سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 8:11 بعد از ظهر

نحوه استفاده از رنگ موی ژله ای مارال

با توسعه دانش و فن آوری اکنون رنگ موهایی تولید می شود که فرمولاسیون جدیدی دارند. یک نمونه از این رنگ موها رنگ مو ژله ای مارال محسوب می شود. یکی از ویژگی های این رنگ مو این است که با حجم اندکی می تواند میزان زیادی از موها را رنگ نمایید. طریقه مصرف این نوع رنگ مو در مقایسه با رنگ موهای دیگر هم خیلی آسان تر است. ادامه مطلب را دنبال کنید که طریقه مصرف رنگ موی ژله ای مارال را به شما توضیح دهیم.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

بهتر است یک روز پیش از استفاده از رنگ مو، موهای خود را شستشو دهید و از هیچ گونه نرم کننده و حالت دهنده ای هم نباید استفاده کنید و تنها چربی طبیعی سر خودتان روی موهایتان باشد. زیرا این نوع چربی خود لایه محافظت کننده ای است که از پوست سر در مقابل آسیب رنگ مو جلوگیری می کند و نیز از سرایت رنگ مو به لایه های زیرین پوست پیشگیری خواهد کرد. در زیر به مراحل استفاده از رنگ مو ژله ای مارال می پردازیم.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

مرحله اول: گرداگرد صورت خود را به کرم یا وازلین آغشته نمایید

از تفاوت های اساسی بکارگیری رنگ موی ژله ای مارال در منزل نسبت به آرایشگاه ها این می تواند باشد که از لزوجت پایین تری برخوردار است که باعث می شود راحت تر روی موها پخش شود، اما ممکن است قطراتی از آن روی پوست صورت سرایت کند؛ بنابراین بهتر است پیش از رنگ کردن موهای خود، به وسیله وازلین یا کرم دورتا دور خط مویتان را مرطوب کنید که از نفوذ محلول رنگ به قسمت پوست صورت جلوگیری کند.

مرحله دوم: پخش کردن محلول دکلره روی مو

به منظور بکارگیری رنگ مو فانتزی مارال لازم است، رنگ موهایتان را به وسیله دکلره به رنگ سفید تغییر دهید. چنانچه موهایتان شامل آن دسته موهایی می شود که زمینه آن قابل تبدیل به رنگ سفید نیست، هنگامی که رنگ موی شما به رنگ زرد تغییر یافت، دکلره را از روی موهای خود شستشو دهید و با شامپوی ضد زردی چند مرتبه موها را بشویید که زردی آن کمتر شود. پس از خشک نمودن موهایتان، رنگ فانتزی را با اکسیدان ترکیب کنید و محلول رنگ مو را آماده نمایید.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

مرحله سوم: عمال رنگ فانتزی ـ ژله ای مارال

اکنون همه بخش های موی خود را که بی رنگ نموده اید به رنگ موی فانتزی مارال آغشته نمایید. شما برای این کار از برس رنگ مو یا مسواک می توانید کمک بگیرید، هرچند بهتر است با دست این کار را انجام دهید. با استفاده از دستکش های پلاستیکی می توانید رنگ مو را روی موهای خود کاملأ پخش کنید و مالش دهید. دقت داشته باشید که این مرحله را در مدت زمان کمی باید انجام دهید. به دلیل اینکه اگر خیلی طول بکشد ممکن است در نهایت رنگ موهای شما یکدست و همگون نباشد.

مرحله چهارم: شارژ نمودن موها و استراحت

رنگ موهای فانتزی هنگام بکارگیری نیاز به یک مرحله شارژ کردن دارند. منظور از شارژ نمودن این است که پس از گذاشتن رنگ مو روی موهای خود و طی شدن ۳۰ دقیقه زمان با استفاده از دست رنگ مو را از روی موهایتان بردارید و مجددا رنگ موی تازه روی موهای خود پخش نمایید. پس از آن به مدت ۳۰ دقیقه استراحت نمایید و بعد موهای خود را شستشو دهید.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

مرحله پنجم: مرحله شستشوی موها

به دلیل اینکه رنگ موهای فانتزی جزء رنگ هایی محسوب می شود که در طی زمان کمرنگ می شوند، ضروری است در هنگام اولین شستشو شامپو بکار نبرید و بعد از آن نیز بهتر است از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. در صورتی که رنگ موی فانتزی شما گرایش به رنگ نارنجی یا زرد دارد، لازم است در طول هفته شامپوی ضد زردی را یکبار مصرف کنید که رنگ زرد دکلره از روی موهایتان محو شود و موهایتان تناژ سفید خود را حفظ کند.

مرحله ششم: مرحله خشک نمودن موها

به دلیل اینکه دکلره باعث می شود موها سست و شکننده شوند؛ دقت داشته باشید که وقتی موهای خود را خشک می کنید به آرامی و بدون هیچگونه کشش و فشاری این کار را به عمل آورید. همچنین در طول هفته سه مرتبه پیش از حمام موهایتان را به وسیله روغن نارگیل چرب کنید که نرمی و مقاومت قبلی خود را بدست آورند.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

سخن پایانی

با استفاده از مطالب سیب که بیان شد شما می توانید در خانه و به آسانی با استفاده از رنگ موی ژله ای مارال موهای خود را رنگ کنید و زیبایی و جذابیت موهایتان را دو چندان کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *