دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403 - 2:36 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی کاراملی دودی

 

رنگ مو یکی از بهترین شیوه ها برای ایجاد تغییر در چهره است که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند. رنگ مو انواع بسیار متفاوتی دارد و در طیف های گسترده ای تولید می شود که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین نوع آن را انتخاب نماید. ترکیب کاراملی دودی یکی از جذاب ترین ها در دنیای مد و زیبایی است که محبوبیت ویژه ای بین خانم ها پیدا کرده و اکثرا برای یک بار هم که شده این ترکیب زیبا و خاص را امتحان کرده اند.

البته دقت داشته باشید برای انتخاب باید عوامل مختلفی مانند تناژ پوست، سن و … را در نظر داشته باشید تا بر اساس آن ها از بین طیف های متفاوت بهترین ترکیب را انتخاب نماید. اغلب برای ایجاد ترکیب های رنگ مو از دو روش با دکلره و بدون دکلره استفاده می شود که بیشتر خانم ها تمایل دارند از روش بدون دکلره استفاده کنند زیرا در این روش به بافت گیسو آسیب کمتری وارد شده و شادابی آن تا حدی حفظ می شود. اما به طور کلی ترکیب های بسیار متفاوتی برای ایجاد رنگ کاراملی دودی وجود دارد که هر آرایشگر بسته به شرایط مشتری و حرفه خود از بهترین روش استفاده می کند.

فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی دودی جذاب

طبق بررسی های انجام شده این ترکیب رنگی دارای تناژ گرم است از این رو با تمامی تناژهای پوستی همخوانی دارد اما استفاده آن برای افرادی که تناژ پوستی گرمی دارند می تواند جذاب تر و زیباتر باشد. به طور کلی اگر تمایل دارید از این طیف خاص و جذاب استفاده کنید بهتر است با انواع ترکیب ها آشنایی داشته باشید تا با شناخت بیشتر بهترین و جدیدترین فرمول آن را مورد استفاده قرار دهید. با این تفاسیر در زیر به 10 فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی دودی جذاب اشاره شده است.

  • شماره 1

برای این فرمول نیازی به روشن کردن پایه گیسو نیست و تنها با مخلوط کردن مقدار مساوی از رنگ های شکلاتی شماره 7، زیتونی شماره 7، کاراملی شماره 7، دودی شماره 7، واریاسیون بنفش، واریاسیون آبی و اکسیدان نه درصد می توان رنگ موی کاراملی دودی شکلاتی فوق العاده ای را ایجاد کرد.

  • شماره 2

کاراملی دودی متوسط یکی از ترکیب های پر طرفدار است که با مخلوط کردن کاراملی شماره 7، زیتونی شماره 7، خاکستری شماره 7، واریاسیون بنفش، واریاسیون نقره ای و اکسیدان نه درصد ایجاد می شود.

  • شماره 3

بژ کاراملی دودی یکی از ترکیب هایی است که برای ایجاد آن باید ابتدا پایه گیسو را با دکلره تا 8 درجه روشن کنید سپس با مخلوط کاراملی شماره 8، دودی شماره 7، ارغوانی، شکلاتی شماره 8، بژ شماره 9 و اکسیدان سه درصد می توان آن را به زیباترین شکل اجرا کرد.

  • شماره 4

یکی دیگر از طیف های این تناژ کنفی کاراملی دودی است که برای ایجاد آن ابتدا باید گیسو را تا 9 درجه روشن کرد سپس با مخلوط کردن رنگ سری N شماره 10، شماره 8.31، واریاسیون نقره ای و اکسیدان سه درصد می توان به این تناژ زیبا دست پیدا کرد.

  • شماره 5

یکی از تناژهای جذاب و شیک کاراملی دودی فندقی است که برای اجرای آن ابتدا باید گیسوان خود را با دکلره به پایه 8 برسانید سپس با مخلوط طلایی شماره 5، شکلاتی شماره 7، کاراملی شماره 7، خاکستری شماره 7 و اکسیدان 6 درصد گیسوان خود را پوشش دهید.

  • شماره 6

برای رسیدن به این ترکیب بدون نیاز به دکلره می توان تناژ بسیار زیبایی را ایجاد کرد و تنها باید گیسوان خود را به مخلوط 50 میل بلوند طلایی روشن، 30 میل خاکستری پلاتینه، 30 میل بلوند بژ شماره 7.31، 5 سانت واریاسیون سه صفر، 10 سانت واریاسیون نقره ای، 1 سانت واریاسیون دودی و 150 میل اکسیدان 6 درصد آغشته کرد و 30 تا 45 دقیقه زمان داد.

  • شماره 7

اغلب از این مخلوط برای هایلایت گیسوان استفاده می کنند زیرا زیبایی آن را دو چندان می کند و جلوه بی نظیری به گیسو شما می بخشد. این مخلوط شامل کاراملی شماره 8 و 7، دودی شماره 8، عسلی شماره 8، دو سانت واریاسیون بنفش، دو سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد می شود.

  • شماره 8

این تناژ به دلیل روشن بودن طرفداران بسیاری دارد و برای اجرای آن باید مخلوطی از بلوند بژ، بلوند طلایی روشن، خاکستری پلاتینه، واریاسیون سه صفر، واریاسیون نقره ای، واریاسیون دودی و اکسیدان را تهیه کرد.

  • شماره 9

این تناژ بسیار روشن است و برای اجرای آن باید ابتدا پایه گیسوان خود را تا 9 درجه روشن کنید سپس از مخلوط کاراملی شماره 9، استخوانی شماره 8، طبیعی شماره 10، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.

  • شماره 10

برای ایجاد این تناژ نیز ابتدا گیسوان را با دکلره تا 10 درجه روشن کنید سپس از مخلوط کاراملی شماره 9، کنفی شماره 9، زیتونی شماره 8، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.

شماره 11

  • یک دوم تیوپ دودی روشن شماره 1/8
  • یک سوم تیوپ بلوند بژ شماره 31/7
  • پنج سانت واریاسیون دودی
  • یک سانت واریاسیون نقره ای
  • به میزان لازم اکسیدان شماره یک

البته برخی از آرایشگران برای زیبایی بیشتر این رنگ را به صورت هایلات، بالیاژ و… استفاده می کنند که با این تکنیک ها زیبایی چهره چندین برابر می شود.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *