جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:10 بعد از ظهر

نحوه استفاده از ژل روان کننده

 

رابطه جنسی درست یکی از فاکتورهای مهم و اساسی برای تداوم زندگی سالم و پرمهر است. گاهی اوقات به دلایل مختلف مشکلاتی بر سر راه قرار می گیرند. یکی از مشکلات رایج در حین رابطه عدم ترشح واژن و خشکی آن است. برای حل این مشکل می توان از ژل های روان کننده استفاده نمود. در این مقاله از مجله سیب به طور مفصل به بررسی نحوه استفاده از ژل روان کننده خواهیم پرداخت. برای آشنایی با روش مصرف انواع ژل لوبریکانت تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بررسی نحوه استفاده از انواع ژل روان کننده

گاهی اوقات برای تجربه رابطه جنسی لذت بخش استفاده از ژل های روان کننده لازم و ضروری است. واژن معمولا به طور طبیعی ترشحات لازم برای نرم شدن دیواره ها را تولید می کند. با این حال گاهی این عملکرد طبیعی به دلایل گوناگونی مختل می شود. در این مواقع می توان به سراغ لوبریکانت ها یا همان روان کننده ها رفت. این محصولات با نرم کردن واژن از ایجاد رابطه جنسی دردناک جلوگیری می کنند. ژل های روان کننده در انواع مختلفی تولید می شوند. نحوه استفاده از ژل روان کننده در انواع مختلف تفاوت چندانی با هم ندارد. با این حال حتما قبل از خرید و استفاده به نکات درج شده در این مقاله دقت فرمایید. در ادامه با نحوه استفاده از مدل های گوناگون لوبریکانت ها آشنا خواهید شد.

چگونگی استفاده از ژل روان کننده بر پایه روغن

از دو نوع روغن برای ساخت این ژل ها استفاده می شود. برخی از لوبریکانت ها طبیعی هستند. گروهی دیگر مصنوعی محسوب می شوند. روغن نارگیل و وازلین به ترتیب روان کننده طبیعی و مصنوعی به حساب می آیند. استفاده از روان کننده های بر پایه روغن به اندازه روان کننده های بر پایه آب رایج نیست. از روان کننده های بر پایه روغن به همراه کاندوم استفاده نکنید.

چراکه احتمال پارگی کاندوم بیش تر می شود. متاسفانه این روان کننده ها می توانند باعث بروز عفونت گردند. نحوه استفاده از ژل روان کننده بر پایه روغن آسان است. برای پیشگیری از عفونت این لوبریکانت ها را برای استعمال خارجی خریداری نمایید. به عبارت دیگر در حین رابطه با استفاده از این روان کننده ها فقط ناحیه تناسلی را ماساژ دهید.

نحوه استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

روان کننده های سیلیکونی بهتر از روان کننده های بر پایه آب عمل می کنند. استفاده از این مدل روان کننده همانند نوع سوم یعنی لوبریکانت بر پایه آب است. روان کننده های سیلیکونی را نباید با کاندوم های ساخته شده از سیلیکون استفاده نمود. اگر از لوبریکانت سیلیکونی استفاده می کنید، پیشنهاد می شود کاندوم لاتکس تهیه فرمایید. برای افرادی که خشکی واژن شدیدی دارند، ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون بهترین انتخاب خواهد بود.

نحوه استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب

یکی از مهم ترین انواع روان کننده ها لوبریکانت های بر پایه آب است. نحوه استفاده از ژل روان کننده بر پایه آب سخت و پیچیده نیست. این نوع ژل ها را می توان در هر داروخانه ای یافت. استفاده از این لوبریکانت ها به همراه کاندوم مقدور و میسر است. برای استفاده از این محصول ابتدا دست های خود را با آب و شوینده مناسب شست و شو دهید. روی تخت دراز بکشید. مقدار مناسبی از ژل روان کننده را روی دستان خود بگذارید. آن را با دست کمی گرم کنید. کناره ها و دهانه واژن را به خوبی به ژل آغشته نمایید.

دقت داشته باشید که استفاده از ژل باید پانزده دقیقه پیش از شروع رابطه جنسی صورت بگیرد. به عبارت دیگر قبل از شروع رابطه جنسی واژن را به ژل آغشته کنید. شما همچنین می توانید مقداری از روان کننده را بر آلت تناسلی همسر بگذارید. در این صورت لذت بیش تری از رابطه خواهید برد. در صورتی که مقدار ژل مصرفی کم باشد ممکن است نتیجه دلخواه را مشاهده نکنید. در این صورت برای رابطه بعدی از مقدار بیش تری ژل روان کننده استفاده نمایید.

در این مقاله از مجله اینترنتی سیب به طور کامل و جامع به بررسی نحوه استفاده از ژل روان کننده پرداختیم. همان طور که دیدید این محصولات انواع مختلفی دارند. بنابر نیاز خود می توانید به انتخاب هر یک از آن ها اقدام نمایید. برای خواندن دیگر مقالات مجله سیب قادر هستید به سایر صفحات وب سایت مراجعه فرمایید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

آیا آب آوردن زانو خطرناک است

  در مفاصل بدن به طور طبیعی مقداری آب وجود دارد که اجازه نمی دهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳