جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 9:19 قبل از ظهر

رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره

رنگ مو عسلی روشن یکی از رنگ‌هایی است که هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های گندمی مناسب است اما استفاده از آن برای پوست های سبزه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. برای به دست آوردن این رنگ مو روی موها بهتر است از دکلره استفاده شود اما از آنجایی که دکلره برای مو ضرر های زیادی دارد در برخی از موارد افراد دوست دارند این رنگ را بدون دکلره روی مو های خود استفاده کنند. در این مقاله سیب قصد داریم به رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره و نحوه در آوردن آن روی موها بپردازیم.

فرمول رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره

برای پرداختن به فرمول رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره در ابتدا موی افراد را در دو دسته بندی کلی قرار می دهیم و سپس ترکیب های مختلف را به شما معرفی می کنیم:

فرمول رنگ مو عسلی روشن برای موهای قهوه ای

اگر موهای شما به خودی خود قهوه‌ای است و دارای رنگ مشکی نیست و پایه آن بین ۳ تا ۷ است می توانید به راحتی و بدون دکلره رنگ موی مورد نظر خود را به دست بیاورید.
برای به دست آوردن ترکیب در ابتدا رنگ موی عسلی شماره ۶ را با رنگ موی نسکافه ای شماره ۶ به رنگ خاکستری پایه ۷ مخلوط کنید و ترکیب را به صورت کامل هم بزنید تا یکدست شود.

فرمول رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره
در نهایت باید واریاسیون نقره ای و بنفش هر کدام به اندازه ۲ سانتیمتر به ترکیب بیفزایید و اکسیدان ۱ درصد را به مخلوط تان اضافه کنید به اندازه یک مخلوط یکدست شود و به غلظت مورد نظر برسد.
با استفاده از فرچه مخصوص رنگ در ابتدا کار خود را از قسمت ریشه ها شروع کنید و بعد از آغشته کردن ریش ها به رنگ مو آن را به سمت پایین بکشید و در تمامی قسمت های موها را گسترش دهید و کلاه مخصوص رنگ را روی موها بکشید.
در استفاده از این روش در حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است تا موهای شما به صورت کامل رنگ بگیرد و در نهایت می توانید آن را با استفاده از آب و بدون شامپو بشویید.
با استفاده از این روش موهای شما رنگ ویژه و خاصی به خود می‌گیرد و حتی اگر موهایتان سفید شده است، این رنگ به خوبی موهای سفید شده را پوشش می دهد.

فرمول رنگ موی عسلی روشن روی موهای مشکی

فرمول رنگ موی عسلی روشن روی موهای مشکی

در کشورمان ایران در اکثر موارد افراد دارای موی مشکی هستند و موهای بور در بین افراد کمتر دیده می‌شود به همین دلیل افرادی که به دنبال رنگ کردن موها به رنگ موی عسلی روشن هستند ممکن است موی مشکی داشته باشند.
برای به دست آوردن رنگ عسلی روشن روی موی مشکی در ابتدا باید از رنگ سه صفر استفاده کرد. رنگ سه صفر یکی از رنگ‌هایی است که می تواند موهای شما را به پایه برساند و بدون نیاز به دکلره موهای شما را سفید کند.
برای استفاده از این منظور در ابتدا رنگ سه صفر با اکسیدان شماره ۹ مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. سپس موها را با استفاده از آب به صورت کامل بشویید و برای رنگ کردن موها در حدود یک روز صبر کنید تا موها نسوزند و وز نشوند.

فرمول رنگ مو عسلی روشن بدون دکلره
بعد از رساندن موها به پایه ۸ یا ۹، رنگ طلایی شماره ۸، رنگ بژ شماره ۷، رنگ مسی شماره ۷ و دو سانت واریاسیون بنفش را با یکدیگر مخلوط کنید و آنها را به خوبی هم بزنید تا مخلوط یکدست به دست بیاید.
در نهایت به اندازه ترکیب به دست آمده از اکسیدان شماره ۱ را به مواد اضافه کنید و آنها را هم بزنید تا به غلظت مورد نظر برسند.
در نهایت از قسمت ریشه ها رنگ را روی موها بزنید و آن را در تمامی قسمت های سر پخش کنید و بعد از آغشته شدن تمامی قسمتهای مو به رنگ کلاه مخصوص رنگ را روی موهای خود قرار دهید.
بعد از گذشت حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه موهای خود را با استفاده از آب بشویید و به هیچ عنوان روی موها از شامپو استفاده نکنید، زیرا ۲۴ ساعت بعد از رنگ کردن موها نباید موها را با شامپو شست و شو داد.
بعد از شستن موها و خشک شدن آنها می توانید از زیبایی موهای خود و رنگ زیبای آن لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *