پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 6:00 قبل از ظهر

ورزش برای لاغری بالاتنه خانمها در خانه

در صورتی که بصورت تخصصی قسمت از بدنتان را می خواهید لاغر کنید، بهتر است ورزش انجام دهید. ورزش هایی مانند پیلاتس و یوگا شما را در این راه کمک می کنند. ورزش های ترکیبی نیز تاثیر بسیار بالایی در لاغری دارند. این ورزش ها به وسیله و دستگاه خاصی نیاز نخواهند داشت. به همین خاطر به راحتی می توانید ان ها را در خانه انجام دهید و از نتیجه آن ها حیرت زده شوید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که تداوم و استمرار مهمترین نکته برای رسیدن به موفقیت به شمار می آید. در صورتی که به دنبال حرکت های ورزشی برای لاغری بالاتنه در خانه هستید، ما را در این متن همراهی نمایید. البته تنها مخاطب ما در این مقاله از مجله سیب تنها خانم ها هستند.

ورزش‌های بالاتنه خانم ها برای لاغری، زیبایی و سفتی

لاغری بالاتنه اندام زنان را بسیار زیبا و موزون می کند. برای این که بتوانید بالا تنه خود را در مدت زمان نسبتا کوتاهی در خانه لاغر نمایید می توانید حرکت های زیر را انجام دهید.

پرس بالای سر

این حرکت ورزشی را 12 بار در سه ست به فرم زیر انجام دهید:

ورزش‌های بالاتنه خانم ها برای لاغری، زیبایی و سفتی

ابتدا دو دومبل بردارید. در صورتی که دمبل ندارید می توانید از بطری آب استفاده کنید. سپس بازوهایتان را با زاویه 180 درجه نسبت به یکدیگر نگه دارید به گونه ای موازی با زمین باشند. پس از آن دست هایتان را به آرامی به سمت بالای سر خود حرکت دهید. پس از آن دوباره دست هایتان را به حالت موازی با زمین قرار دهید. دقت کنید که دست هایتان پایین تر از شانه قرار نگیرد.

Triceps Kickback

این حرکت را 12 بار در سه ست برای لاغری بالاتنه باید انجام داد. ابتدا در ناحیه میانه بدن و باسن خود به سمت جلو خم کنید. سپس کمر را صاف و عضلات میانی تان را منقبض نمایید. حال آرنج هایتان را کمی خم کنید. در حالی که باروهایتان را به بدنتان چسباندید. حال نفستان را به آرامی به سمت بیرون هدایت کنید و دست هایتان را  تا جایی که امکان دارد صاف نمایید. حال نفستان را به سمت داخل بکشید و آرنج ها را خم و سپس به محل ابتدایی اش برگردانید. در این حرکت اطمینان حاصل کنید که ستون فقرات و گردنتان بدون هیچ حرکتی ثابت مانده است.

ورزش‌های بالاتنه خانم ها برای لاغری، زیبایی و سفتی

Chest Press

روی زمین به آرامی دراز بکشید. سپس آرنج هایتان را موازی زمین در راستای شانه هایتان قرار دهید. دمبل ها را بدون این که با هم تماس حاصل کنند به یکدیگر نزدیکشان نمایید. در این حرکت بیشتر عضلات قفسه سینه تمرکز داشته باشید. حال دمبل ها را به آرامی به محل اولیه اش تغییر دهید و این حرکت را برای 12 بار در سه ست انجام دهید.

Side Plank With Lateral Rasie

ابتدا دست چپتان را روی زمین قرار دهید. پاهای خود را نیز همرستا با بدن روی زمین بگذارید. دقت داشته باشید که باید به صورت یک وری روی زمین قرار گیرید. سپس دست راست خود را در حالی که دمبلی برداشته اید صاف کنید و در راستای شانه هایتان قرار دهید. پس از آن وزنه را به سمت مرکز بدنتان حرکت داده و آن را ثابت نگه دارید. سپس دوباره وزنه را به سمت بالا حرکت دهید. این حرکت را 12 بار در سه ست انجام داده که به نتیجه مورد نظرتان برسید.

ورزش‌های بالاتنه خانم ها برای لاغری، زیبایی و سفتی

شنای سوئدی

ابتدا دستانتان را به اندازه عرض شانه هایتان باز کنید. سپس آن را روی زمین قرار دهید. در حالی بدنتان کاملا صاف است پاهای خود را روی زمین بگذارید. حال پایین تنه تان را ثابت نگه دارید و در حالی که باسنتان بلند نشده قفسه سینه تان را به زمین نزدیک کنید. هنگامی که به سمت زمین فشار دهید و دوباره به سمت بالا برگردید در حالی که نفستان را به سمت بیرون خارج می کنید. این حرکت ورزشی را 15 بار در سه ست برای لاغری بالاتنه انجام دهید.

ورزش‌های بالاتنه خانم ها برای لاغری، زیبایی و سفتی

کلام آخر

لاغری بالاتنه تنها با ورزش های ساده ولی کاربردی امکان پذیر است. البته زمانی به نتیجه مورد نیازتان می رسید که به صورت مستمر این ورزش ها را انجام دهید. در این مقاله از مجله سیب به معرفی 5 حرکت ورزشی پرداختیم. این ورزش ها در خانه نیز قابل انجام هستند.

 

 

مطلب پیشنهادی

کجای قارچ را نباید خورد

    از دیرباز، انسان ها از قارچ ها به عنوان منبع غذایی و دارویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳