سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 11:36 قبل از ظهر

رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره

رنگ موی عسلی، یکی از انواع رنگ های جذاب برای عروس خانم ها محسوب می شود؛ اما بسیاری از عروس خانم ها علاقه‌ای به دکلره کردن کردن موهای خودشان ندارند و می خواهند رنگ موی عسلی بدون دکلره را روی موهای خود اجرا کنند.

آموزش رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره زیبا + 10 مدل متفاوت

در ادامه این مقاله 10 مدل متفاوت برای رنگ موی عسلی بدون دکلره را توضیح می دهیم. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

1. اگر به هایلایت کردن موهای خود علاقه دارید، می توانید از هایلایت عسلی استفاده کنید. برای درست کردن این هایلایت، باید به اندازه نصف تیوپ از بلوند روشن با شماره 8 را با نصف تیوپ از بلوند طلایی با شماره 7.3 و 50 سی سی اکسیدان 3 درصد مخلوط کنید.

2. اگر به دنبال عدم استفاده از دکلره برای رنگ موی عسلی دلخواه خود هستید، می توانید از رنگ E20 استفاده کنید. این رنگ مو می تواند باعث رساندن پایه موهای شما به شماره 8 شود. برای استفاده از این رنگ مو لازم است که آن را با اکسیدان شماره 6 مخلوط کنید. البته با یک بار گذاشتن رنگ روی موها، موهای شما روشن نمی شوند و شاید نیاز باشد هر روز یک در میان و به مدت 3 روز این کار را انجام دهید.

آموزش رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره زیبا + 10 مدل متفاوت
3. اگر به دنبال یک رنگ موی عسلی تیره هستید تا چهره شما جوان تر و شادتر نشان داده شود، می توانید رنگ موی عسلی تیره را انتخاب کنید. برای این کار کافیست که به اندازه یک دوم از تیوپ بلوند روشن شماره 8 را با یک دوم از تیوپ بلوند طلایی شماره 7.3 مخلوط کنید. با اضافه کردن 50 سی سی اکسیدان 3 درصد، ترکیب رنگ شما آماده است.

4. اگر به ترکیب رنگ موی دودی و عسلی علاقه دارید، رنگ دودی عسلی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای این ترکیب رنگ باید 20 میلی لیتر بلوند شکلاتی، 70 میلی لیتر عسلی روشن، 30 میلی لیتر دودی روشن، 10 سانتی متر واریاسیون نقره ای و 5 سانتی متر واریاسیون طلایی را با هم مخلوط کنید. با اضافه کردن 130 میلی لیتر اکسیدان شماره 9 ترکیب رنگ شما کامل می شود.

5. اگر به رنگ مسی علاقه دارید، می توانید رنگ عسلی مسی را با هم ترکیب کنید. رنگ موی عسلی شماره 7، رنگ موی طبیعی شماره 7، رنگ موی هایلایت شماره 9، رنگ موی بژ شماره 9 و رنگ موی طبیعی شماره 9 را با هم مخلوط کنید تا در نهایت یک رنگ موی عسلی بدون دکلره داشته باشید.

6. این ترکیب رنگ مناسب افرادی است که به رنگ موی نسکافه ای علاقه زیادی دارند. برای داشتن رنگ موی عسلی بدون دکلره با ترکیب نسکافه ای، کافیست رنگ موی عسلی روشن را با رنگ موی شیرنسکافه ای مخلوط کنید. با اضافه کردن واریاسیون دودی و بنفش و اکسیدان پایه 9 ترکیب رنگ شما کامل می شود.

آموزش رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره زیبا + 10 مدل متفاوت
7. رنگ موی عسلی شکلاتی، یکی دیگر از پیشنهادهای ما به عروس خانم هاست. برای داشتن این ترکیب رنگ جذاب، کافیست 70 میلی لیتر رنگ موی عسلی شماره 7، 20 میلی لیتر رنگ موی شکلاتی روشن، 30 میلی لیتر رنگ موی شماره 7، 5 سانتی متر واریاسیون طلایی، 10 سانتی متر واریاسیون نقره ای را با 130 میلی لیتر اکسیدان شماره 2 مخلوط کنید.

8. رنگ موی عسلی روشن، یکی از انواع سبک های رنگ موست که برای افراد دارای پوست سبزه و گندمی، بهترین گزینه است. برای داشتن رنگ موی عسلی روشن، کافیست که نصف تیوپ بلوند شماره 8 را با نصف تیوپ بلوند طلایی روشن شماره 9.3 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 3 درصد به اندازه 50 میلی لیتر، ترکیب رنگ شما کامل می شود.9. این ترکیب رنگ، یک ترکیب رنگ ساده برای اجرای رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره است. برای داشتن این ترکیب کافیست که یک تیوپ از رنگ موی شماره 12، یک تیوپ از رنگ موی شماره 12.81، یک تیوپ از رنگ موی 12.89 و یک تیوپ از رنگ موی 12.16 را با اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید.

10. رنگ موی عسلی قهوه ای، یک ترکیب رنگ جذاب و خاص است که می تواند برای انواع چهره ها مناسب باشد. برای داشتن این رنگ موی جذاب، باید رنگ موی عسلی را با رنگ موی قهوه ای ترکیب کنید.

آموزش رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره زیبا + 10 مدل متفاوت
رنگ موی عسلی عروس؛ با 3 صفر پایه مو روشن کنید

یکی از دغدغه های عروس خانم ها برای رنگ کردن مو این است که نمی توانند هر رنگ مویی را روی موهای تیره خودشان اجرا کنند. از طرفی به دلیل مضرات دکلره، علاقه‌ای به دکلره کردن موهای خودشان ندارند. به این افراد پیشنهاد می شود که حتما از رنگ 3 صفر برای روشن کردن موهای خودشان استفاده کنند.
برای روشن کردن موها بدون دکلره با رنگ سه صفر، کافیست که آن را با اکسیدان 2 درصد مخلوط کنید و روی موها قرار دهید. شاید نیاز باشد که برای روشن شدن موهای خودتان، چند بار این ترکیب رنگ را استفاده کنید. اما حتما توجه داشته باشید که بین هر بار استفاده از رنگ دو روز فاصله دهید. در نهایت، می توانید رنگ موی عسلی مورد نظر خود را روی موهای خودتان قرار دهید و شاهد رنگ گرفتن موهای خود باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *