شنبه , 6 مرداد 1403 - 12:47 بعد از ظهر

رنگ فانتزی بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ های فانتزی از رنگ های پرطرفدار در بین خانم ها محسوب می شود. معمولا قبل از رنگ های فانتزی باید مو ها را به طور کامل دکلره کرد تا رنگ های فانتزی زیباتر روی مو خود را نشان دهند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. رنگ مو های فانتزی را می توان بدون دکلره نیز بر روی مو ها اجرا کرد. یکی از دلایلی که خانم ها ترجیح می دهند موهای خود را دکلره نکنند این است که آسیب مو های خود را به حداقل برسانند.

معمولا دکلره کردن باعث خشک شدن و دهیدراته شدن مو ها می شود. رنگ های فانتزی دارای رنگ دانه های غلیظی هستند و ورود آن ها به درون مو های مشکی که پر از رنگ دانه نارنجی و قرمز است کار دشواری است. این رنگ ها دارای تناژ های متفاوتی هستند. به طور مثال اگر یک رنگ آبی روشن را انتخاب کرده اید باید مو های خود را دکلره کنید و بدون دکلره این رنگ بر روی موی شما تیره تر می شود. هر چه رنگ طبیعی مو ها، تیره تر باشد پیاده کردن رنگ های روشن فانتزی روی آن ها سخت تر است. به همین دلیل برای داشتن مو هایی با رنگ فانتزی روی مو های مشکی بهتر است از تجربه یک متخصص رنگ یا آرایشگر ماهر استفاده کنید. با سیب همراه باشید.

آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره روی موی مشکی

آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ های فانتزی هر کدام طیف های متفاوتی دارند. به طور مثال رنگ شرابی فانتزی شامل شرابی بادمجانی، شرابی ماهاگونی، شرابی بنفش و … است. رنگی که انتخاب می شود باید بر اساس پایه مو ها باشد. به طور مثال برای اینکه رنگ شرابی را بر روی مو ها اجرا کنیم باید بدانیم به دلیل تیرگی مو های مشکی رنگ های تیره آن را می توانیم استفاده کنیم و رنگ های روشن روی موی مشکی رنگ پذیری ندارند.

ضخامت و جنس مو تاثیر مهمی در انتخاب رنگ مو های فانتزی دارند. امروزه انواع متفاوتی از رنگ های فانتزی به بازار وارد شده اند که می توان آن ها را بدون دکلره مورد استفاده داد. متخصصین رنگ مو برای استفاده از رنگ مو ها چندین رنگ را با هم مخلوط می کنند تا نتیجه بهتری داشته باشند. از روش های دیگری که می توانید رنگ های فانتزی را بدون  دکلره روی مو ها پیاده کنید این است که موها را با استفاده از شامپوهای شیمیایی بی رنگ کنید. به جای استفاده از پودر دکلره می توانید از رنگ سه صفر نیز استفاده کنید.

آموزش رنگ مو فانتزی بدون دکلره روی موی مشکی

این رنگ باعث بی رنگ شدن موها می شود در حالی که ضرر کمتری به مو ها می رسد. معمولا بدون دکلره کردن می توان رنگ های فانتزی را 60 تا 70 درصد مشابه رنگ های دلخواه درآورد. این در صورتی است که تا بحال موهای مشکی خود را رنگ نکرده باشید. موهایی که دارای پایه 4 به بالا هستند و هم چنین رنگ مو هایی قهوه ای و یا زیتونی رنگ های فانتزی را راحت تر می پذیرند.

فرمول ترکیب رنگ فانتزی روی موی مشکی بدون دکلره

با توجه به اینکه چه رنگ فانتزی مد نظرتان است فرمول های رنگی برای مو های مشکی متفاوت است. امروزه انواعی از رنگ مو های فانتزی با نام رنگ مو های ژله ای در بازار وجود دارند . برای استفاده از این رنگ ها نیازی به اکسیدان نیست  و می توانید بر روی مو های مرطوب از آن ها استفاده کنید. هر چه مدت زمان بیشتری این رنگ های ژله ای بر روی مو بمانند رنگ پذیری آن ها نیز بیشتر است و پررنگ تر می شود.

فرمول ترکیب رنگ فانتزی روی موی مشکی بدون دکلره

هر نوع رنگ موی فانتزی دارای فرمول متفاوتی است. در این فرمول ها با ترکیب چند رنگ شبیه به هم تلاش می شود تا بیشترین ماندگاری و بهترین رنگ بدون دکلره بر روی مو ها پیاده شود.به طور مثال اگر قصد داشته باشید یک رنگ موی سبز فانتزی متوسط را بر روی مو های خود پیاده کنید می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

  • یک تیوپ بلوند زیتونی
  • واریاسیون سبز دو بند انگشت
  • بلوند نقره ای پایه 9 یک تیوپ
  • واریاسیون نقره ای سه بند انگشت
  • اکسیدان 9 درصد

فرمول ترکیب رنگ فانتزی روی موی مشکی بدون دکلره

اگر موهایی حساس و آسیب دیده دارید باید از ماسک موهایی استفاده کنید که موهای شما را احیا کنند و به مقاومت آنها کمک کنند؛ زیرا رنگ های فانتزی روی مو های سالم زیباتر هستند.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *