پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 4:31 قبل از ظهر

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت

عمل ترمیم بکارت یک عمل سرپایی است که در حدود ۲۰ دقیقه طول میکشد. بعد از انجام این عمل ممکن است فرد تا یک هفته خونریزی داشته باشد که این مورد کاملاً طبیعی است. از آنجایی که در هنگام ترمیم بکارت بی حسی موضعی انجام می‌شود و عمل صورت می پذیرد، بدیهی است که بعد از انجام عمل فرد مقداری خونریزی داشته باشد. خونریزی بعد از ترمیم بکارت بعد از یک هفته به خودی خود درمان میشود و پس از آن فرد روند طبیعی عادت ماهانه خود را طی می‌کند. با سیب همراه باشید.

آنچه باید در مورد ترميم بكارت بدانید

انجام عمل ترمیم بکارت همواره با چالش‌ها و مشکلاتی روبه‌رو بوده است و افرادی که به دنبال انجام این عمل هستند معمولاً سوالات مختلفی در زمینه ترمیم و بعد از آن دارند. در این مقاله تمام آنچه باید در مورد ترمیم بکارت بدانید را در قالب سوالاتی برای شما مطرح نموده ایم تا بتوانید با دید بازتر در مورد انجام و یا عدم انجام عمل تصمیم گیری کنید.

آنچه باید در مورد ترميم بكارت بدانید

چرا عمل ترمیم بکارت انجام میشود؟

در بسیاری از کشورها بکارت داشتن دختران در هنگام ازدواج از اهمیت زیادی برخوردار است. در کشور ما ایران بکارت داشتن دختر تاثیر زیادی روی ازدواج او دارد و از نظر خانواده دختر تا هنگام ازدواج باید بکارت داشته باشد. مهمترین دلیل انجام عمل ترمیم بکارت همین است. در برخی از موارد ممکن است انجام عمل ترمیم بکارت جنبه روحی و روانی داشته باشد و فرد به دلیل نیاز به فراموش کردن گذشته و اتفاقات تلخی که در گذشته برای او رخ داده است اقدام به انجام عمل ترمیم بکارت کند.

برای مثال فردی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است با ترمیم مجدد بکارت بتواند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورد و گذشته‌اش را فراموش کند. زنانی که در سنین بالا قرار دارند به دلیل شل شدن عضلات واژن ممکن است لذت جنسی تجربه نکنند. این افراد در صورت ترمیم بکارت می‌توانند مجدد لذت جنسی داشته باشند و روابط جنسی خود را تقویت کنند.

آیا عمل ترمیم بکارت در پزشک قانونی قابل تشخیص است؟

پس از بهبودی کامل از عمل ترمیم بکارت، بقایایی از عمل جراحی و بخیه آن روی پرده بکارت باقی می ماند. میزان وجود این نشانه ها به مهارت پزشک جراح بستگی دارد، اما به صورت کلی پزشکی قانونی به احتمال ۹۵ درصد می تواند متوجه ترمیم بکارت شود.

چرا عمل ترمیم بکارت انجام میشود؟

بهترین زمان برای ترمیم بکارت چه زمانی است؟

به صورت کلی هیچگونه محدودیتی برای انجام عمل ترمیم بکارت وجود ندارد. در برخی از موارد حتی پزشکان بعد از انجام عمل زایمان به بیماران خود پیشنهاد می کنند که پرده بکارت را ترمیم کنند، به همین دلیل زمان انجام این عمل از اهمیت چندان زیادی برخوردار نیست.

عوارض انجام عمل ترمیم بکارت چیست؟

بعد از انجام عمل ترمیم بکارت ممکن است عوارضی مانند سردرد و سرگیجه، درد در ناحیه تناسلی، خونریزی زیاد و غیر عادی، ترشحات غیرعادی، عفونت و غیره گریبانگیر افراد شود.

عوارض انجام عمل ترمیم بکارت چیست؟

آیا می توان به جای عمل ترمیم بکارت کار دیگری انجام داد؟

در کشور آمریکا کپسول هایی تولید می‌شود که برای نشان دادن باکرگی مورد استفاده قرار می گیرند. شبکه قرار است رابطه جنسی انجام شود این محصول در دهانه واژن قرار داده می‌شود و با واکنش با مخاط واژن باعث ایجاد خونریزی ساختگی میشود. استفاده از این روش هزینه و درد زیادی ندارد، اما این موضوع بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و ممکن است جوابگو نباشد.

بعد از انجام عمل چه مراقبت هایی باید انجام شود؟

انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی می‌تواند از عوارض جانبی عمل جراحی جلوگیری کند. بعد از انجام عمل جراحی فرد باید به مدت دو ماه فعالیت و ورزش سنگین را کنار بگذارد و وسیله های سنگین جابجا نکند. در مدت زمان بهبودی که معمولاً تا دو ماه به طول می انجامد فرد به هیچ عنوان نباید در هنگام عادت ماهانه از تامپون استفاده کند و تنها باید از نوار بهداشتی استفاده کنند. دوش گرفتن تا دو روز بعد از انجام عمل جراحی ممنوع است. دوش گرفتن در این مدت زمان می‌تواند احتمال بروز عفونت را زیاد کند و به همین دلیل به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

۵. آیا می توان به جای عمل ترمیم بکارت کار دیگری انجام داد؟

بدیهی است که داشتن رابطه جنسی بعد از انجام عمل جراحی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. بهتر است بعد از انجام عمل جراحی و اولین رابطه جنسی حداقل دو ماه فاصله وجود داشته باشد. موارد دیگری که بعد از انجام عمل جراحی باید به آنها دقت داشته باشید توسط پزشک به شما گوشزد می شود تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتر عمل ترمیم بکارت را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی

مراحل تشکیل جنین

مراحل تشکیل جنین

اگر به تازگی باردار شده باشید، بدون شک چند ماه آینده را صرف فکر کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *