چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 8:40 بعد از ظهر

لاکچری ترین کادو تولد برای دختر

برای خریدن یک کادوی مناسب دخترانه گزینه های بیشماری پیش روی شماست. دختر خانم ها به تجهیزات و وسایل بسیاری در زندگی روزمره خود نیاز دارند. اگر قصد دارید یک هدیه کاربردی به او بدهید کافیست بدانید در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارد. اگر به دنبال خریدن یک هدیه خاص و لاکچری هستید باید بودجه بیشتری برای تهیه آن کنار بگذارید. هدیه های خاص و لاکچری برای دختران بسیار زیاد است، اگر محدودیتی در هزینه کردن ندارید بهتر است به فکر خریدن یک ماشین یا حتی خانه لوکس برای او باشید!

دختر خانم ها معمولا حساسیت بالایی نسبت به هدیه هایی که می گیرند دارند به همین دلیل کسانی که قصد دارند برای آن ها هدیه ای تهیه کنند باید وسواس زیادی در این زمینه به خرج دهند. هدیه های گران و لاکچری نیز از تنوع بالایی برخورداند. شما می توانید انواع اکسسوری، ساعت، لباس، موبایل و … را به آن ها هدیه دهید.

در ادامه این مقاله چندین نمونه از مواردی که می توانید به عنوان هدیه لاکچری خریداری کنید را بیان می کنیم.

لاکچری ترین کادو تولد برای دختر

کادو تولد لاکچری برای خانم ها

  • گوشی آیفون

از بهترین هدیه های گران و لاکچری می توان به گوشی آیفون اشاره کرد. این نوع گوشی از گران ترین انواع تلفن همراه محسوب می شود. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای همسر، نامزد و یا دوست دختر خود هستید و محدودیت مالی ندارید می توانید یک گوشی آیفون خریداری کنید. مطمئن باشید همه خانم ها دوست دارند که یک گوشی آیفون را به عنوان هدیه دریافت کنند. در حال حاضر قیمت گوشی آیفون بسته به مدلی که دارد بین 15 تا 100 میلیون متفاوت است.

  • ساعت مچی

همه خانم های شیک پوش عاشق ساعت های مچی هستند. ساعت یک اکسسوری زیبا است که می تواند استایل شما را زیر و رو کند. خوشبختانه شما می توانید انواعی از ساعت ها در مدل های مختلف را خریداری کنید. تنوع در خرید این محصول به قدری بالاست که حتی اگر فردی که برای او هدیه تهیه می کنید کلکسیونی از انواع ساعت داشته باشد، شما باز هم می توانید با یک ساعت شیک و زیبا او را شگفت زده کنید.

  • زیورآلات طلا

محبوب ترین اکسسوری ها برای خانم ها زیورآلات طلا و جواهر است. این محصولات نیز بسیار متنوع هستند و شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید اقدام به خرید کنید. عیار و وزن زیورآلات طلا متفاوت است و شما  می توانید به راحتی با  500 هزار تا 200 میلیون  این محصولات را تهیه کنید.

سرویس طلا، نیم ست، دستبند، النگو، گوشواره، انگشتر و … از جمله زیورآلات  هستند که می توانید هدیه کنید.

کادو تولد لاکچری برای خانم ها

  • لوازم شخصی برقی

از مهم ترین تجهیزاتی که خانم ها به آن ها نیاز دارند وسایل شخصی برقی هستند. این تجهیزات شامل سشوار، اتومو، ماشین اصلاح، برس حرارتی و … هستند. این لوازم و تجهیزات در برند های متفاوت و با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. می توانید این تجهیزات را به صورت ست و از یک برند به عنوان یک هدیه شیک و لاکچری تقدیم کنید.

  • انواع ماساژور

خرید یک ماساژور حرفه ای برای خانم هایی که شغل های اداری دارند و یا به واسطه شغلشان در طول روز دچار خستگی های جسمی می شوند یک گزینه عالی است.  تشک های ماساژور نیز کارایی مناسبی برای بالا بردن جریان خون دارد.

  • دستگاه لیزر خانگی

بسیاری از بانوان  دغدغه از بین بردن مو های زاید بدن خود را دارند. با خرید یک دستگاه لیزر خانگی کوچک می توانید زحمت رفتن به مراکز لیزر را برای او کم کنید. رنج قیمتی این دستگاه از 5  تا 40 میلیون متغیر است.

کادو تولد لاکچری برای خانم ها

کادو لاکچری برای دختران

گزینه هایی که  برای هدیه دادن به خانم ها انتخاب می شود متنوع و نامحدود است. شما می توانید یک ادکلن خوشبو و برند را متناسب با استایل و سن شخص مورد نظر برای او خریداری کنید. قیمت ادکلن های اصل و برند از 3 میلیون شروع می شود. با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

یک ست کیف و کفش چرم  طبیعی هم از جمله کادو های شیک و گرانقیمت محسوب می شود. ست های چرم را می توان با توجه به سلیقه و سن و سال فرد انتخاب کرد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده تابلو های نفیس، سنگ های قیمتی، جواهرات خاص، ساعت هوشمند، عینک آفتابی و … نیز از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن هستند.

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *