پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 9:18 بعد از ظهر

رنگ موی هلویی شامپاینی

رنگ هلویی شامپاینی از آن رنگ های بی نظیری است که کمتر کسی می باشد که عاشق این رنگ نشود، اگر شما بتوانید به یک فرمول رنگ بی نقص دست یابید، خواهید توانست موهای خود را به این رنگ زیبا دربیاورید. نکته جالب درباره این رنگ این بوده که می توانید آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید و رنگ های بسیار زیبا و خاصی را برای موهای خود خلق کنید.
امروز تصمیم داریم به بررسی بهترین فرمول های رنگی که درباره این تناژ رنگی شناخته شده هستند و حتی برخی آن ها چندان معروف نیستند اما نتایج فوق العاده ای داشته اند بپردازیم. با سیب همراه باشید.

رنگ موی هلویی شامپاینی با 10 فرمول عالی در تناژهای جذاب

رنگ مو هلویی شامپاینی انعطاف زیادی در ترکیب با رنگ های دیگر دارد و می توانید با فرمول های متنوعی که در این زمینه وجود دارد انواع تناژهای جذاب را روی موهای خود ایجاد کنید که شما را با 10 تا از این فرمول ها آشنا کنیم:

رنگ موی هلویی شامپاینی با 10 فرمول عالی در تناژهای جذاب

  1. برای رنگ شامپاینی می توانید رنگ شامپاینی شماره 90.32 به مقدار لازم را با 2 سانت از واریاسیون بنفش، 2 سانت واریاسیون نقره ای ترکیب کنید و فراموش نکنید که اکسیدان شما باید حتما 6 درصد باشد.
  2. در این فرمول شما می توانید از رنگ دودی، مسی و شکلاتی استفاده کنید تا تناژ قهوه ای روی موهای شما غالب شود، کافی است رنگ موی مسی شماره 6 را با رنگ شکلاتی شماره 5 و رنگ مو دودی شماره 6 ترکیب کنید، مقدار هر کدام نیز بستگی به سلیقه و حجم موهای شما دارد، سپس 2 سانت واریاسیون نقره ای اضافه کنید و با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید.
  3. برای رسیدن به رنگ شامپاینی شکلاتی می توانید رنگ مو دودی شماره 8 را با رنگ موی بژ روشن، رنگ مو شکلاتی متوسط، رنگ مو شامپاینی، 1 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان 1 درصد ترکیب کنید، سپس به مدت 30-40 دقیقه صبر کنید.
  4. رنگ صدفی شامپاینی یکی دیگر از رنگ های بسیار زیبایی می باشد که به کل چهره شما را تغییر می دهد، کافی است از رنگ سوپر نقره ای استفاده کنید و آن را با رنگ مو شامپاینی شماره 7، 9 سانت واریاسیون بنفش یا آبی و اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید و پس از اینکه موهای شما به این رنگ درآمد، آن ها را بشویید.
  5. اضافه کردن کمی رنگ شکلاتی و دودی می تواند تناژ عسلی به موهای شما دهد، برای رسیدن به این ترکیب رنگ باید رنگ مو شامپاینی 90.32، رنگ دودی شماره 7، رنگ شکلاتی متوسط، 5 سانت واریاسیون طلایی، 10 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان دو درصد را به مقدار کافی ترکیب کنید.
  6. رنگ شامپاینی یاسی از آن رنگ هایی است که موهای شما کمی تناژ یاسی می گیرد و حالت فانتزی طور دارد، برای رسیدن به این رنگ مو باید رنگ بلوند مرواریدی، رنگ شامپاینی، رنگ نسکافه ای و 2 سانت واریاسیون بنفش را با هم ترکیب کنید.
  7. ترکیب رنگ مو شامپاینی 90.32، بلوند شکلاتی متوسط، بلوند طلایی متوسط (به مقدار مساوی) با اکسیدان 6 درصد شما را به رنگ مو شامپاینی بژ می رساند.
  8. رنگ مو شامپاینی پوست پیازی، تناژ صورتی بسیار کمرنگی دارد که باید رنگ مو پوست پیازی شماره 7، رنگ مو شامپاینی 7، رنگ مو صدفی 6، رنگ مو ماهگونی 6 و اکسیدان دو درصد را برای رسیدن به این فرمول رنگ، ترکیب کنید.
  9. رنگ مو شامپاینی 90.32، یاسی SLJ، دودی C10 با اضافه کردن 2 سانت واریاسیون بنفش و 2 سانت واریاسیون نقره ای می تواند موهای شما را به رنگ شامپاینی با تناژ بنفش برساند.
  10. اگر می خواهید از تکنیک لایت استفاده کنید، می توانید رنگ پایه موهای خود را به شامپاینی برسانید و حتما از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید و به مقدار 1 سانت از واریاسیون نقره ای و بنفش به آن اضافه کنید و سپس ترکیب های بالا را به عنوان لایت مو روی موهای خود قرار دهید.

رنگ موی هلویی شامپاینی با 10 فرمول عالی در تناژهای جذاب

چند فرمول جدید رنگ موی هلویی شامپاینی

برای رسیدن به رنگ مو هلویی کافی است ابتدا موهای خود را به پایه دکلره شماره 9 یا 10 برسانید سپس 1 سانت رنگ شامپاینی صورتی را با 1 سانت رنگ هلویی ترکیب کنید تا به ترکیب رنگ شامپاینی هلویی برسید. شما می توانید با اضافه کردن واریاسیون های بنفش و نقره ای و همچنین استفاده از رنگ مو شامپاینی، یاسی، صورتی یا هلویی فرمول های مختلفی از رنگ مو هلویی شامپاینی را خلق کنید.
اغلب برای این ترکیب رنگ نیاز به دکلره شماره 8-10 است و باید هر 5 دقیقه موهای خود را چک کنید سپس بشویید اغلب 30 دقیقه برای رسیدن به این رنگ مو نیاز است.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *