پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 11:23 بعد از ظهر

پیرسینگ واژینال چیست؟

پیرسینگ یک لغت انگلیسی است که معنای آن سوراخ کردن است. در کشور ایران از زمان های قدیم تا کنون پیرسینگ گوش رواج زیادی داشته است. اما در سال‌های اخیر نوع دیگری از پیرسینگ انجام می‌شود که در قسمت اندام تناسلی خانم ها وصل شده و به آن پیرسینگ واژینال گفته می شود. در پیرسینگ واژینال قسمتی از پوست قسمت ناحیه تناسلی سوراخ می شود. طبق مطالعات انجام شده تنها دو درصد از خانمها از پیرسینگ واژینال استقبال می کنند که در این میان نام خانم های معروف هم به چشم می‌خورد. برای آگاهی بیشتر با این نوع پیرسینگ و نحوه انجام آن، با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

آنچه باید در مورد پیرسینگ واژن بدانید

به صورت کلی استفاده از پیرسینگ واژن کار چندان درستی نیست و خطرات و مضرات زیادی دارد، اما اگر به دنبال انجام پیرسینگ واژن هستید بهتر است مواردی که باید در مورد پیرسینگ واژن بدانید را در این مقاله مطالعه کنید:

انواع پیرسینگ واژن

در مرحله اول در مورد مطالبی که باید در مورد انجام پیرسینگ واژن بدانید، انواع این اقدام است. پیرسینگ واژن دارای انواع مختلفی است، که به اختصار به آنها می پردازیم:

  • پیرسینگ کلیت که در آن ناحیه کلیتوریس سوراخ می شود.
  • پیرسینگ غلفه که در ناحیه بالای کلیتوریس انجام می شود. استفاده از این نوع پیرسینگ طرفداران زیادی دارد، زیرا طبق گفته افرادی که این نوع پیرسینگ را انجام داده‌اند، انجام این کار باعث افزایش لذت جنسی میشود.
  • پیرسینگ لابیا که در قسمت‌های داخلی و خارجی لابیا ها انجام می شود. در این نوع از پیرسینگ می توان از جواهرات سنگی استفاده کرد.
  • پیرسینگ شاهزاد آلبرت که به دلیل سختی زیاد کار طرفداران چندان زیادی ندارد.

انواع پیرسینگ واژن

نحوه انجام پیرسینگ واژن

در انجام پیرسینگ واژن باید ۵ مرحله زیر به ترتیب طی شود:

  1. معاینه کردن: در مرحله اول برای انجام پیرسینگ واژن باید محل را معاینه کرد. در این مرحله پزشک در ابتدا دستکش مخصوص را به دست می کند و سپس محل را معاینه می کند.
  2. ضدعفونی کردن: در صورتی که پزشک متوجه شود که شما می‌توانید پیرسینگ واژن انجام دهید، ناحیه تناسلی با استفاده از بتادین ضدعفونی میشود.
  3. علامت گذاری: در این مرحله محلی که قرار است پیرسینگ در آن انجام شود علامت گذاری می شود.
  4. سوراخ کردن: با استفاده از دستگاه مخصوص در محل دلخواه شما سوراخ ایجاد می شود.
  5. تمیز کردن: در مرحله آخر محل باید به صورت کامل تمیز شود. در این مرحله اگر خونریزی اتفاق افتاده باشد توسط پزشک تمیز و خونریزی متوقف می شود.

عوارض پیرسینگ واژن

عوارض پیرسینگ واژن

برخی از عوارض پیرسینگ واژن موارد زیر هستند:

  • در صورت تمیز نشدن و عدم مراقبت مداوم از محل پیرسینگ امکان بروز عفونت وجود دارد.
  • امکان کنده شدن جواهرات پیرسینگ و آسیب به بافت واژن زن در حین رابطه جنسی وجود دارد.
  • اختلال در جریان خون ناحیه کلیتوریس یکی دیگر از عوارض انجام این عمل است.
  • ممکن است جواهراتی که در پیرسینگ واژن مورد استفاده قرار می گیرند، باعث ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک شوند.
  • از آنجایی که تعداد عصب های واژن زیاد است، در صورت انجام پیرسینگ درد زیادی در ناحیه واژن احساس می شود.

کاهش عوارض ناشی از پیرسینگ واژینال

کاهش عوارض ناشی از پیرسینگ واژینال

تمامی عوارضی که در بالا به آنها اشاره شد در صورتی که برای انجام کار به افراد مبتدی مراجعه کنید، برای شما اتفاق می افتد. با مراجعه به یک فرد کارآزموده و کاربلد می توانید تا حدود زیادی از عوارض این کار جلوگیری کنید و پیرسینگ مناسبی داشته باشید. پزشکی که عمل پیرسینگ واژن را انجام می دهد حتماً باید از سوزنی استرلیزه استفاده کند، دستکش به دست داشته باشد و قبل از انجام هرگونه کاری محل انجام سوراخ را به صورت کامل ضدعفونی کند. بعد از انجام پیرسینگ واژن تا دوهفته رابطه جنسی ممنوع است و بعد از دو هفته میتوانید رابطه جنسی را از سر بگیرید.

برای پیشگیری از عوارض پیرسینگ واژینال حتماً باید تا یک ماه بعد از انجام این عمل لباس های آزاد و گشاد بپوشید. به شما توصیه می شود که به جای استفاده از شلوار دامن بپوشید و حتی امکان از لباس زیر استفاده نکنید. این مورد می تواند اصطکاک لباس ها با بدن شما را کاهش دهد و از بروز عوارض جلوگیری می کند. روزانه دو بار باید واژن با استفاده از آب و صابون یا محلول آب شور به صورت کامل شستشو داده شود تا تمامی میکروب ها از بین بروند. تعویض مداوم لباس زیر ( در صورتی که از لباس زیر استفاده می کنید) تاثیر زیادی روی کاهش میکروب ها و جلوگیری از بروز عفونت دارد.

مطلب پیشنهادی

مراحل تشکیل جنین

مراحل تشکیل جنین

اگر به تازگی باردار شده باشید، بدون شک چند ماه آینده را صرف فکر کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳