جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 2:31 بعد از ظهر

بهترین برند رنگ مو را می شناسید؟

اگر شما هم قصد دارید موهای خود را رنگ کنید؟ آیا بهترین برند رنگ مو را می شناسید؟ بهترین برند رنگ مو آن است که از مواد طبیعی یا مواد ارگانیک ساخته شده باشد. رنگ موی ترکیبی هم که از هر دو مواد طبیعی و ارگانیک، با درصدهای متفاوتی ساخته شده است به عنوان بهترین برند رنگ مو شناخته می شود. در واقع باید گفت در ساخت بهترین برند رنگ مو، نباید از مواد شیمیایی استفاده شده باشد. اما در صورت استفاده مواد شیمایی حداقل درصد ناچیز و بسیار کمی در ساخت آن به کار رفته باشد.
نکته: باید توجه داشت قبل از استفاده هر نوع رنگ مویی باید در قسمتی از مو تست کرد و در صورت نداشتن حساسیت از آن استفاده شود.
بهترین برند رنگ مو را می شناسید؟

بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک

رنگ موی ارگانیک، بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک شناخته شده است. رنگ موی ارگانیک، جایگزینی مناسب برای رنگ موی شیمیایی معرفی شده است. از طرفی این نوع رنگ مو سالم تر و ماندگارتر از رنگ موی شیمیایی هستند.
جذب رنگ موی ارگانیک بهتر است و موها را براق تر و سالم تر نگه می دارد. در ادامه به عنوان نمونه سه برند معروف تولید کننده ی بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک را نام می بریم.
بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک: رنگ موی ناتورتینت
یکی از بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک رنگ موی ناتورتینت است. رنگ موی ناتورتینت از مواد گیاهی ساخته شده است و کاملاً ارگانیک است. رنگ موی ناتورتینت و از ۱۰ برند بهترین رنگ مو خارجی بدون آمونیاک شناخته شده است.
بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک

بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک: رنگ موی Matrix SoColor

یکی دیگر از بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک رنگ موی ماتریس Matrix SoColor تمامی خصوصیات رنگ موی ناتورتینت  را دارد. پر رنگ شدن مو، درخشندگی مو از جمله مهم ترین مزیت های رنگ موی ناتورتینت است. رنگ موی ماتریس به صورت شامپو هم عرضه شده است.

بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک: رنگ موی Logona

رنگ موی لوگنا از ترکیب حنا، صدف و گیاهان طبیعی ساخته شده است و طیف رنگی بسیار زیادی دارد. این مدل رنگ مو را هم می توان به عنوان بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک نام برد.
رنگ موی لوگنا توسط شرکت استاین ساخته شده و صد در صد گیاهی است. رنگ موی لوگنا از عصاره ی گیاهان ساخته شده است و کلیه مزایای برند مارتیس و ناتورتینت را دارد. پر پشت کننده و حجیم کننده مو از جمله مهم ترین مزیت های این مدل رنگ مو است.
بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک

بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک

رنگ مو ایرانی با برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است. اما بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک هم در مدل و برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. در ادامه دو مدل از بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک و گیاهی را معرفی می کنیم.

بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک: رنگ موی ابریشم

رنگ موی ابریشم به عنوان بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک شناخته شده است. توجه داشته باشید رنگ موی ابریشم کلیه ی مزایای بهترین رنگ موی خارجی که در قسمت های قبل معرفی شد را دارد. علاوه بر موارد گفته شده برای بهترین رنگ موی خارجی رنگ موی ابریشم ریشه مو را هم رنگ می کند و باعث نرم و ابریشمی شدن رنگ مو می شود. رنگ موی طبیعی ابریشم به عنوان بهترین رنگ موی ایرانی باعث تقویت موی سر و عدم ریزش هم خواهد شد.
بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک

بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک: ویتامول

رنگ موی ویتامول هم که به عنوان بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک شناخته شده است. رنگ موی ویتامول دارای موادی مثل کراتین، نرم کننده مو، عصاره انگور، عصاره آلوئه ورا می باشد. از مزایای رنگ موی ویتامول می توان به نرم و لطیف شدن مو، تغذیه مو، عدم تخریب سلول های مو نام برد.
سخن آخر
در این مقاله از مجله اینترنتی سیب در پاسخ به سؤال بهترین برند رنگ مو را می شناسید؟ گفتیم به طور کلی رنگ مو از هر برندی است باید ارگانیک و طبیعی باشد. مهم تر از آن، مواد شیمیایی بسیار کم در رنگ مو باید استفاده شده باشد. همچنین تعدادی از بهترین برند رنگ مو را نام بردیم.
بعد از آن ناتورتینت و ماتریس و لوگنا  را به عنوان چند مدل از بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک نام بردیم. همچنین ویتامول و ابریشم را بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک نام بردیم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳