جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:12 بعد از ظهر

رنگ موی خاکستری بدون دکلره

انتخاب رنگ مو برای افراد کاری بسیار دشوار است به خصوص اگر افراد دوست داشته باشند که از رنگهای طبیعی روی موهای خود استفاده کنند کار آنها تا حدود زیادی دشوارتر می شود. در این میان رنگ موی خاکستری یکی از رنگ های کاملاً طبیعی است که می‌تواند در سنین مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و به صورت کلی افراد در سنین مختلف استفاده از آن را می پسندند. در این مقاله قصد داریم به فرمول های مختلف برای به دست آوردن رنگ خاکستری بدون دکلره روی مو بپردازیم و شما را بیشتر با این رنگ آشنا کنیم. پس برای دانستن فرمول های رنگ موی خاکستری بدون دکلره با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

برای به دست آوردن رنگ موی خاکستری بدون دکلره می توانید از پنج فرمول زیر استفاده کنید:

فرمول شماره یک

برای به دست آوردن فرمول اول در ابتدا باید با استفاده از رنگ سه صفر موهای خود را به پایه ۸ برسانید. برای این منظور در ابتدا رنگ سه صفر را روی موهای خود قرار دهید تا موها کم کم روشن تر شوند و بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت موها را به صورت کامل شستشو دهید.
بعد از انجام این عملیات بهتر است در حدود دو روز به موهای خود استراحت دهید، سپس رنگ موی خاکستری شماره ۸ رنگ موی زیتونی شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط نموده و مخلوط را روی موهای خود بکشید و بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۱۵ دقیقه موهای خود را به صورت کامل آبکشی کنید.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

فرمول شماره ۲
برای به دست آوردن فرمول دوم در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه ۹ و یا ۱۰ برسانید. برای این منظور رنگ سه صفر را روی موهای خود قرار دهید و اگر متوجه شدید موهای شما برای دفعه اول به رنگ پایه در نیامده است می‌توانید مجددا از رنگ سه صفر روی موهای خود استفاده کنید.

در نهایت باید رنگ خاکستری شماره ۸، مرواریدی شماره ۶ و واریاسیون آبی و نقره ای هر کدام به اندازه ۶ سانت را با یکدیگر مخلوط نمایید و در نهایت اکسیدان ۶ درصد را با این ترکیب مخلوط نمایید تا ترکیب شما به غلظت مناسب برسد.
این ترکیب را روی موهای خود قرار بدهید و بعد از ۳۰ تا ۳۵ دقیقه آن را به صورت کامل با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

چند فرمول برای رنگ موی خاکستری بدون دکلره

فرمول شماره ۳
اگر موهای شما به خودی خود بوده است و پایه آن بین پایه ۳ تا ۷ است می توانید از این فرمول برای رنگ کردن موهای خود به رنگ خاکستری استفاده کنید.
برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا باید رنگ خاکستری شماره ۵ و رنگ صدفی شماره ۵ را با یکدیگر مخلوط نمایید و به اندازه دو سانتیمتر واریاسیون بنفش به ترکیب بیفزایید و این رنگ را روی موهای خود قرار بدهید.
یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که اگر موهای شما دارای رنگ مشکی است استفاده از این ترکیب اصلاً مناسب نیست و نباید استفاده از آن را انجام دهید زیرا این ترکیب روی موهای شما باز نمی شود.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

فرمول شماره ۴

در ابتدا برای به دست آوردن فرمول شماره ۴ موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه ۱۰ برسانید و اگر استفاده از رنگ سه صفر برای بار اول جوابگو نبود می توانید مجددا از این رنگ روی موها استفاده کنید تا موها به رنگ پایه برسد.
برای به دست آوردن ترکیب رنگ در ابتدا رنگ موی مشکی شماره ۱۰ را با رنگ موی روشن کننده E20 مخلوط نمایید. این ترکیب به اندازه ۳ سانتی متر واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد اضافه کنید و این ترکیب را از قسمت ریشه روی موهای خود بکشید و در سایر قسمتها گسترش دهید.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

فرمول شماره ۵

در آخرین فرمول برای رسیدن به رنگ موی دلخواه خود در ابتدا باید موی خود را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه ۱۰ برسانید. در نهایت باید رنگ دودی شماره ۹، رنگ خاکستری شماره ۹ و واریاسیون دودی را با یکدیگر ترکیب نمایید و با استفاده از اکسیدان ۶ درصد آن را به غلظت مورد نظرتان برسانید.
بعد از انجام این کار این ترکیب را از قسمت ریشه روی موها بکشید و در سایر قسمتهای مو گسترش دهید به گونه‌ای که تمامی قسمتهای مو به این ترکیب آعشته شود و در نهایت بعد از گذشته مدت زمان حدودی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه آن را با استفاده از آب ولرم و نرم کننده شستشو دهید.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳