جمعه , 10 فروردین 1403 - 4:01 قبل از ظهر

ماندگاری رنگ موی شرابی

شرابی یکی از رنگ های استثنایی در میان رنگ های فانتزی است. این رنگ بی نظیر افراد خوش ذوق و با سلیقه را به خود جذب می کند. با این حال این رنگ خالی از عیب نیست. رنگ موی شرابی پس از مدت کوتاهی تغییر می کند. به عبارت دیگر رنگ شرابی موی شما همانند روز اول خوش رنگ باقی نمی ماند. بنابراین باید برای افزایش ماندگاری رنگ موی شرابی راهکارهایی را اندیشید. اگر موی خود را شرابی کرده اید، نگران نباشید. راهکارها و تکنیک های ماندگاری این رنگ زیبا در این مقاله از مجله سیب درج شده اند. با مطالعه این مقاله عمر رنگ موی شرابی و قرمز خود را افزایش دهید.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

شرابی انتخابی زیبا، جذاب و استثنایی است. رنگ موی شرابی باعث می شود با دیگران متفاوت باشید. داشتن استایل شیک و منحصربفرد دلیل انتخاب این رنگ بی نظیر است. رنگ موی شرابی در گروه رنگ های فانتزی قرار می گیرد. متاسفانه این رنگ ماندگاری بالایی ندارد. برخلاف سایر رنگ ها موی شرابی به سرعت و در کمتر از دو هفته دچار تغییر می شود. این رنگ به طور تدریجی برق و درخشندگی خود را از دست می دهد.  برای ممانعت از بروز این مشکل اساسی و افزایش ماندگاری رنگ موی شرابی تکنیک های خاصی وجود دارند.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

اقدامات ساده ای که راه حلی شایسته خواهند بود‌. این قدم های مهم باید در سه مرحله مورد توجه قرار گیرند.

  • قبل از رنگ کردن
  • حین رنگ کردن
  • پس از رنگ کردن

قبل از رنگ کردن

اگر قصد دارید موی خود را شرابی کنید، باید قبل از آغاز فرآیند رنگ گذاری موی خود را بررسی نمایید. قبل از خرید رنگ موی شرابی و قرمز از سلامت موی خود اطمینان حاصل فرمایید. اگر مو آسیب دیده باشد، مشکل شما چند برابر خواهد شد. رنگ کردن موی آسیب دیده کاری اشتباه به حساب می آید. به منظور تقویت مو می توانید از روغن های گیاهی و مواد مغذی برای مو استفاده نمایید. این مواد می توانند تاثیر زیادی در بهبود و تقویت ریشه و ساقه مو داشته باشند.

قبل از رنگ کردن مو به حمام نروید؛ حداقل یک روز بین آخرین استحمام و رنگ گذاری باید فاصله باشد. فرآیند رنگ گذاری بر موی چرب بهتر انجام می شود.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

حین رنگ کردن

برای بالا بردن سطح ماندگاری رنگ موی شرابی باید به نکات ریزی دقت کرد. برای مثال توجه به زمان ماندن رنگ بر مو می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. کم یا زیاد بودن این زمان می تواند نتایج نامطلوبی را رقم بزند. برای همین تهیه رنگ را بر اساس فرمول و زمان تعیین شده به انجام برسانید.

پس از رنگ کردن

مهم ترین اقدامات عملی و تکنیک های افزایش ماندگاری رنگ موی شرابی مربوط به زمانی است که موی خود را رنگ کرده اید. پس از کسب نتیجه مطلوب باید سعی در حفظ آن نمود. برای اینکه رنگ شرابی دچار تغییر نشود می توانید از راهکارهای درج شده در این قسمت بهره ببرید.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

  • بلافاصله پس از تکمیل فرآیند رنگ گذاری به حمام نروید. حداقل زمان لازم برای استراحت مو پس از رنگ کردن یک روز کامل است.
  • از شامپوهای مخصوص برای موی رنگ شده استفاده نمایید.
  • نرم کننده های خاصی برای موی رنگ شده تولید شده اند. از آن ها غافل نشوید.
  • از ماسک مو استفاده کنید.

ماسک مو برای افزایش ماندگاری رنگ موی شرابی می تواند بسیار مفید واقع شود. تهیه ماسک مو کار چندان دشواری نیست. در این قسمت شما را با بهترین ماسک مو برای موی شرابی آشنا می کنیم. یک عدد تخم مرغ را با چهار قاشق روغن کرچک و چهار قاشق روغن زیتون ترکیب نمایید. مخلوط به دست آمده را در مجاورت بخار آب قرار دهید. سپس دو عدد زعفران را با آن ها مخلوط کنید. مواد به دست آمده را پس از سرد شدن در دمای محیط به موی خود بزنید. ترکیب سی دقیقه بر مو بماند. در نهایت نیز با شامپو مخصوص موی رنگ شده مویتان را بشویید.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

کلام آخر

در این مقاله از مجله سیب تکنیک های ساده اما موثری در خصوص افزایش ماندگاری رنگ موی شرابی مطرح شد. روش های عنوان شده می توانند مشکل شما رفع کنند و عمر رنگ مو را افزایش دهند. مجله اینترنتی سیب محلی مطمئن برای افزایش معلومات است. با مطالعه مقالات این صفحه اینترنتی قادر هستید اطلاعات مفیدی در خصوص رنگ مو به دست آورید. برای خواندن مقالات دیگر، از سایر صفحات سایت بازدید فرمایید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *