

این طرح‌ها در فرش کاشان به صورت متحدالمرکز و ترنج میانی آن طرح زیبای شاخه‌ای یا ستاره‌ای دارد. همچنین در کناره آن از طرح‌های بزرگ استفاده شده است مانند 2برگ بزرگ که در اطراف شاخه هستند در کنار آن 4 برگ کوچک نیز وجود دارد که دقیقا شبیه بزرگ آن است.

زمینه فرش‌های کاشان از طبیعت مثل گیاهان سبز، گل‌سرخ، گل‌های نیلوفری و برگ‌های نوک تیز الهام گرفته شده است و آنها به صورت دقیق و مهندسی شده طراحی و نقش بسته‌اند که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند.

جمع بندی

کاشان مهد فرش در ایران محسوب می‌شود که قیمت‌ محصولات آن بسیار مناسب است؛ به همین منظور خرید مستقیم فرش از کارخانه بهترین روش برای اینکه هزینه زیادی ندهیم، می‌باشد. از آنجایی که این امکان برای همه وجود ندارد که بتوانند حضوری بروند و خرید کنند، وجود این ویژگی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. شما عزیزان در سایت فرش کاشان می‌توانید به‌صورت اینترنتی خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان را انجام بدید یا از نمایشگاه تهران برای ثبت سفارش اقدام کنید.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳