شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 6:07 بعد از ظهر

بهترین مارک رنگ مو خرمایی

رنگ موی خرمایی یکی از رنگ موهای گرم و بسیار پرطرفدار است هم در بین افراد مسن و هم در بین خانم های جوان طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ برای تمام سنین مناسب است و باعث شفاف تر به نظر رسیدن پوست صورت می شود. رنگ خرمایی هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره کاملا مناسب است. برند های مختلفی نیز رنگ موی خرمایی را تولید و به بازار فروش ارائه کرده اند که دو نوع از بهترین برندهای موجود در بازار با نام برند گارنیک و برند لورال شناخته می شوند. رنگ موی خرمایی حالتی بین شکلاتی و قهوه ای دارد و باعث گرم تر نشان دادن پوست شما نیز می شود.
این رنگ برای فصل های سرد سال به خصوص فصل پاییز و زمستان بسیار ایده آل است و یک رنگ همه پسند است. این رنگ هم در محل کار، هم در مهمانی ها و هم در استفاده‌ های روزمره کاملا مقبول و مورد پسند است. ما در ادامه مقاله هم در مورد رنگ موی گارنیک، هم در مورد رنگ موی لورال توضیح داده ایم و در مورد ویژگی های آن اطلاعات کاملی را برای شما ارائه داده ایم. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد این دو برند مجله اینترنتی سیب را همراهی کنید.

رنگ مو گارنیک و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ مو گارنیک و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ موی گارنیک یکی از برند های بسیار معتبر در بین انواع برند های گوناگون رنگ مو است و به خاطر ویژگی ها و مزیت های چشمگیری که دارد بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. اگر بخواهیم به ویژگی‌ های بارز این رنگ اشاره کنیم می‌ توان به رایحه بسیار عالی و بی نظیر آن، خاصیت نرم کنندگی بالایی آن، وجود مواد کراتینه در آن، ضد حساسیت بودن آن، قابلیت ترکیب پذیری عالی آن با اکسیدان، سرعت بالای آن در تغییر رنگ موها و همچنین به ماندگاری بسیار عالی و بالای آن اشاره کرد.

رنگ مو گارنیک و طیف رنگ های خرمایی آن
شاید شما هم تا به حال به کرات شاهد خشک شدن موها، دو شاخه شدن نوک موها، و یا ریختن موها بعد از رنگ آمیزی بوده اید. اما اگر رنگ گارنیک را استفاده کنید قطعا از تمام این عوارض در امان خواهید بود. زیرا همانطور که گفتیم این رنگ هم ضد حساسیت است و هم مواد کراتین در آن وجود دارد. همین مسئله نیز باعث می‌ شود تا موجب خشک شدن، دوشاخه شدن و یا سوختن موهای شما نشود. از طرفی به دلیل اینکه ضد حساسیت است به هیچ عنوان باعث آسیب به ریه های شما و یا سوزش چشمان شما نخواهد شد. ماندگاری بالای این رنگ مو باعث میشود تا شما در طولانی مدت دیگر نیازی به رنگ آمیزی مجدد موها نداشته باشید و رنگ تا طولانی مدت به صورت درخشان و عالی بر روی موهای شما باقی بماند.

رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ موی برند لورال یک رنگ موی فرانسوی است که در بین انواع مختلف برندهای رنگ مو بسیار شناخته شده و مورد تایید است. چیزی که رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن را از دیگر برندهای موجود در بازار متمایز کرده است مواد محافظت کننده مو در این رنگ است. رنگ مو لورال به صورت کیت به فروش می رسد و در داخل آن سرم مو برای قبل از رنگ آمیزی قرار داده شده است.
برای اینکه موهایتان به بهترین وجه ممکن با رنگ موی لورال رنگ شوند باید حتما موهای خود را به صورت کامل شانه زده و سرم های مخصوصی که در بسته بندی آن قرار دارند از را به موهایتان بزنید. سپس باید موها را کامل با این سرم مو ماساژ زده و در نهایت نسبت به رنگ کردن موهای سر خود با ترکیب رنگ و اکسیدان اقدام کنید. در نهایت پس از اتمام رنگ آمیزی نیز باید از نرم کننده که در کیت رنگ مو قرار داده شده است استفاده کنید. اما مراقب باشید که این نرم کننده به ریشه موهای شما برخورد نکند.

رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن
به دلیل وجود محصولات مکمل در این رنگ مو و به دلیل کیفیت بسیار بالای آن می توان آن را جزو بهترین برندهای موجود در بازار جهانی دسته بندی کرد. همانطور که گفته ایم این محصول جزو تولیدات کشور فرانسه است و کیفیت بسیار بی نظیری هم از لحاظ ماندگاری و هم از لحاظ سازگاری بالا با موی سر دارد. همین نیز باعث شده تا بسیاری از خانم هایی که برای رنگ کردن موهای خود در منزل تردید دارند، بدون نگرانی این رنگ مو را انتخاب کنند و بدون دلهره در مورد آسیب به موهایشان، آن را بر روی موی سر خود اعمال کنند.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *