شنبه , 6 مرداد 1403 - 1:13 بعد از ظهر

آیا رنگ موی گارنیر گیاهی است

رنگ موی گارنیر یکی از انواع رنگ موی موجود در بازار است که با استفاده از مواد گیاهی تولید و روانه بازار شده است و به هیچ عنوان در هنگام تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است. این رنگ مو به دلیل دارا بودن کیفیت بالا می تواند برای رنگ کردن موی افراد در هر سنی مورد استفاده قرار بگیرد و در طیف های رنگی گسترده ای تولید و روانه بازار شده است.

پایه رنگ موی گارنیر چیست؟

انواع مختلف رنگ های شیمیایی بر اساس مواد شیمیایی تولید و روانه بازار شده اند اما یکی از مهمترین مزایای رنگ موی گارنیر این است که پایه این رنگ مو بر طبق مواد کاملاً طبیعی و گیاهی است و به هیچ عنوان در آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است.
رنگ موی گارنیر به هیچ عنوان بر پایه مواد مضری مانند سولفات و آمونیاک تولید نشده است و در آن از مواد طبیعی و کاملا درجه یک استفاده شده است استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کراتین و روغن زیتون در فرمولاسیون این محصول باعث می شود رنگ موی گارنیر کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.
از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از مواد طبیعی در رنگ موی گارنیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایه رنگ موی گارنیر چیست؟

  • حفظ لطافت و شفافیت و نرمی موها
  • به حداقل رسیدن امکان سوختن موها در هنگام رنگ کردن
  • محافظت از موها برای بیشتر از ۸ هفته
  • پوشش دهی بسیار بالا حتی برای موهای سفید

با توجه به موارد بالا متوجه می‌شویم که رنگ موی گارنیر به‌هیچ‌عنوان تاثیرات رنگ موهای شیمیایی که از جمله آنها می‌توان به خشک شدن موها اشاره کرد را ندارد.
به همین دلیل می‌توان از این رنگ مو برای موارد مختلف استفاده کرد و با توجه به طیف رنگی گسترده این رنگ مو استفاده از آن برای افراد با پوست های تیره گندمی و روشن مناسب است.

فرمولاسیون فوق العاده رنگ موی گارنیر

رنگ موی گارنیر دارای فرمولاسیون مغذی و غنی شده با مواد معدنی است که استفاده از آن روی موها باعث شادی و طراوت بخشیدن به موها می شود.

فرمولاسیون فوق العاده رنگ موی گارنیررنگ موی گارنیر دارای فرمولی کاملاً منحصر به فرد است که همین موضوع و چه تمایز رنگ موی گارنیر با سایر رنگ موها شده است. در این رنگ مو از مواد مغذی مانند کراتین استفاده شده است که استفاده از آن روی موها از وز شدن موها جلوگیری می کند و باعث می‌شود موها شادی و طراوت خود را حفظ کنند.
باید از روغن های گیاهی مانند روغن دانه انگور، روغن زیتون، آووکادو و شی باتر باعث می شود این رنگ مو علاوه بر رنگ کردن موها، آنها را تا حدود زیادی تقویت نماید به گونه ای که میزان ریزش موها بعد از استفاده از رنگ موی گارنیر تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.

پایه رنگ موی گارنیر چیست؟
افرادی که به صورت مداوم از بسته شدن موها و خشکی و زبری در ساقه مو رنج می برند، با استفاده از رنگ موی گارنیر می‌توانند تا حدود زیادی مشکل خود را حل کنند زیرا فرمولاسیون فوق العاده رنگ موی گارنیر به گونه ای است که تمامی مواد به فولیکول های مو می رسند و باعث از بین رفتن خشکی و زبری در موها می شوند.
رنگ موی گارنیر علاوه بر دارا بودن فرمولاسیون فوق العاده دارای اکسیدان همراه رنگ است که همین موضوع باعث می‌شود افرادی که می‌خواهند موهای خود را رنگ کنند در هنگام انتخاب اکسیدان دچار مشکل نشوند. اکسیدان به کار رفته در این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و به هیچ عنوان باعث زبری و از بین رفتن موهای سر نمی شود.
فرمولاسیون فوق العاده رنگ موی گارنیر به گونه‌ای است که این محصول به هیچ عنوان باعث زخم شدن و آسیب رسیدن به پوست سر نمی شود و طبق بررسی های انجام شده این رنگ گیاهی نسبت به رنگ های شیمیایی در حدود ۵۰ درصد میزان حساسیت کمتری داشته که رقم بالایی است.

فرمولاسیون فوق العاده رنگ موی گارنیر
با توجه به تمامی مواردی که به آنها اشاره کردیم، ممکن است برخی از افراد فکر می‌کنند که این فرمولاسیون قوی و منحصر به فرد قیمت بالایی دارد.
در مورد قیمت رنگ موی گارنیر باید گفت این رنگ مو نسبت به مواد مغذی به کار رفته در آن ها و همچنین بسته بندی منحصر به فرد خود دارای قیمت تمام شده مناسبی برای مصرف کنندگان است و مصرف کنندگان مختلف می توانند با کمترین هزینه ممکن رنگ موی گیاهی مورد نظر خود را خریداری نموده و استفاده کنند.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *