پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 11:29 قبل از ظهر

اموزش رنگ امبره یخی

رنگ موی یخی یک ترکیب بسیار سرد، سفید و روشن است که بسیاری را به هوس می‌اندازد. به طوری که تا سال ۲۰۲۲ نیز این رنگ در لیست پر طرفدارترین رنگ موها قرار داشت. اما فراموش نکنید این رنگ به همان اندازه که می‌تواند روی چهره شما جادو کند، می‌تواند زیبایی را نیز از شما بگیرد! بنابراین باید بین ترکیب‌های آمبره یخی آن چیزی را انتخاب کنید که مناسب شماست. در ادامه این مقاله از سیب قصد داریم آموزش رنگ آمبره یخی را به ۱۰ شکل مختلف به شما عزیزان ارائه کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

۱۰ ترکیب رنگ آمبره یخی

یخی نقره‌ای

برای رسیدن به این ترکیب باید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه ۹ برسانید. به یاد داشته باشید که این کار می‌تواند مشکلات بسیاری برای موهای شما به همراه داشته باشد. بنابراین باید از روش‌های حفاظت موها در کنار دکلره کردن استفاده کنید. رنگ موی یخی شماره ۹ را با واریاسیون خاکستری، بنفش و دودی ترکیب کنید. برای رسیدن به این رنگ مو به اکسیدان شماره ۳ نیاز دارید. اما مقدار اکسیدان وابسته به رنگدانه‌های موهای شماست. این ترکیب نباید بیش از اندازه روی موها باقی بماند.

۱۰ ترکیب رنگ آمبره یخی

بلوند یخی نقره‌ای

در این ترکیب نیز همانند اکثر ترکیب‌های یخی، باید موها را با استفاده از دکلره به پایه‌های بالا همچون ۹ و ۱۰ برسانید. این رنگ مو نیازمند پایه ۱۰ است. در این ترکیب باید رنگ موی بلوند نقره‌ای ۲۰ را به اندازه ۱۰ سانتی متر استفاده کنید. آن را با رنگ موی روشن کننده سه صفر ترکیب کنید. سپس سه سانتی متر واریاسیون نقره‌ای اضافه کنید. این ترکیب به اکسیدان ۶ درصد نیاز دارد.

یخی اسکاندیناوی

در این ترکیب از رنگ موی بلوند نقره‌ای C۱۰ به اندازه نصف تیوپ، رنگ موی صدفی ۱۰ به اندازه نصف تیوپ و رنگ موی بژ شماره ۱۰ به اندازه یک چهارم تیوپ استفاده می‌شود. واریاسیون بنفش به اندازه ۳ سانتی متر، واریاسیون نقره‌ای به اندازه ۲ تا ۳ سانت از دیگر عناصر اصلی این ترکیب رنگ مو به شمار می‌روند. فراموش نکنید برای رنگ موی یخی اسکاندیناوی باید از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید.

یخی کریستالی

رنگ موی بلوند نقره‌ای C۱۰ به اندازه نصف تیوپ، رنگ موی مرواریدی شماره ۱۰ به اندازه ۲۰ سانت و واریاسیون‌های بنفش و نقره‌ای به ترتیب ۵ و ۳ سانتی متر اصلی‌ترین اجزای این ترکیب هستند. اما در تمام ترکیب‌های رنگ موی یخی باید از اکسیدان استفاده کنید. برای این ترکیب به اکسیدان شماره ۶ نیاز دارید.

۱۰ ترکیب رنگ آمبره یخی

یخی پلاتینی

این رنگ موی زیبا از ترکیب رنگ موی پلاتینه بسیار روشن به اندازه یک چهارم تیوپ استفاده می‌کند. رنگ موی دودی ۹ به اندازه یک چهارم تیوپ، رنگ موی شماره ۲ مشکی به اندازه یک سانت و واریاسیون‌های بنفش و دودی به ترتیب ۳ و ۲ سانت از دیگر اعضای این ترکیب هستند. برای رسیدن به یخی پلاتینی باید از اکسیدان ۳ درصد استفاده کنید.

یخی دودی

این افسانه رنگ‌ها و سایه‌ها را با استفاده از رنگ موهای دودی، بلوند نقره‌ای C۹ و واریاسیون‌های بنفش، دودی و نقره‌ای تهیه می‌شود. رنگ موی دودی شماره ۷ به اندازه نصف تیوپ، رنگ بلوند نقره‌ای C۹ به اندازه نصف تیوپ و واریاسیون‌های بنفش، دودی و نقره‌ای به ترتیب ۴ و ۳ و ۲ سانتی متر نیاز است. این رنگ مو به اکسیدان سه درصد نیاز دارد.

۱۰ ترکیب رنگ آمبره یخی

یخی زیتونی

رنگ موی بلوند نقره‌ای C۹ به اندازه یک سوم تیوپ و رنگ موی زیتونی M۱۰ به اندازه ۸ سانت، اصلی‌ترین اعضای این معجزه تناژهای گرم و سرد به شمار می‌روند. اما این رنگ مو تنها به ۵ سانت واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان ۶ درصد برای کامل شدن نیاز دارد.

یخی صدفی

یکی از جدیدترین مدل‌های رنگ موی یخی، یخی صدفی است که از ترکیب رنگ موی بلوند نقره‌ای C۱۰ به اندازه نصف تیوپ بهره می‌برد. رنگ موی مرواریدی شماره ۹ به اندازه ۱۰ سانت، رنگ موی صدفی شماره ۱۰ به اندازه نصف تیوپ و واریاسیون‌های نقره‌ای و قرمز هر کدام به اندازه ۳ سانت، از اعضای اصلی این ترکیب به شمار می‌روند. اکسیدان ۶ درصد را در این ترکیب فراموش نکنید.

۱۰ ترکیب رنگ آمبره یخی

یخی آبی و صورتی

اگر به دنبال یک ترکیب فانتزی هستید، یخی آبی و صورتی انتخاب جذابی به شمار می‌رود. برای این ترکیب به یک سوم تیوپ رنگ بلوند نقره‌ای C۱۰ رنگ موی تناژ آبی دلخواه شما به اندازه ۱۰ سانت اصلی‌ترین اعضای این ترکیب‌اند. واریاسیون آبی ۵ سانت، واریاسیون نقره‌ای ۳ سانت و یک پیمانه آب فاقد کلر در کنار اکسیدان ۳ درصد این ترکیب را کامل می‌کند. رنگ موی یخی یکی از رنگ‌های شگفت انگیز در میان رنگ موها به شمار می‌رود. در این مقاله آموزش آمبره یخی را به طور کامل به شما عزیزان ارائه کردیم.

اگر به دنبال رنگ موهای تیره‌تر و جذاب‌تر هستید، در دیگر مقالات سیب به سادگی می‌توانید رنگ موی مدنظر خود را پیدا کنید. شما از کدام آمبره یخی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کدام یک از این آمبره‌ها بیشتر به پوست ایرانی‌ها می‌آید؟ ما آماده دریافت نظرات شما عزیزان هستیم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *