پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 9:25 قبل از ظهر

رنگ موی عسلی با سه صفر

رنگ موی عسلی رنگی زیبا و جذاب است که با پوست های سفید و گندمی همخوانی و تناسب دارد و زیبایی خاصی به چهره می دهد. یکی از مشکلاتی که در مورد رنگ موی عسلی با آن مواجه هستیم این است که برای استفاده از این رنگ مو باید از دکلره به عنوان روشن کننده استفاده شود. دکلره مضرات زیادی برای موها دارد و باعث سوختن موها و تاول زدن پوست سر میشود، به همین دلیل در این مقاله سیب قصد داریم روشی جایگزین برای به دست آوردن رنگ عسلی روی موها به شما ارائه، و روش استفاده از رنگ موی عسلی با سه صفر را برایتان توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

بدست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر

رنگ موی سه صفر رنگی است که به عنوان واریاسیون شناخته می شود. استفاده از این رنگ روی موها آنها را روشن می‌کند و به پایه می رساند. برای به دست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر در ابتدا باید رنگ سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نمود. ترکیب این رنگ باید به گونه ای باشد که رنگ به غلظت مناسب برسد.

بدست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر

بعد از اینکه ترکیب مورد نظر درست شد آن را با استفاده از فرچه مخصوص رنگهای موهای خود بزنید و سپس با استفاده از یک شانه پلاستیکی موهایتان را شانه کنید. شانه کردن موها باعث میشود رنگ به عمق موها نفوذ پیدا کند و به صورت کامل روی تمامی قسمت های مو تاثیر بگذارد.

بعد از گذشت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت می توانید موهای خود را شستشو دهید. برای این منظور تنها باید از آب و نرم کننده استفاده شود و از شامپو استفاده نشود. در این مرحله ممکن است متوجه شوید که موهای شما رنگ نارنجی گرفته اند، اما به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا بعد از زدن رنگ اصلی رنگ نارنجی از بین میرود.

بعد از انجام مرحله اول کار به مدت دو روز صبر کنید. در نهایت مجددا رنگ سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و تمامی مراحل بالا را مجددا انجام دهید. استفاده از این روش باعث روشن تر شدن موها می‌شود.

بدست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر

بعد از اینکه مجددا از رنگ سه صفر استفاده کردید، می توانید رنگ اصلی را روی موهای خود قرار دهید. برای درست کردن ترکیب رنگ موی عسلی، رنگ عسلی شماره ۷ را با اکسیدان ۶ درصد و واریاسیون طلایی ترکیب کنید و ترکیب را برای مدت زمان حدودی نیم ساعت روی موهای خود قرار دهید. در مرحله آخر موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

رنگ کردن موها به مدت ۴۸ ساعت از شامپو استفاده نکنید. توصیه می شود بعد از گذشت ۴۸ ساعت از شامپو مخصوص موهای رنگ شده روی موها استفاده شود.

رنگ موی عسلی با سه صفر بهتر است یا دکلره؟

رنگ موی عسلی با سه صفر بهتر است یا دکلره؟

در پاسخ به سوال بالا باید گفت استفاده از رنگ سه صفر یا دکلره به شرایط منحصر به فرد شما بستگی دارد. برای مثال استفاده از دکلره در منزل کار چندان مناسبی نیست زیرا دکلره به راحتی می تواند موهای شما را بسوزاند و به همین دلیل باید توسط افراد ماهر مورد استفاده قرار بگیرد. اگر قصد دارید موهای خود را در منزل رنگ کنید، بهتر است از رنگ موی سه صفر استفاده کنید.

مورد دیگری که می‌تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد، نوع موهای شماست. اگر موهای نازک و ظریفی دارید، استفاده از دکلره به راحتی می‌تواند آنها را از بین ببرد به همین دلیل چندان توصیه شده نیست. افرادی که موهای ضعیفی دارند با استفاده از رنگ موی سه صفر می توانند عدم آسیب رسیدن به موهای خود را تضمین کنند.

رنگ موی عسلی با سه صفر بهتر است یا دکلره؟

در نهایت نکته‌ای که در این زمینه باید به آن اشاره شود این است که هیچ وقت استفاده از رنگ موی سه صفر مانند استفاده از دکلره زیبایی و جلوه نخواهد داشت. به همین دلیل اگر به دنبال به دست آوردن رنگ عسلی زیبا روی موهای خود هستید، در مرحله اول استفاده از دکلره برای رنگ کردن موها را در اولویت کار خود قرار دهید. در نهایت اگر متوجه شدید که به دلیل نازک و ظریف بودن موهایتان ممکن است دکلره موهای شما را خراب کند و به آن آسیب برساند و به دلیل حساسیت پوستی ممکن است دچار تاول شوید، می توانید از رنگ سه صفر برای روشن کردن موهای خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *