جمعه , 31 فروردین 1403 - 6:06 قبل از ظهر

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی + 30 مدل کاشی سرویس بهداشتی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا مردم در بازسازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام کاشی و سرامیک را به متریال دیگر ترجیح می‌دهند؟ دلیل این موضوع را می‌توان در مزایای و ویژگی‌های کاشی سرویس بهداشتی در مقایسه با مصالح دیگر پیدا کرد. به عنوان مثال، علاوه بر اینکه کاشی سرویس بهداشتی در معرض مستقیم آب و رطوبت قرار دارد و باید در مقابل این عوامل مقاوم باشد، لازم است در برابر مواد شوینده و پاک کننده‌های شیمیایی قوی مقاومت بالایی را از خود نشان دهد و به سادگی دچار ترک خوردگی، شکستگی و تغییر رنگ نشود. با توجه به اینکه کاشی‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی غیر متخلخل هستند، آلودگی محیط را به خود جذب نمی‌کنند و نور را با شدن بیشتری منعکس می‌کنند، در نهایت منجر به افزایش زیبایی چنین فضاهایی می‌شوند. زیباترین کاشی سرویس بهداشتی می‌تواند با لعاب پوشش داده شود و در برابر نفوذ آب و رطوبت و در پی آن کپک زدگی مقاوم باشد. با توجه به افزایش ساخت و ساز در سال‌های اخیر و در نتیجه افزایش بازار تقاضای کاشی سرویس بهداشتی، کارخانه‌های تولید کننده انواع کاشی و سرامیک توانسته‌اند محصولات باکیفیتی را تولید کرده و در بازار ایران عرضه کنند. از دلایل محبوبیت کاشی سرویس بهداشتی می‌توان به تنوع ابعاد و طرح و رنگ اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود طراح دکوراسیون با آسودگی خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و از زیباترین کاشی سرویس بهداشتی برای خلق فضای منحصر به فرد بهره‌مند شود. اگر برای طراحی سرویس بهداشتی منزلتان به دنبال زیباترین کاشی سرویس بهداشتی هستید و نمی‌دانید از چه طریقی به مدرن‌ترین طرح‌های کاشی و سرامیک دست پیدا کنید، با سیب همراه شوید.

شیک‌ترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

شیک‌ترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام جز بادوام‌ترین و ماندگارترین مصالح به شمار می‌رود. کاشی‌ها از مواد بسیار سختی ساخته می‌شوند، در نتیجه اگر به درستی نصب شوند و با دقت از آن‌ها مراقبت شود می‌توانند سالیان طولانی برای شما کار کنند و دچار آسیب و ترک خوردگی نشوند. با توجه به اهمیت موضوع لازم است در انتخاب شیک‌ترین مدله‌ای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام دقت بیشتری شود. از عواملی که پیش از اقدام به خرید کاشی و سرامیک باید به آن‌ها توجه شود می‌توان به ابعاد سرویس بهداشتی، میزان نور طبیعی دریافتی، آشنایی با مفاهیم رنگ، فرم کاشی و سرامیک، آشنایی با پترن‌ها و الگوهای مدرن، کاشی و سرامیک طرح سنگ طبیعی و موارد اشاره کرد.
ابعاد سرویس بهداشتی: برای دستیابی به شیک‌ترین مدلهای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام ابتدا لازم است ابعاد دقیق سرویس بهداشتی را بدست آوریم و پس از آن برای تهیه کاشی مناسب اقدام کنیم. به عنوان مثال، کاشی و سرامیکی که دارای الگوهای ریز هستند به دلیل کوچک‌تر نشان دادن محیط برای سرویس بهداشتی کوچک پیشنهاد نمی‌شوند. رنگ تیره نیز منجر به کوچک‌تر شدن فضای سرویس بهداشتی باشد، در نتیجه انتخاب کاشی و سرامیک براق در رنگ‌های روشن می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری باشد.

میزان نور طبیعی دریافتی

میزان نور طبیعی دریافتی

شیک‌ترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام انعکاس دهنده نور هستند. با بهره‌مندی از این ویژگی منحصر به فرد کاشی و سرامیک می‌توانید فضای کلی را دلبازتر جلوه دهید.
فرم کاشی و سرامیک: کاشی و سرامیک با طرح هندسی نیز یکی دیگر از ترندهای چند سال اخیر است. با وجود اینکه این فرم کاشی قدیمی به نظر می‌رسد، با ایجاد یک فضای خارق العاده به شما کمک می‌کند در انتخاب لوازم دکوری آزادانه‌تر عمل کنید.
آشنایی با پترن‌ها و الگوهای مدرن: با پیشرفت صنعت چاپ در سال‌های گذشته شیک‌ترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌‌شوند. الگوهای طرح گل، الگوهای هندسی، الگوهای رنگی، از الگوهای رایج مورد استفاده در طراحی سرویس بهداشتی و حمام هستند که با ایجاد حس و حال مدرن، فضای کلی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.
کاشی و سرامیک طرح سنگ طبیعی: با توجه به قیمت مقرون به صرفه انواع کاشی و سرامیک، این محصولات بی‌نظیر با طرح انواع سنگ‌های گران قیمت طبیعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. دیگر نیازی نیست برای کفپوش سرویس بهداشتی بیش از حد هزینه کنید، بلکه تنها کافی است با تهیه کاشی و سرامیک با طرح مرمر، گرانیت و سنگ برجسته به شیک‌ترین مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام دست پیدا کنید.

تأثیر رنگ بر فضای سرویس بهداشتی و حمام

تأثیر رنگ بر فضای سرویس بهداشتی و حمام

بسیاری از ما برای بازسازی و یا ساخت سرویس بهداشتی و حمام ایده و طرح خاصی را دنبال نمی‌کنیم. ما با نگاه کردن به مجلات و وبسایت‌ها برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام الهام می‌گیریم و چیزی که اغلب به آن توجه نمی‌کنیم قدرت و مفهوم رنگ است. با وجود اینکه رنگ‌های ترند شده در بازار رایج می‌شوند و بیشتر در دسترس ما قرار می‌گیرند، آشنایی با تأثیر رنگ بر فضای سرویس بهداشتی و حمام می‌تواند به ما کمک کند گزینه بهتری را انتخاب کرده و فضا را شخصی‌تر کنیم. هر رنگ مفهوم خاص خود را به ما القا می‌کند و نشان دهنده احساسات و حالات گوناگون است. به عنوان مثال، استفاده از طیف‌های مختلف رنگ سبز، از سبز زمردی تیره گرفته تا زیتونی درخشان، در کف و دیوارهای سرویس بهداشتی بسیار رایج شده است. انتخاب کاشی سبز علاوه بر اینکه نشان دهنده جسارت و شجاعت طراح است منجر به ایجاد فضای آرام و مدرن می‌شود.

تأثیر رنگ بر فضای سرویس بهداشتی و حمام

خاکستری: خاکستری رنگ به‌روز، خنثی، پایدار و سرد است. خاکستری مزیت‌های رنگ سیاه و سفید را با پوششی ملایم‌تر به ما ارائه می‌دهد. افزودن رنگ خاکستری به محیط سرویس بهداشتی و حمام علاوه بر ایجاد حس آرامش فضای کاملا مدرنی را خلق می‌کند.
آبی: آبی رنگ آرامش، پایداری و تازگی است. این رنگ از محبوب‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در حمام و سرویس‌های بهداشتی است که در طیف‌ها و سایه‌های مختلفی استفاده می‌شود. از آنجایی که آبی رنگ سرد است به راحتی می‌تواند با انعکاس نور محیط را روشن‌تر و در نتیجه بزرگ‌تر نشان دهد.
بنفش و صورتی: این رنگ‌های هیجان انگیز، نشاط آور و روشن می‌توانند تأثیر قابل توجهی در طراحی سرویس بهداشتی و حمام بگذارند. اگر به دنبال رنگ‌های شیک و جوان پسند هستید حتما از طیف رنگ‌های بنفش و صورتی بهره‌مند شوید.
به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مطالب سایت سیب را از دست ندهید و برای افزایش اطلاعات آنها را مطالعه نمایید.

 

مطلب پیشنهادی

قیمت کاغذ دیواری لاکچری اتاق خواب

کاغذ دیواری لاکچری اتاق خواب می تواند زیبایی و جلوه شگفت انگیزی به اتاق خواب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳