شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 3:16 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی

رنگ مو  نقش مهم و اساسی در چهره تمامی افراد دارد. البته زمانی شما از تاثیر مثبت آن بهره مند می شوید که رنگی متناسب با رنگ صورت و چشم هایتان پیدا کنید و مهم تر از همه ترکیب آن را به بهترین شکل ممکن درست نمایید. یکی از زیباترین ترکیب های رنگ مو برای زنان ایرانی رنگ نسکافه با تنکابویی است، ولی بیشتر افراد در ترکیب این رنگ مو زیبا به مشکل می خورند و نهایتا با تناژ قرمز رو به رو خواهند شد. با این حال هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

10 فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنکابویی در اختیار شما است که به کمک آن بتوانید موهای خود را به زیباترین حالت ممکن رنگ نمایید. در صورتی که شما نیز قصد دارید موهایتان را به این رنگ تغییر دهید، ما را تا پایان این متن همراهی کنید که با ترکیب رنگ موی نسکافه ای با رنگ موی تنکابویی آشنا شوید.

10 فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی

رنگ مو باعث تغییر اساسی در ظاهر می شود. یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ موی مناسب در نظر گرفتن و توجه به رنگ و استایل روز است. ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی یکی از پرطرفدارترین رنگ های سال به شمار می رود. افراد معروف بی شماری در سراسر دنیا از این دو رنگ زیبا استفاده می کنند. این رنگ های استثنایی تغییر مثبتی در ظاهر و چهره شما ایجاد می کنند، اما برای این که بتوانید دقیقا به رنگ مد نظرتان برسید، باید طبق راهنما و فرمولی این دو رنگ را در هم ترکیب کنید. در این مقاله سیب شما را با ده رنگ نسکافه ای و تنباکویی آشنا خواهیم نمود.

10 فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی

فرمول اول: ترکیب دودی و نسکافه ای

این رنگ طرفداران زیادی دارد. تهیه رنگ موی دودی نسکافه ای کار سختی نیست. برای این کار به رنگ دودی، نسکافه ای، واریاسیون و اکسیدان نیاز خواهید داشت. از مقادیر زیر برای ترکیب استفاده نمایید تا بتوانید به رنگ دلخواه خود دست پیدا کنید.

  • یک دوم تیوپ رنگ نسکافه ای پایه هشت
  • ۴/۱ دودی پایه هشت
  • ۴/۱ رنگ هایلایت کنفی
  • اکسیدان ۹ درصد
  • ۲ سانت واریاسیون بنفش
  • ۲ سانت واریاسیون نقره ای

ترکیب نسکافه ای و عسلی

فرمول دوم: ترکیب نسکافه ای و عسلی

این ترکیب یکی از رنگ های جوان پسند به شمار می رود. با ترکیب نسکافه ای و عسلی رنگ گرمی تولید می شود. قبل از هر کاری موی خود را دکلره کنید. پس از آن می توانید با فرمول زیر یک ترکیب زیبا و بی نظیر را به دست آورید.

  • دکلره پایه هشت
  • ۴/۱ تیوپ عسلی پایه هفت
  • ۲/۱ تیوپ نسکافه ای هشت
  • ۴/۱ ارغوانی هفت
  • ۴/۱ بلوند
  • ۲ سانت واریاسیون نقره ای
  • ۲ سانت واریاسیون دودی

10 فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی

فرمول سوم: ترکیب نسکافه ای و قهوه ای

در معرفی فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی اشاره به این رنگ لازم است. یک چهارم رنگ موی عسلی ۷ و بلوند دودی هشت را ترکیب کنید. به یک سانت واریاسیون نقره ای و دودی نیاز دارید. در نهایت سه چهارم تیوپ رنگ نسکافه ای را اضافه نمایید.

فرمول چهارم: ترکیب نسکافه ای و زیتونی

نسکافه ای زیتونی را با استفاده از این فرمول تهیه کنید. برای داشتن این رنگ به دکلره پایه هشت نیاز دارید. یک هشتم بلوند ارغوانی شماره هشت و رنگ طبیعی شماره هفت را اضافه کنید. به دو سانت واریاسیون دودی و نقره ای نیاز دارید. اکسیدان شش درصد را مخلوط نمایید. در نهایت نیز شیرنسکافه ای و بلوند زیتونی پایه هشت را اضافه کنید.

فرمول پنجم: ترکیب نسکافه ای و شکلاتی

به رنگ شکلاتی پایه هفت و ماهگونی پایه ۶ نیاز دارید. اکسیدان باید ۶ درصد باشد. از دکلره پایه هشت استفاده کنید. یک چهارم رنگ دودی شماره هفت را ترکیب کنید. از واریاسیون نقره ای استفاده نمایید. واریاسیون بنفش را نیز با این ترکیب مخلوط کنید.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی

فرمول ششم: فترکیب بلوند تنباکویی

در معرفی ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی اشاره به ترکیب زیبا و بی نظیر بلوند تنباکویی لازم و ضروری است. برای داشتن این رنگ استثنایی پایه مو باید هشت باشد. با استفاده از فرمول زیر می توانید به نتیجه دلخواه دست یابید. کافی است این ترکیب به مدت سی تا چهل دقیقه روی مو بماند.

  • رنگ موی دودی سی و هشت میل
  • ترکیب رنگ بژ سی میل (از رنگ روشن استفاده کنید)
  • رنگ طبیعی بیست و هشت میل
  • تنباکویی بیست میل (از رنگ متوسط استفاده کنید)
  • ترکیب یک درصد اکسیدان
  • مخلوط کردن واریاسیون نقره ای به اندازه یک سانت

فرمول هفتم: ترکیب تنباکویی و عسلی

فرمول هفتم: ترکیب تنباکویی و عسلی

رنگ عسلی تنباکویی یکی از جذاب ترین رنگ های سال است. این رنگ برای گروه های سنی مختلف پیشنهاد می شود. رنگ تنباکویی عسلی می تواند به صورت هایلایت باشد. برای تهیه این رنگ ابتدا باید زمینه را آماده کنید. برای داشتن زمینه مناسب از فرمول زیر استفاده نمایید.

  • یک دوم تیوپ رنگ ۶،۹
  • یک دوم تیوپ رنگ ۶،۱
  • ترکیب اکسیدان شش درصد

پس از تهیه رنگ زمینه می توانید هایلایت عسلی را اضافه کنید. هایلات عسلی نیز با استفاده از ترکیب مخصوصی به دست می آید. برای این کار از فرمول درج شده در بخش زیر استفاده نمایید. بر اساس مقادیر عنوان شده هایلایت را تهیه فرمایید.

  • یک چهارم تیوپ رنگ ۹۰۱
  • یک چهارم تیوپ رنگ ۱۰۰،۱
  • ترکیب اکسیدان دوازده درصد

ترکیب رنگ بژ تنباکویی

فرمول هشتم: ترکیب رنگ بژ تنباکویی

بژ تنباکویی یکی از زیباترین رنگ های روز دنیا به حساب می آید. فرمول تهیه این رنگ ساده است. شما به اکسیدان شماره یک نیاز دارید. اکسیدان را دو برابر رنگ اضافه کنید. ده میل واریاسیون نقره ای اضافه نمایید. پایه دکلره هشت باشد. رنگ طلایی بژ و بلوند را بیفزایید.

فرمول نهم: ترکیب رنگ قهوه ای نسکافه ای تیره

برای داشتن این رنگ موی زیبا پایه مو باید به شش برسد. رنگ نسکافه ای پایه پنج و رنگ زیتونی پایه هفت را هر کدام به اندازه سه چهارم تیوپ و یک چهارم تیوپ ترکیب نمایید. در این رنگ مو به دو سانت واریاسیون بنفش و نقره ای نیاز خواهید داشت. اکسیدان مورد نیاز نه درصد است.

فرمول دهم: ترکیب رنگ شیری نسکافه ای

وقتی درباره ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی صحبت می شود ناخودآگاه رنگ بی نظیر شیری نسکافه ای به ذهن خطور می کند. برای دستیابی به این رنگ پایه دکلره باید هشت باشد. بیست گرم رنگ مرواریدی شماره دوازده اضافه کنید. سپس رنگ شیری نسکافه ای شماره هشت را به اندازه پنجاه گرم مخلوط نمایید. در نهایت نیز رنگ ماهگونی شرابی شماره شش را به اندازه نصف بند انگشت ترکیب کنید. اکسیدان باید سه درصد باشد.

فرمول دهم: ترکیب رنگ شیری نسکافه ای

کلام آخر

رنگ های نسکافه ای و تنباکویی مدرن، شیک و زیبا هستند. ترکیب رنگ موی نسکافه ای با تنباکویی این زیبایی و جذابیت را دو چندان می کند. اگر به دنبال رنگ های فوق العاده به روز دنیا هستید، حتما پیشنهادهای مطرح شده در این مقاله را مطالعه نمایید. برای تهیه مواد مورد نیاز می توانید کالاهای درخواستی خود را به سبد خرید در سایت مد نظرتان اضافه نمایید. مجله اینترنتی سیب با بهترین راهنمایی ها همراه شماست تا خریدی راحت داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳