پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 11:23 بعد از ظهر

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه + 50 ایده جذاب برای نظم دادن به قلب خانه با اکسسوری آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه در زیبایی و جذابیت کل خانه، تاثیر بسزایی دارد. استفاده از اکسسوری های کاربردی می تواند زیبایی آشپزخانه را دو چندان کند. اکسسوری آشپزخانه وسایلی هستند که می توانند به نظم دادن به آشپزخانه و زیباتر کردن آن کمک کنند. در اینجا قصد داریم با جدیدترین اکسسوری آشپزخانه و ایده های جذاب در این زمینه بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

مجیک کرنر
از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه می توان به مجیک کرنر اشاره کرد. مجیک کرنر ابزاری است که استفاده از گوشه های آشپزخانه و کابینت های کوچک را میسر می کند. این ابزار می تواند کل فضای داخل کابینت را بیرون بیاورد. بنابراین می توان وسایل مختلف را در داخل کابینت قرار داد و به راحتی از آن استفاده کرد. مجیک کرنرها در سه نوع ریلی، چرخشی و لوبیایی تولید می شوند تا هر نوع کابینتی که دسترسی به آن دشوار می باشد را قابل استفاده کنند. کابینت هایی که به صورت دو بخشی ساخته شده اند، دشوارترین نوع دسترسی را دارند که با استفاده از مجیک کرنر لوبیایی به راحتی قابل استفاده می شوند.

سطل زباله ریلی

معمولا سطل زباله، داخل کابینت زیر سینک قرار می گیرد. یکی از اکسسوری های جدید برای آشپزخانه، سطل زباله ریلی می باشد. با استفاده از این نوع سطل راحت تر می توان زباله ها را داخل سطل ریخت و فضای کمتری نیز در داخل کابینت اشغال کرد. علاوه بر این با وجود سطل زباله ریلی کمترین تماس دست با سطل زباله اتفاق می افتد.

سبد سوپر مارکت ریلی

سبد سوپر مارکت ریلی

در نسل جدید اکسسوری های آشپزخانه اکثر تجهیزات، ریلی هستند. با استفاده از سبد سوپر مارکت، تمامی وسایل آشپزخانه داخل سبد قرار می گیرند و به صورت ریلی از کابینت بیرون می آیند. با وجود این اکسسوری می توان به تمام ظروف به آسانی دسترسی داشت و از فضای داخل کابینت به طور بهینه استفاده کرد.

نظم دهنده مواد شوینده

این اکسسوری معمولا در کابینت زیر سینک یا در کابینت نزدیک ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی تعبیه می شود. اکسسوری مواد شوینده در اکثر موارد از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود تا در مقابل مواد شوینده مقاوم باشد. اما گاهی اوقات این اکسسوری را از جنس چوب نیز می سازند. با وجود این نظم دهنده مواد شوینده، دیگر شاهد آشفتگی و به هم ریختگی در مواد شوینده داخل آشپزخانه نخواهید بود.

ارگانایزر قابلمه

ارگانایزر قاشق و چنگال

قاشق، چنگال و کارد از وسایل پر کاربرد آشپزخانه به شمار می آیند که برای پخت غذا هر لحظه به کار گرفته می شوند. بسیاری از افراد برای دسترسی سریع و آسان به این وسایل، آن ها را در کنار سینک یا گاز بر روی کابینت ها قرار می دهند. این کار ظاهر آشپزخانه را بسیار نامرتب جلوه می دهد. با استفاده از ارگانایزر قاشق و چنگال می توان تمامی ابزار آشپزخانه را در داخل یک کشو، به طور منظم قرار داد. کافیست ارگانایزر را در داخل کشو قرار دهید و هر بخش آن را به یکی از ابزارهای آشپپزخانه اختصاص دهید.

ارگانایزر قابلمه

اکثر افراد برای جای دادن قابلمه در کابینت های آشپزخانه با مشکل مواجه هستند. به همین دلیل کابینت هایی که مخصوص قابلمه هستند، بسیار شلوغ و نامرتب می باشند. ارگانایزر قابلمه یکی از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه است که می تواند به قابلمه ها نظم دهد. برخی از ارگانایزرها حتی به درب قابلمه نیز نظم می دهند و از فضای بدون استفاده پشت درب کابینت استفاده می کنند.

سبد آب چکان رومیزی

اکسسوری آویز

به منطور آویزان کردن انواع وسایل آشپزخانه به خصوص لیوان و فنجان اکسسوری های مختلفی تولید شده است. این نوع اکسسوری به بخش های زیرین آبچکان متصل می شود و از این فضای بلا استفاده به طور کاربردی استفاده می کند.

سبد آب چکان رومیزی

یکی دیگر از جدیدترین اکسسوری آشپزخانه که به صورت مینیمال ساخته شده است، سبد آب چکان رومیزی است. این نوع سبد آب چکان برای قرار دادن ظروف پر مصرف آشپزخانه بسیار کاربردی می باشد.
در این مقاله از سایت سیب جدیدترین اکسسوری آشپزخانه مورد بررسی قرار گرفت. با استفاده از اکسسوری های ذکر شده می توانید آشپزخانه خود را زیباتر و جذاب تر از قبل کنید و از آشپزی در آشپزخانه خود لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳